Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Itse joskus käytin langallisia nappikuulokkeita eiköhän langattomat toimi samalla lailla. Ei muuten valittamista, mutta ajankuluessa piuha napsahtaa poikki. Osta vaan suoraan kunnon kypäräkuulokkeet mitkä asennat siihen kypärään nii ei tartte kikkailla.
Kypäräkuulokkeitten kanssa pitää sitten kikkailla melunvaimennus erikseen. Oiskos sellaista tulppaa joka blokkaa tuulensuhinat ja moottorinmurinat,mutta päästää musiikin läpi?

Kun Mike teet sivuvipareita, niin sulla on kädet selkeästi koukistettuina kyynäpäistä ja ehkä jopa olkavarretkin käännettynä aavistuksen eteenpäin. Mikä sulla on perimmäinen syy tuollaiseen suoritustekniikkaan? Itse olen aina vain tikannut suorin käsin suoraan sivuille päin, enkä muuta ole edes kokeillut.

Ihan mielenkiinnosta niin miten waffa luulet että täällä Seinäjoella tekeminen eroaa muista kaupungeista? Jos joku haluaa vetää sarjat ilman ,että toinen kertoo kuinka oli aamupaska tiukalla niin miksi siitä valitetaan? En henk.koht usko ,että montaa muutakaan jotka haluaa reenata kovaa kiinnostaa kuunnella turhaa paskaa sarjojen aikana. En kyllä ymmärrä tuota tervetuloa Seinäjoelle :woot:

Ihan loistava video! Todella siistiä kun upea nainen treenaa kovaa, eikä valita :D Hyviä kuvakulmia taas ja musat toimii ihan täysillä.

Tässä kuussa tulossa ulos uudet Jaybirdit, X3:set. Kannattaapi odotella noita sillä ovat ainakin erittäin pienikokoiset.
Juu, nuo uudet pitää kyllä katsastaa. Ulkomaisten arvostelujen mukaan akkukesto olisi sama noin kahdeksan tuntia kuin x2:kin ja silti fyysinen koko pienempi, mikä olisi erittäin jees tuota kypärää ajatellen.

Itse joskus käytin langallisia nappikuulokkeita eiköhän langattomat toimi samalla lailla. Ei muuten valittamista, mutta ajankuluessa piuha napsahtaa poikki. Osta vaan suoraan kunnon kypäräkuulokkeet mitkä asennat siihen kypärään nii ei tartte kikkailla.
Toimii varmasti muuten samanlailla kuin langalliset, mutta lähinnä mietin tuleeko esim moottorin kautta mitään häiriötä tai sivuääniä läpi? Monet vaan tuntuvat sanovan että esim polkupyöräillessä tai juostessa kolahdukset ja tömähdykset tulee läpi kuulokkeista.

Toimii varmasti muuten samanlailla kuin langalliset, mutta lähinnä mietin tuleeko esim moottorin kautta mitään häiriötä tai sivuääniä läpi? Monet vaan tuntuvat sanovan että esim polkupyöräillessä tai juostessa kolahdukset ja tömähdykset tulee läpi kuulokkeista.

Minä käytin aikoinaan beatsin nappikuulokkeita kypärän alla ja ei minulla ainakaan mitään valittamista ollut paitsi että ulkomaailmasta ei kuule mitään :D

Kypäräkuulokkeitten kanssa pitää sitten kikkailla melunvaimennus erikseen. Oiskos sellaista tulppaa joka blokkaa tuulensuhinat ja moottorinmurinat,mutta päästää musiikin läpi?

Kaverilla on schuberthin kypärät joissa on kypäräkuulokkeet ja ei minua ainakaan haitannut taustamelu.

Hyvä tuo casting couch, vähän rankempaakin sais olla. :)

Tyyliä
67c.jpg

?

