Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Pelkkää paskaa nää tammikuun saliryysikset... Ei siellä yhtään sen enempää jengiä oo.

Ite käyn kahdella salilla ja niissä ainakin nyt viimiset pari vuotta huomannut aina tammikuussa ryysiksen. Tänäänkin jo klo 14, mitä lie ollut muutama tunti myöhemmin. Kaikenlisäks valtaosa sellasia naamoja joita ei yleensä ko. saleilla ole näkynyt.

Mutta paskapuhettahan mä puhun.

Voisiko olla että nämä uudet aloittajat keskittyy tietyille saleille? Varmaan nämä kehonrakentajien ja voimanostajien suosimat salit ei niin aloittelijoita vedä puoleensa. Ja sitten nämä Fressit ja Elixiat täynnä liikunnan aloittaneita naisia fitfarmin nettiohjelmia tekemässä.

Kyllähän se edullinen ketjusali ilmaisella ekalla ohjauksella ja ryhmäliikuntatunneilla varmasti helpommin vetää harrastuksen juuri aloittavat tai vaan "kesäksi kuntoon"-laihduttajat puoleensa, kuin kalliimpi "bodysali". Luulisi, että siellä se ryysis näkyy isommasti

Mitä sanoisit minkälainen paino pitäis valita tollasessa Flex-setissä? Ajattelin kokeilla, mut kuulostaa hankalalta toi painojen valinta kun toistoja tulee niin perkeleesti. Vai meneekö eka kokeilu suosiolla testaamiseen?

Viimeksi muokattu:
Mitä sanoisit minkälainen paino pitäis valita tollasessa Flex-setissä? Ajattelin kokeilla, mut kuulostaa hankalalta toi painojen valinta kun toistoja tulee niin perkeleesti. Vai meneekö eka kokeilu suosiolla testaamiseen?
Sun pitää koittaa mikä on sopiva, liian raskas ei saa olla, koska siinä kumuloituu paine ihan törkeesti.

Täytyy v*ttu taas kerran todeta, ettei quattrosta ole juurikaan hyötyä kaupungissa, kun vajakit pyörii jaloissa ja tukkii kaikki kadut. :mad: Mun mielestä neliveto talvella pakolliseksi, kuten talvirenkaatkin (vielä) ovat ja vajakit kesäautoiksi. Mitäs mieltä Mike on aiheesta?

Täytyy v*ttu taas kerran todeta, ettei quattrosta ole juurikaan hyötyä kaupungissa, kun vajakit pyörii jaloissa ja tukkii kaikki kadut. :mad: Mun mielestä neliveto talvella pakolliseksi, kuten talvirenkaatkin (vielä) ovat ja vajakit kesäautoiksi. Mitäs mieltä Mike on aiheesta?

Jos sitten samalla lahjotat sitä rahaa kaikille että saa ostettua ne neliveto-autot :rolleyes: Vähän ku sanois että köyhille ulkonaliikkumiskielto

Justhan tästä väännettiin tässä ketjussa kun ensilumet tuli.. Sinäkin aktiviisena foorumin käyttäjänä sen huomasit ja hyvin tiedtä Miken mielipiteen. Pitääkö se sama vääntö taas alottaa?

Jos sitten samalla lahjotat sitä rahaa kaikille että saa ostettua ne neliveto-autot :rolleyes: Vähän ku sanois että köyhille ulkonaliikkumiskielto

Justhan tästä väännettiin tässä ketjussa kun ensilumet tuli.. Sinäkin aktiviisena foorumin käyttäjänä sen huomasit ja hyvin tiedtä Miken mielipiteen. Pitääkö se sama vääntö taas alottaa?

Kunhan nyt taas avauduin. Ottaa päähän, kun kelit vähänkin liukastuvat, niin liikenne ei enää luista mihinkään. Mun ajoreiteillä on yleensä vain yksi kaista suuntaansa ja aina siinä joku hiissailee vajaata kolmeakymppiä edessä. No eihän se nelivetoa vaadi, että saa vauhtia pidettyä yllä, mutta eipä nelivetokuskit yleensä ole tien tukkona...

Ei mitään käryä kuinka liukas keli pk-seudulla on mutta itsellä meinaa välillä unohtua että vaikka se nelari kiihtyy liukkaalla nopeasti niin se ei pysähdy yhtään vajaavetoa nopeammin. Varmaan sen pidemmän pysähtymismatkan takia porukka hidastelee.

Ärsyttävää tää taas on kun nää kaikki hidastelee tuolla.
Monilla se voi johtua paskoista renkaistakin ja sitten ollaan vielä ylivarovaisia kun on vähänkin lunta tai jäätä tiellä. Itse ajelen kitkarenkailla ja mulla ei ole ollut mitään ongelmia nelivedolla tai ilman, eikä ole ollut edes vanhoilla kitkarenkailla (noin 4mm uraa jäljellä). Okei, sallittakoon myös vajakit talvikeleillä (kunhan eivät p*rk*le tule mun eteen pyörimään).

Ei mitään käryä kuinka liukas keli pk-seudulla on mutta itsellä meinaa välillä unohtua että vaikka se nelari kiihtyy liukkaalla nopeasti niin se ei pysähdy yhtään vajaavetoa nopeammin. Varmaan sen pidemmän pysähtymismatkan takia porukka hidastelee.

Tampereella ainakin ihan saatanan liukasta. Ei se riitä että liikkeelle lähtö on hidasta, mutta ei oikein mutkiin ja risteyksiinkään pysty pitämään vauhtia. Renkaat on toki paskat.

Kyllä tampereella on nelivetoisiakin jaloissa vaikka itse etuvedolla menenkin. Ei sillä etteikö niillä pääsisi lujempaa, mutta moni keskiikäinen kalliin maasturin omistaja on aika arka kuski liukkaalla. Se on kanssa kummaa miten monelle on vaikea ryhmittäytyä risteyksessä oikeaan kohtaan, kun kaistamaalaukset ei näy.

Back
Ylös Bottom