Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

pakko laittaa lusikka soppaan ja todeta, että vahva suositus Bose qc35 -kuulokkeille. Toki hinta taas kipuaa, mutta eipä oo tullu pahaa sanottavaakaan.

pakko laittaa lusikka soppaan ja todeta, että vahva suositus Bose qc35 -kuulokkeille. Toki hinta taas kipuaa, mutta eipä oo tullu pahaa sanottavaakaan.

Joo onhan noita vaikka mitä jos kättä taskuun laittaa, mutta nyt oli kyse kohtuuhintaisista kuulokkeista joissa on hintalaatusuhde kohdillaan

Joulun jälkeen sain Power.fi ostettua AKG Y50 BT hintaan 82€. On reilu satasenkin hintaan tosi hyvät ja äänenlaatu on hyvä sekä langattomasti että kaapelilla kytkettyinä!

Viimeksi muokattu:
Ootteko Mikan kanssa tavannu ns. kaksin tai muuten juttusilla ollut vai onko olkapääjumpasta luvassa kiusallista jälleentapaamista?

Thaikuista pitaa sanoa sen verran etta kaikki nuo temppelit sun muut nayttaa kylla helvetin kivoilta joita olisi kiva paasta katsomaan mutta pari asiaa pitaa minut pois sielta. Eka on kuumuus - ympari vuoden ainakin Bangkokissa. Ei kuulosta kivalta lomalta jos on jatkuvasti liian kuuma. Toinen on se etta lahes kaikki naiset huoraa siella. Puolituttu kavi just siella ja kehuskeli etta kadulla ei tartte kun ottaa naisen kadesta kiinni ja sanoa etta sina oot nyt mun kanssa ja sen yleensa toimii. Ei ole ihme jos paikalliset miehet katsoo katkerana turisteja jotka sikailee siella ja puhuu paskaa niista. Jokainen nainen on kuitenkin jonkun tytar tai sisko jne. Mun mielesta on paljon kivempi menna vaikkapa Japaniin jossa kunnioitan paikallisia ja paikalliset kunnioittaa minua koska kayttaydyn kaikkia kohtaan fiksusti ja kunnioittavasti - eika kukaan nuole mun persetta sen takia koska mulla on enemman rahaa. Tosi moni saa kikseja siita mutta ei toimi mulle.

Thaikuista pitaa sanoa sen verran etta kaikki nuo temppelit sun muut nayttaa kylla helvetin kivoilta joita olisi kiva paasta katsomaan mutta pari asiaa pitaa minut pois sielta. Eka on kuumuus - ympari vuoden ainakin Bangkokissa. Ei kuulosta kivalta lomalta jos on jatkuvasti liian kuuma. Toinen on se etta lahes kaikki naiset huoraa siella. Puolituttu kavi just siella ja kehuskeli etta kadulla ei tartte kun ottaa naisen kadesta kiinni ja sanoa etta sina oot nyt mun kanssa ja sen yleensa toimii. Ei ole ihme jos paikalliset miehet katsoo katkerana turisteja jotka sikailee siella ja puhuu paskaa niista. Jokainen nainen on kuitenkin jonkun tytar tai sisko jne. Mun mielesta on paljon kivempi menna vaikkapa Japaniin jossa kunnioitan paikallisia ja paikalliset kunnioittaa minua koska kayttaydyn kaikkia kohtaan fiksusti ja kunnioittavasti - eika kukaan nuole mun persetta sen takia koska mulla on enemman rahaa. Tosi moni saa kikseja siita mutta ei toimi mulle.

No ei kai se nyt ihan noin mene, että nainen kuin nainen ostettavissa.. Taisi kaveris "pikkaisen" liioitella tai sitten ei edes ole käynyt siellä. Edes Pattayalla homma ei todellakaan mene noin.

No ei kai se nyt ihan noin mene, että nainen kuin nainen ostettavissa.. Taisi kaveris "pikkaisen" liioitella tai sitten ei edes ole käynyt siellä. Edes Pattayalla homma ei todellakaan mene noin.

