Näyttää myös siltä kuin herrat olisivat keskittyneinä seuraamassa jonkun naispuolisen henkilön suoritusta kyykkypaikalla.Näytät raskaan kisaajalta tässä kuvassa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää myös siltä kuin herrat olisivat keskittyneinä seuraamassa jonkun naispuolisen henkilön suoritusta kyykkypaikalla.Näytät raskaan kisaajalta tässä kuvassa![]()

Olen kyllä. Jukka tuossa taannoin löysi noita vanhoja sarjiksia, mitä olin pakkikselle aikoinaan piirrellyt. Hassuja.^siis ootko Mika piirtänyt nuo? Oisko noita lisää kenties![]()
Oikein taiteilijan vikaa myös kynät kädessä.Olen kyllä. Jukka tuossa taannoin löysi noita vanhoja sarjiksia, mitä olin pakkikselle aikoinaan piirrellyt. Hassuja.
Olen kyllä. Jukka tuossa taannoin löysi noita vanhoja sarjiksia, mitä olin pakkikselle aikoinaan piirrellyt. Hassuja.
Ei mene aina nallekarkit tasan. :DPerkele , kaikki lahjakkuus kertyy yhelle ukolle.
Joo me mennään tekeen reidet sinne ku keretään.Jos kuulin oikeen niin Tommi kutsu teidät landelle bodaamaan?