Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Axl Smithkö se siellä?
Nimenomaan. Juuri tuon viihdearvon takia noita itsekin tuli katsottua ja M&M on ainakin minulle parasta settiä mitä Body-scenessä on koskaan tullut vastaan.
Joku tehnyt hienon koostevideonkin näistä:
Ei jumalauta noi on kuolemattomia, ei me enää pystyttäis edes ylittään itseemme, noi on niin vitun vammaisesti veivattu.
Eivät tunnu olevan jumissa. Tais mennä @Mike :ltä ohi tuo eka kysymys?Vaikka kysymys Mikelle olikin, niin nakkaan vaihtoehtoisena diagnoosina notta ovatko ojentajat tukossa treenistä tai kertakaikkiaan jumissa, eli hieronnan tarpeessa? Oireet kuulostavat tutulta.

Kun ne menee tollai pumpissa tukkoon, niin venytä niitä raskaammin, etenkin ranskalaisilla. Ja taas kun teet pushdownia, niin keskity kunnolla liikuuttamaan kuormaa ojentajille, eli venytyksessä jännität myös hauikset ja lähde supistamaan rauhassa, supista mahdollisimman tehokkaasti ja käännä alaosassa supistus työnnöksi.Oisko sulla mike jotain jippoja ojentajien ''hermotuksen'' parantamiseen? Lähes kaikissa muissa lihasryhmissä saa ihan fyysistä kipua ja poltetta aikaan, mutta ojentajat vetää vaan aina ihan tunnottomiksi ja pakkautuu täyteen verta. Toisinsanoen tuntuma häviää ojentajatreenissä tyyliin ekan liikkeen jälkeen lähes täysin, vaikkei suoritustekniikka tai treenityyli muutu mitenkään. Ekoja kertoja kun otin kokeiluun sulta kopioidun 3x4x10 ranskalaisen lattialta niin sai kunnon domssitkin, mutta sen jälkeen on taas ollut hiljaista vaikka joka treenissä sekoittelen mm. supereita yms. suorien sarjojen kylkeen melko runsaasti.
Mä en muuten muista.Millä kameralla muuten kuvailit tuohon aikaan?
Millä kameralla muuten kuvailit tuohon aikaan?
Mielummin salaisena rakastajana siellä sängyssä katselemassa sitä yritystä.Olisi hauska olla huomenna kärpäsenä katossa kun Johanna nousee sängystäsaattaa olla jalat hieman pökkelönä.
Mutta hattu päästä, yllätyin treenikyvystä
Uusimmalla videolla jo manasin, ettei olla takareiskoja kuvattu ja teen siitä sitten vaikka yksin videon.Mitä oon jäänyt kaipaamaan on takareisille painottuvat jumpat.
Oon kyllä kaikenlaista tehnyt. Teen siis flaissit kovan kympin, sitten vinossa semmoisella kulmalla joka ei kiristä kova kymppi ja sitten vielä lattialle etunojapunnerruksia failureen.Mike kun sinäkin olet rintavammainen, niin oletko kokeillut koskaan tehdä Flyes + Vinopenkkiä? Eli siis sillä tavalla, että ensin tehdään flyes failureen tai hyvin lähelle, ja sitten juntataan samalla painoilla vinopenkkiä niin paljon kun menee. Itsellä ainakin toiminut erittäin hyvin, kun ei paikat kestä raskaita punnerruksia niin paljon kuin haluaisi.
3 viikkoa. Kipasen asteen massaa nyt. Sitten kiristän pari viikkoa.Tätä kuvaa kun katsoo niin pakko kysyä, että monennella viikolla se sun kahdeksan viikon projekti on nyt menossa?