Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pakko laittaa lusikka soppaan ja todeta, että vahva suositus Bose qc35 -kuulokkeille. Toki hinta taas kipuaa, mutta eipä oo tullu pahaa sanottavaakaan.
Thaikuista pitaa sanoa sen verran etta kaikki nuo temppelit sun muut nayttaa kylla helvetin kivoilta joita olisi kiva paasta katsomaan mutta pari asiaa pitaa minut pois sielta. Eka on kuumuus - ympari vuoden ainakin Bangkokissa. Ei kuulosta kivalta lomalta jos on jatkuvasti liian kuuma. Toinen on se etta lahes kaikki naiset huoraa siella. Puolituttu kavi just siella ja kehuskeli etta kadulla ei tartte kun ottaa naisen kadesta kiinni ja sanoa etta sina oot nyt mun kanssa ja sen yleensa toimii. Ei ole ihme jos paikalliset miehet katsoo katkerana turisteja jotka sikailee siella ja puhuu paskaa niista. Jokainen nainen on kuitenkin jonkun tytar tai sisko jne. Mun mielesta on paljon kivempi menna vaikkapa Japaniin jossa kunnioitan paikallisia ja paikalliset kunnioittaa minua koska kayttaydyn kaikkia kohtaan fiksusti ja kunnioittavasti - eika kukaan nuole mun persetta sen takia koska mulla on enemman rahaa. Tosi moni saa kikseja siita mutta ei toimi mulle.
Ei ole sen kummemmin nähty.Ootteko Mikan kanssa tavannu ns. kaksin tai muuten juttusilla ollut vai onko olkapääjumpasta luvassa kiusallista jälleentapaamista?
No ei kai se nyt ihan noin mene, että nainen kuin nainen ostettavissa.. Taisi kaveris "pikkaisen" liioitella tai sitten ei edes ole käynyt siellä. Edes Pattayalla homma ei todellakaan mene noin.
Nää on aina niin hassuja, jotka kieltävät todellisuuden ja Thaimaan seksiturismin. Mennään joka kerta samaan paikkaan ja koska selkeesti ei mitään kokemusta muualta ole, niin sitten höpötellään mitä sattuu. Indonesiassa, Kiinassa tai Japanissa tai Vietamissa ei ole missään ollut mitään seksiturismia, ei vaikka ihan suoranaisesti koittaisi bongailla niitä. Sit keulitaan jossain internetissä miten ollaan niin vitun asiantuntijoita kun samassa hotellissa istuu joka lomalla.Parhaiten nämäkin asiat tietävät ne jotka eivät ole itse maassa käyneet. Kaveri kertoi jne
Itse olen asunut Aasiassa yli 10 vuotta ja on lähinnä huvittavaa lukea Miken ja kumppaneiden kommentteja suomibaareista, transuista, huorista yms. Ollaan niin pappaa ja maailmanmatkaajaa kun on käyty 6 kertaa ulkomailla. Ja selvyyden vuoksi: suomibaareja ja huoria löytyy, mutta löytyy paljon muutakin ja on täysin itsestäsi kiinni. Tota "ota kädestä kiinni ja lähde kävelemään" olen muuten nähnyt vain Japanissa Roppongilla muutamissa länkkäribaareissa, en suosittele kokeilemaan esim Bangokissa
Joo onhan noita vaikka mitä jos kättä taskuun laittaa, mutta nyt oli kyse kohtuuhintaisista kuulokkeista joissa on hintalaatusuhde kohdillaan
Nää on aina niin hassuja, jotka kieltävät todellisuuden ja Thaimaan seksiturismin. Mennään joka kerta samaan paikkaan ja koska selkeesti ei mitään kokemusta muualta ole, niin sitten höpötellään mitä sattuu. Indonesiassa, Kiinassa tai Japanissa tai Vietamissa ei ole missään ollut mitään seksiturismia, ei vaikka ihan suoranaisesti koittaisi bongailla niitä. Sit keulitaan jossain internetissä miten ollaan niin vitun asiantuntijoita kun samassa hotellissa istuu joka lomalla.
Parhaiten nämäkin asiat tietävät ne jotka eivät ole itse maassa käyneet. Kaveri kertoi jne