Parhaiten nämäkin asiat tietävät ne jotka eivät ole itse maassa käyneet. Kaveri kertoi jne
Itse olen asunut Aasiassa yli 10 vuotta ja on lähinnä huvittavaa lukea Miken ja kumppaneiden kommentteja suomibaareista, transuista, huorista yms. Ollaan niin pappaa ja maailmanmatkaajaa kun on käyty 6 kertaa ulkomailla. Ja selvyyden vuoksi: suomibaareja ja huoria löytyy, mutta löytyy paljon muutakin ja on täysin itsestäsi kiinni. Tota "ota kädestä kiinni ja lähde kävelemään" olen muuten nähnyt vain Japanissa Roppongilla muutamissa länkkäribaareissa, en suosittele kokeilemaan esim Bangokissa

Parhaiten nämäkin asiat tietävät ne jotka eivät ole itse maassa käyneet. Kaveri kertoi jne
Itse olen asunut Aasiassa yli 10 vuotta ja on lähinnä huvittavaa lukea Miken ja kumppaneiden kommentteja suomibaareista, transuista, huorista yms. Ollaan niin pappaa ja maailmanmatkaajaa kun on käyty 6 kertaa ulkomailla. Ja selvyyden vuoksi: suomibaareja ja huoria löytyy, mutta löytyy paljon muutakin ja on täysin itsestäsi kiinni. Tota "ota kädestä kiinni ja lähde kävelemään" olen muuten nähnyt vain Japanissa Roppongilla muutamissa länkkäribaareissa, en suosittele kokeilemaan esim Bangokissa
Nää on aina niin hassuja, jotka kieltävät todellisuuden ja Thaimaan seksiturismin. Mennään joka kerta samaan paikkaan ja koska selkeesti ei mitään kokemusta muualta ole, niin sitten höpötellään mitä sattuu. Indonesiassa, Kiinassa tai Japanissa tai Vietamissa ei ole missään ollut mitään seksiturismia, ei vaikka ihan suoranaisesti koittaisi bongailla niitä. Sit keulitaan jossain internetissä miten ollaan niin vitun asiantuntijoita kun samassa hotellissa istuu joka lomalla.

Eikohan thaikut ole silti ykkoskohteita maailmansankareille (3-4 maata plakkarissa) jotka haluaa nayttaa etta naisia saa - ja siihen pedomiehet paalle eli sieltakin paasta tarjontaa loytyy. Ei kiitos. Olipa huorausprosentti mita tahansa. On siella kaynyt useampi kuin yksi tuttu ja polleana on tultu takaisin ja kehuskeltu miten thaikkubeibeja on ollut kainalossa. Saalittavaa. Kai ne kaikki on sitten keksineet tarinansa minua harhaan johdattaakseen?

Ettei jaa epaselvaksi - avausviestissani sanoin etta Thaimaassa on visuaalisesti kauniita asioita joita olisi kiva nahda mutta loppupelissa siella ei ole mitaan mita en voisi nahda muuallakin. Vien taalani muualle. Jos haluaa tukea maata jossa sanavapaus on nolla (kritisoi kuningasta ja mene suoraan vankilaan) ja pedofilia kukkii niin siita vaan. Noille asioille voi sulkea silmansa jos haluaa jos kriteerina on se etta itsella on kivaa.

Joo onhan noita vaikka mitä jos kättä taskuun laittaa, mutta nyt oli kyse kohtuuhintaisista kuulokkeista joissa on hintalaatusuhde kohdillaan

Itse tilasin ebaystä jotkut Turbine merkkiset 20 eurolla. Bluedio lukee puhelimes ku laitetta hakee. Ihan ajaneet asiansa salilla ja koissunpaskatusreissuilla. Sankasäätörakenne hieman näyttää halvalta ja rimpulalta mutta on kyllä ollu kestävä silti. Itselle riittävä äänenlaatu mutta ei mikään loistava. Ääni puuroutuu kun akku alkaa loppumaan. Tosin kuunnella voi akun yhdellä latauksella kauan. Sitähän voi kokeilla ja sitte päättää tartteeko paremmat. Ei mikään suuri kynnys.

