Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jos mun reenikaveri kuuntelis musiikkia kuulokkeista ku reenatahan nii ottaasin ne päästä ja astuusin ne vituiksi. Tosi epäkohteliasta!

reenikaverin kans ku sinne mennähän nii siinä teherähän yhyres silloon. Ei tartte jutella mutta silloon jos toinen kuunteloo musaa niin ei se oo läsnä siinä ja siksi on tosi tökeröä käytöstä. Musaa voi kuunnella autos tai kotona tai sitte reenaa yksin jos ei seura kiinnosta.

Jos ei pysty iliman kuulokkeita reenata kovaa nii vaihtakaa reenikaveria tai ruvekkaa laulamahan duettoja Ville Valon kans jos musiikki on niin rakas. Tehkää harrastus siitä, bodaus ei oo se juttu.

Jos mun treenikaveri puhuis samanlailla kuin sinä niin todellakin kuuntelisin musiikkia. Niin salilla, pukuhuoneessa, aulassa ja itseasiassa kaikkialla missä se voisi olla äänessä.
Hyi vittu huhhuh, saattaisin jopa laittaa kahet kuulokkeet päällekkäin ettei vahingossakaan kuulisi tota murretta.

Ja taas tämä on vaan mun mielipide ja täälläpäin kukaan ei puhu noin.

Painu nyt vittuun, ei mulla muuta.
Anteeksi että kerroin mielipiteeni :D Allu on ihan samaa mieltä ja väärässä kai? Kuunnelkaa nyt vittu suihkussa sitä lempparianna ja salilla jutellaan ja reenataan. Ikävää jos joku sanoo teille jotain ja jourutta sosiaaliseen kanssa käymiseen :D Apua äkkiä dösään tai kadulle ja luurit päähän :D Vitun etelän "hedelmät"

Raivostuttaa ettei salilla voira enää nauraa ja vaihtaa kuulumisia vaan ollahan luurit korvilla ja ollahan miäheltä ja muristahan kulmien alta. :D Se ei oo kovaa tekemistä muuten.

En tiiä miten siellä mutta täällä päin nuo hoidetaan kahvittelun tai kaljottelun merkeissä. Ei reenatessa.
esim. Mike teköö videoita meille ja pistää luurit korville sarjojen aikana ja Allu puhuu siinä sitten meille ja Mikelle joka sanoo ettei vittujakaan kiinnosta mitä reenikaveri sarjan aikana sanoo :D Tervetuloa sjoelle reenaamaan :D

esim. Mike teköö videoita meille ja pistää luurit korville sarjojen aikana ja Allu puhuu siinä sitten meille ja Mikelle joka sanoo ettei vittujakaan kiinnosta mitä reenikaveri sarjan aikana sanoo :D Tervetuloa sjoelle reenaamaan :D
Arto vetää pelttorit päässä, haluaa keskittyä sarjaan maksimaalisesti. Samoin mä haluan ottaa kaiken irti sarjasta, en kuunnella mitä treenikaveri sanoo. Salille mennään treenaan ja sarjojen aikana vedetään täysiä, ilmeisesti teillä siellä persereiässä on tärkeämpää juoruta kuin akat treenin ajan. Täälläpäin vedetään täysiä.

Kyllä moomma niin rehellisiä nottei oo pia tosikaan.... oon itekki täältä mutta ei tämä paikka niin hieno ole että pitäis murteella kirjottaa. Itseasias melkonen perseenreikä ja asun täälä vaan siks ku on töitä.

Siks treenaan yksin ettei tartte salilla seurustella. Eri asia olis jos löytyis treenikaveri joka tajuais sen treenikaverin idean. Pakkotoistot ja tiputukset.

Paskaa voi jauhaa sit vaikka saunas tai navetas.

Tehkööt jokanen niin ku parhaaks näkee. Ei tohonkaa ole mitään oikeeta tai väärää tapaa/vastausta. Kaikesta sitä jengi kyl jaksaa väitellä

Kuulokekeskusteluun liittyen, niin onko kukaan testaillut bluetooth nappikuulokkeita kypärän alla moottoripyörällä ajaessa? Tarkotus olisi löytää hyvät salille ja vapaa-ajalle ja myös tosiaan sopivat siihen mp harrastukseen.
Jaybirdit on melkein parhaiksi arvosteltu yleiskäytössä ja muijalla sellaiset onkin ja salille olen niitä lainannut ja hyväksi todennut, mutta en ole vielä mp:n kanssa testannut.

Kuulokekeskusteluun liittyen, niin onko kukaan testaillut bluetooth nappikuulokkeita kypärän alla moottoripyörällä ajaessa? Tarkotus olisi löytää hyvät salille ja vapaa-ajalle ja myös tosiaan sopivat siihen mp harrastukseen.
Jaybirdit on melkein parhaiksi arvosteltu yleiskäytössä ja muijalla sellaiset onkin ja salille olen niitä lainannut ja hyväksi todennut, mutta en ole vielä mp:n kanssa testannut.

Jaybirdeissä jää melko isot möhkäleet korvan ulkopuolelle, eikä siksi sovi hyvin kypärän alle. Varmaan sama monissa BT-napeissa, kun jonnekin pitää se tekniikka tunkea. Mee kauppaan kokeilemaan omilla korvilla ja omalla kypärällä. :)

Itse saan ainakin salilla hyvästä musiikista selvää boostia sarjoihin. Jotenkin vaikeampaa lähteä jotain vähänkin hevimpää settiä tekemään hiljaisella salilla. Tosin kukin tavallaan.

Itse joskus käytin langallisia nappikuulokkeita eiköhän langattomat toimi samalla lailla. Ei muuten valittamista, mutta ajankuluessa piuha napsahtaa poikki. Osta vaan suoraan kunnon kypäräkuulokkeet mitkä asennat siihen kypärään nii ei tartte kikkailla.

Hermanssin kanssa taas tulossa settii.

DELTSIT.webp

Back
Ylös Bottom