Kyllä se on "waffa" niin, että lihaskasvun maksimoimiseksi kuulokkeita on pidettävä päässä ja mieluiten 24/7. Kuulokkeista pitää kuulua myös oikeanlaista musiikkia (heavy tai rap). Yksikin Antti Tuisku nollaa heti proteiinisynteesin. Melkein yhtä haitallista on vaihtaa nopeat kuulumiset kaverin kanssa.. kuten tässä asiantuntijat ovat kertoneet. Tämä on vakavaa touhua, ei siinä sarjojen välissä mitään puhumaan ruveta.

ps. Me 60-luvulla syntyneet katsottiin arskan videoita yms.. Parhaat treenas parhaiden kanssa, toisia tsempattiin ja läppä ja asiaankuuluva vittuilu lensi. Sama oli henki kaikessa muussakin treenaamisessa Suomessakin. Kukaan ei tajunnut, ettei niin saa treenata. Luultiin, että se on koko homman suola. Vähän me mistään mitään tiedettiin eikä ollut edes sitä hupparia päässä.

ei siinä sarjojen välissä mitään puhumaan ruveta.

Mitä nämä papparaiset oikein länkyttää?

Ensinnäkin tervetuloa 2010-luvulle. Nykyään vaan on niin hemmetin helppoa, ja kivaa kuunnella treenatessa mitä musiikkia itse haluaa.

Itse ainakin pystyn siitä huolimatta hyvin heittämään treenikaverin kanssa läppää sarjatauoilla, mutta Mikeä siteeratakseni, sarjan aikana ei kenelläkään tarvi olla minulle mitään asiaa. Kun taas olen yksin treenamassa, ei kenelläkään tarvitse olla minulle mitään asiaa ylipäätään, koska siellä ollaan treenaamassa, eikä luomassa uusia sosiaalisia suhteita ja etsimässä kavereita.

Olen todella pahoillani jos nyt olen pilannut jonkun reppanan päivän sillä, että mielummin kuuntelen lempimusiikkiani, kuin jotain randomia huutamassa täysiä sitä vitun "YKS VIELÄ!!!!111"

Viimeksi muokattu:

Ensinnäkin tervetuloa 2010-luvulle. Nykyään vaan on niin hemmetin helppoa, ja kivaa kuunnella treenatessa mitä musiikkia itse haluaa.

Itse ainakin pystyn siitä huolimatta hyvin heittämään treenikaverin kanssa läppää sarjatauoilla, mutta Mikeä siteeratakseni, sarjan aikana ei kenelläkään tarvi olla minulle mitään asiaa. Kun taas olen yksin treenamassa, ei kenelläkään tarvitse olla minulle mitään asiaa ylipäätään, koska siellä ollaan treenaamassa, eikä luomassa uusia sosiaalisia suhteita ja etsimässä kavereita.

Olen todella pahoillani jos nyt olen pilannut jonkun reppanan päivän sillä, että mielummin kuuntelen lempimusiikkiani, kuin jotain randomia huutamassa täysiä sitä vitun "YKS VIELÄ!!!!111"
Ihan hyvää vaihtelua siihen hiihdettiin kesät talvet kouluun ja molempiin suuntiin ylämäkeen.
Niin ja tuosta sosiaalinen elämän hakemisesta olen samaa mieltä, paitsi jos kaksi ihmistä jotka tykkää seurustella treenaamisen lomassa kohtaa toisensa niin antaa mennä.

Ihan hyvää vaihtelua siihen hiihdettiin kesät talvet kouluun ja molempiin suuntiin ylämäkeen.
Niin ja tuosta sosiaalinen elämän hakemisesta olen samaa mieltä, paitsi jos kaksi ihmistä jotka tykkää seurustella treenaamisen lomassa kohtaa toisensa niin antaa mennä.

Armeijakin oli ennen...

Aika vähälläpä sitä saa reppanan arvonimen, ei nähtävästi tarvi olla kuin hiukan eri mieltä jostain asiasta...

Ei kai tää nyt noin vakavaa voi olla?

Back
Ylös Bottom