Nää on aina niin hassuja, jotka kieltävät todellisuuden ja Thaimaan seksiturismin. Mennään joka kerta samaan paikkaan ja koska selkeesti ei mitään kokemusta muualta ole, niin sitten höpötellään mitä sattuu. Indonesiassa, Kiinassa tai Japanissa tai Vietamissa ei ole missään ollut mitään seksiturismia, ei vaikka ihan suoranaisesti koittaisi bongailla niitä. Sit keulitaan jossain internetissä miten ollaan niin vitun asiantuntijoita kun samassa hotellissa istuu joka lomalla.

Sun ja mun todellisuudessa on se ero, että mä olen asunut Japanissa, Philippiineillä, Thaimaassa jne yht yli 10 vuotta ja käynyt duuni ja lomamatkoilla lähes kaikissa Aasian maissa kymmeniä kertoja. Seksiturismia Aasiassa kukaan ei ole kai kieltänyt, mutta fakta on, että täällä on paljon muutakin. Enkä viitsi sun kanssa jankata, kun et ole edes käynyt Thaimaassa...

No ei siellä tartte käydä, ei mun tartte Liberiaankaan mennä todetakseni, että se on sairas maa. Thaimaassa seksiturismi on monta kertaa voimakkaampaa mitä muualla aasiassa ja tämä on fakta. Kuvottava ajatus koko maa. "Anttila hinta, stockmann laatu".

Edelleen, on se kumma kun ei saa omata mielipiteitä, mä sanoin vain, että kaikki menee sinne ja mua ei kiinnosta vitunkaan vertaa. Niin eikös joku erkki ole ensimmäisenä pätemässä, että mun pitäisi mennä maahan, jonne en todellakaan halua mennä, toteamaan, etten todellakaan siitä pidä. Mikä sua vaivaa?

Mua kiinnostaa aniten Australia ja Uusi-Seelanti tällä hetkellä. Voiko joku tosissaan väittää, että olisi parempi idea mennä halpamatkalle Pattayalle?

Jos sun näkemys Thaikuista on vaan Pattayan yön niin ei kai ihmekään jos ei kiinnosta mennä. Harvaa bodaria varmaan kiinnostaa vetää lärvejä ja panna huoria. Mutta kyllähän tuolta löytyy niin laidasta laitaan kaikille jotain. Pohjois-Thaimaa (ns. oikea thaimaa) ja kaikki hienot pienet saaret muunmuassa. Pattaya ja Thaimaa ei ole sama asia kuitenkaan. Suomessakin on muita paikkoja kun Turku.

Minä olen käynyt Thaikuissa kolmesti. En mene enää ikinä. Ne paikat missä pääsi Suomalaisia pakoon, oli kymmenen tuhatta kiinalaista. Kaikki nähtävä oli pilattu turismilla, korallit yms paskottuna. Kaipa siellä jossain joku pieni mesta on, mitä ei ole vielä pilattu.

On kyllä totta että tosi moni paikka on pilattu turismilla ja vaatiikin selvilleottamista jotta oman rauhaisan kolkkansa löytää. Meikällä ei ole mitään syytä puolustaa kyseistä maata mutta ärsyttää ennakkoluulot. Miken on kyllä turha maahan mennä, jos sattuisi vaikka vahingossa viihtyvän ei sitä kuitenkaan periaatteen miehenä myöntäisi ;)

Thaimaassa tullut käytyä parisen kertaa ja useampi eri paikka tuolla nähtynä. Ei ikinä enää. Kehitysmaa, missä on ok hiekkarannat. Ihmisten ainut tarkoitus on vain yrittää hyötyä toisesta jollain tavalla. Maailmassa on niin paljon hienompia ja etenkin persoonallisempia paikkoja. Thaimaa nyt tuntuu monelle suomalaiselle olevan jokin paratiisi, koska naapurikin siellä viime talvena kävi.

Esim. Japanissa viime syksynä matkustaneena oli hienoa huomata, että Aasiasta löytyy myös täysin erilaisia kohteita, missä turismi ei ole pilannut kaikkea eikä ihmisten elämän tarkoitus ole turistien huijaaminen. Aurinkorantoja hakevalle se ei toki kovin hyvä vertailukohde ole.

Back
Ylös Bottom