Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ylilaudalta löytyy, linkki vie erään lisäravinnelafkan sivuille. Kuukauden vanha postaus, ei sinänsä kovin uusi.
Kummallista että tollasesta avautuu vaikka itse jättänyt näköjään maksamatta valokuvaajille

Jahas. Varo ettei noista sanoista tuu lähetystä banaanisaarille :D

En kyllä jaksa lähteä ko. sivustolle.

Aika reilu meininki. Ei kannattais perseaukisen tilata kuvaileen jos ei ole mistä maksaa.. tai sitten ei muu oli tärkeämpää. Joo, no mutta mitäpä tosta alkaa enempää.

Mikäs mikellä tällä hetkellä aamupaino?

Virtamo jätti mulle pystyyn joo rahat kuvauksista, selitti että maksaa ja maksaa, vaikka ei ollut aikomustakaan. Eikä sitten maksanutkaan.

Tässä pätkä Virtamon blogista:

"Tämä vuosi on ollut minulle monella tavalla erittäin huono. Jouduin muun muassa viime keväänä omaa sinisilmäisyyttäni FitBODYn parissa työskennellessäni pahemman kerran bisneskumppaneiden vedättämäksi, samoin pakkotoisto.comin omistajan Mike Sirénin ilkeät kirjoitukset, hän nimittää minua palstallaan muun muassa “vitun rotaksi”, ja palstalaisten esittämät fyysiset uhkailut, nimimerkki Timo Rauta kehotti Mikeä usuttamaan liivimiehet kimppuuni, vetivät mielen hetkeksi matalaksi. Toisaalta tuon palstan ja sen omistajan kirjoitukset ovat niin vammaisia ja henkisesti ahdistuneita, ettei niitä voi tosissaan ottaa."

Aika katkeran kuuloista.

Eikä ole ainoa joka mua on kusettanut. Timo Laaksonen, kuvaajakaveri osti multa 2012 vuonna Mac proon, 2400 euroa, maksoi siitä 700 euroa ja vaikka kuinka kyselin, niin enempää ei tähän päivään mennessä ole maksanut. Se lähti nyt eteenpäin käräjien kautta perintään.

Muistelen, että olitte ihan hyviä frendejä taannoin. Eikös Laaksonen ollut pakkiksella TLP -nimimerkillä??

Muistelen, että olitte ihan hyviä frendejä taannoin. Eikös Laaksonen ollut pakkiksella TLP -nimimerkillä??
Kyllä oltiin, mutta näköjään kavereille ei kannata mitään myydä. Vuosien aikana monta monta kertaa kyselin, että voisko maksaa. Mua ärsyttää, että mua pidetään kusipäänä ja totuus on se, että mua vedätellään millon mistäkin suunnasta, mutta en niitä hirveemmin huutele. Kun taas mua ollaan dissaamassa joka vitun paikassa vähän väliä. Virtamo on varmaan nyt sankari kun on mua kusettanut.

Velat pitää maksaa vaikka sitten euro kerrallaan, menee poimiin puolukoita jos ei muuta keksi, niitä on metsä täynnä. Velathan ovat miehelle erittäin tarkka juttu, voiko pitää miehenä jos rottailee mitä häh. Jos munaa jotain niin MIEHEN pitää sopia asia jotenkin ei luumuilla ja pakoilla helvetti.

No eipä tarvii sitäkään kirjaa sit ostaa, jos tuo ämmä on siinä mukana. Ihan uuvatti äijä, kun lukee niitä sen juttuja toisella palstalla.

Petri Mast Ai Fitbodyn vedättämäksi? Herra oli jättäny taas kaikki vitun laskut pystyyn kaikkialle ni sai rehellisesti ihan vanhanajan kenkää.

Elise Kulmala Mulle kaikki tuli perinnäin kautta, toki kesti 6kk. Yrittäjä vähän vtun kuivilla kun 3kk duunien massit puuttu. Sen lisäks se paskan puhe että ne oli mut irtisanonu, vaikka itte lopetin hommat. Ei kukaan ilmaseks halu työtä tehdä.

Virtamon mielestä on reilua kusettaa toisten rahat, jättää laskut pystyyn, mutta sitten vitun rotaksi sanominen on hänen mielestään ilkeää.

Back
Ylös Bottom