Oot saanut mike timo raudan kanssa virtamon ahdistumaan kun haukuit sitä rotaksi ja timppa usutti liivijengiä kimppuun.
Linkkiä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot saanut mike timo raudan kanssa virtamon ahdistumaan kun haukuit sitä rotaksi ja timppa usutti liivijengiä kimppuun.
Ylilaudalta löytyy, linkki vie erään lisäravinnelafkan sivuille. Kuukauden vanha postaus, ei sinänsä kovin uusi.Linkkiä?
Ylilaudalta löytyy, linkki vie erään lisäravinnelafkan sivuille. Kuukauden vanha postaus, ei sinänsä kovin uusi.
Kummallista että tollasesta avautuu vaikka itse jättänyt näköjään maksamatta valokuvaajille
Hmm? Googlettamalla tuo löytyi ja just oli todettu toisessa langassa että ei linkkejä mihinkään.Jahas. Varo ettei noista sanoista tuu lähetystä banaanisaarille :D
Virtamo jätti mulle pystyyn joo rahat kuvauksista, selitti että maksaa ja maksaa, vaikka ei ollut aikomustakaan. Eikä sitten maksanutkaan.
Eikä ole ainoa joka mua on kusettanut. Timo Laaksonen, kuvaajakaveri osti multa 2012 vuonna Mac proon, 2400 euroa, maksoi siitä 700 euroa ja vaikka kuinka kyselin, niin enempää ei tähän päivään mennessä ole maksanut. Se lähti nyt eteenpäin käräjien kautta perintään.
Kyllä oltiin, mutta näköjään kavereille ei kannata mitään myydä. Vuosien aikana monta monta kertaa kyselin, että voisko maksaa. Mua ärsyttää, että mua pidetään kusipäänä ja totuus on se, että mua vedätellään millon mistäkin suunnasta, mutta en niitä hirveemmin huutele. Kun taas mua ollaan dissaamassa joka vitun paikassa vähän väliä. Virtamo on varmaan nyt sankari kun on mua kusettanut.Muistelen, että olitte ihan hyviä frendejä taannoin. Eikös Laaksonen ollut pakkiksella TLP -nimimerkillä??
"nimimerkki Timo Rauta kehotti". Saannu Timo Rautakin jo Virtamon puntin tutisemaan. Suhteellisen päällikkö kaveri tää Timo kuitenkin.![]()