Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Siis onko sulla ensi viikolla jalkatreenit Alexandrosin, Allun ja Markuksen kanssa? :) Kova meininki
Ei vaan tänään oli Markuksen kanssa ja 1900 Allun kanssa. Keskiviikkona sitten Alexin kanssa.

rep.webp

Nyt Ikean ja XAmkin mainokset on ainakin mobiililla "pystyssä" ja vievät yhteensä kaksi näytöllistä tilaa. On vähän turhan isoja kenties mobiiliin. Olisiko mahdollista pienentää?

Nyt Ikean ja XAmkin mainokset on ainakin mobiililla "pystyssä" ja vievät yhteensä kaksi näytöllistä tilaa. On vähän turhan isoja kenties mobiiliin. Olisiko mahdollista pienentää?
Pitää sanoa, että ei saa myydä pystybannereita mobiiliin, vaan pelkästään boxeja.

Kaikilla on tietysti oikeus mielipiteeseensä mut en kyl jaksa millään ymmärtää tuota itkemistä mainoksista? Perkele onko jengillä niin avuttomat nettiyhteydet nykyään et joku mainoksen lataaminen häiritsee sivujen lukemista? Kyllä mäkin olen sen muutaman kerran huomannu et etusivu latautuu hitaammin kuin yleensä mut mitä sitten? Sivusto pyörii mainostuloilla niin annetaan niiden mainosten olla, tuskin kenelläkään niin kiire on elämässä ettei kerkeä pakkista lukea jos mainoksen takia latautuminen kestääkin viisi sekunttia kauemmin kuin yleensä.

Tuntuu et nykyään ihmiset itkee itkemisen ilosta, ei ymmärretä sitä et jollakin se rahakin pitää tehdä millä forkkaa pyöritetään.

Kaikilla on tietysti oikeus mielipiteeseensä mut en kyl jaksa millään ymmärtää tuota itkemistä mainoksista? Perkele onko jengillä niin avuttomat nettiyhteydet nykyään et joku mainoksen lataaminen häiritsee sivujen lukemista? Kyllä mäkin olen sen muutaman kerran huomannu et etusivu latautuu hitaammin kuin yleensä mut mitä sitten? Sivusto pyörii mainostuloilla niin annetaan niiden mainosten olla, tuskin kenelläkään niin kiire on elämässä ettei kerkeä pakkista lukea jos mainoksen takia latautuminen kestääkin viisi sekunttia kauemmin kuin yleensä.

Tuntuu et nykyään ihmiset itkee itkemisen ilosta, ei ymmärretä sitä et jollakin se rahakin pitää tehdä millä forkkaa pyöritetään.

Ei ne lapparilla tunnu missaan, mutta ainakin mun android luurissa ne pistaa saitin melkoisen jumiin. Toisinaan mainokset myos monistuvat niin sama mainos on jopa 3 kertaa siina allekkain ennen kuin loytyy itse foorumi.

Maksaisin ihan mieluusti vipeista vaikka tuplahinnan, jos silla sais sitten vipeille mainoksettoman saitin.

Viimeksi muokattu:
Maksaisin ihan mieluusti vipeista vaikka tuplahinnan, jos silla sais sitten vipeille mainoksettoman saitin.
Vippien hinta pitäis olla jotain 6 euroa kuukausi, että vois mainokset ottaa pois. Euron kuukausi ylipäätänsä tukemiseen on jo suurimmalle osalle liikaa, niin 6 euroa on aivan naurettava hinta.

Milloin noista mainoksista on tullut ongelma? Minun ikivanhoilla ja alitehoisilla koneilla ei ole mitään ongelmaa selata pakkaista, niin että mainokset aiheuttaisivat ongelmia. Syynä voi tietysti olla se, että käyn itse niin hitaalla että omat korvien väliset yhteydet tökkii enemmän kuin mainokset :)

Milloin noista mainoksista on tullut ongelma? Minun ikivanhoilla ja alitehoisilla koneilla ei ole mitään ongelmaa selata pakkaista, niin että mainokset aiheuttaisivat ongelmia. Syynä voi tietysti olla se, että käyn itse niin hitaalla että omat korvien väliset yhteydet tökkii enemmän kuin mainokset :)
Kai se on vähän asenteestakin kiinni. Kaikki täytyy saada heti, nyt, ja ennen kaikkea ilmaiseksi. Toki ymmärrän jos mainoksen lataamisessa kestää 20s että se ottaa pannuun, mutta täällä vaikuttaa myös olevan niitä "mulla on semmonen periaate etten kato mainoksia"- kavereita.

mä olen sen verran vanha, kohta jo 40 niin olen myöskin nähnyt modeemien aikakauden. Tosin mulla oli himassa isdn ja joskus jopa sain käyttää sitä kaksikanavaisena. Voi sitä nopeuden riemua. Olihan tietty siirrettävät datamäärät vaatimattomia mutta silti, kyllä niitä sivuja oikeesti latailtiin. Varsinkin jos taustalla lataili jonkun pelin tiedostoja (<1,44Mb). Tuohon aikakauteen verraten, oli niitä mainoksia tai ei, niin kyllä nää sivut latautuu todella smoothisti. Semmote vielä, että jos tykkäsi warez -sivuista, niillä oli todella runsaasti pop uppeja, vai mitä ne olikaan :)

Minä en oo edes mainoksia huomannu muita ku tuon fastin bannerin eikä mulla tietääkseni mitään blokkereita tässä android-puhelimessa ole.

Mielestäni noissa mainoksissa on lähinnä yksi ärsyttävä ominaisuus. Kun sellainen "videoikkuna" pomsahtaa ruutuun, niin ignooraan sen täysin ja jatkan vain sivun lukemista - that's fine. Mutta sitten kun se videoruutu sulkeutuu, niin se nyppää sivua ylöspäin ja tämä on se ärsyttävä ominaisuus - eikö se videoikkuna voisi "jäädä auki", kun video loppuu.

Back
Ylös Bottom