Olisko semmoinen 470 euroa sopiva.Paljon pidät hintaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko semmoinen 470 euroa sopiva.Paljon pidät hintaa?
Ehdotan Mikelle paras treenikaveri pystiä, jos sellainen joskus jossain jaetaan. Näyttöjä ainakin löytyy. 5/5.Kysy Allulta. Mä lupasin Allulle, että sen dieetin kovimmissa kohdissa tupltatreeneissä ajelen vaikka Kirkkonummelle aamu seitsemältä jeesaamaan ekan treenin.
Kova meininkiEi vaan tänään oli Markuksen kanssa ja 1900 Allun kanssa. Keskiviikkona sitten Alexin kanssa.Siis onko sulla ensi viikolla jalkatreenit Alexandrosin, Allun ja Markuksen kanssa?Kova meininki
Pitää sanoa, että ei saa myydä pystybannereita mobiiliin, vaan pelkästään boxeja.Nyt Ikean ja XAmkin mainokset on ainakin mobiililla "pystyssä" ja vievät yhteensä kaksi näytöllistä tilaa. On vähän turhan isoja kenties mobiiliin. Olisiko mahdollista pienentää?
Kaikilla on tietysti oikeus mielipiteeseensä mut en kyl jaksa millään ymmärtää tuota itkemistä mainoksista? Perkele onko jengillä niin avuttomat nettiyhteydet nykyään et joku mainoksen lataaminen häiritsee sivujen lukemista? Kyllä mäkin olen sen muutaman kerran huomannu et etusivu latautuu hitaammin kuin yleensä mut mitä sitten? Sivusto pyörii mainostuloilla niin annetaan niiden mainosten olla, tuskin kenelläkään niin kiire on elämässä ettei kerkeä pakkista lukea jos mainoksen takia latautuminen kestääkin viisi sekunttia kauemmin kuin yleensä.
Tuntuu et nykyään ihmiset itkee itkemisen ilosta, ei ymmärretä sitä et jollakin se rahakin pitää tehdä millä forkkaa pyöritetään.
Vippien hinta pitäis olla jotain 6 euroa kuukausi, että vois mainokset ottaa pois. Euron kuukausi ylipäätänsä tukemiseen on jo suurimmalle osalle liikaa, niin 6 euroa on aivan naurettava hinta.Maksaisin ihan mieluusti vipeista vaikka tuplahinnan, jos silla sais sitten vipeille mainoksettoman saitin.
Mäpäs otan selvää ja asennutan tänne heti jonkun anti-blokkerin. Menkööt sitten ylilaudalle itkemään kun siellä muutenkin ovat. Xenforolle näköjään kaikenlaisia.

Kai se on vähän asenteestakin kiinni. Kaikki täytyy saada heti, nyt, ja ennen kaikkea ilmaiseksi. Toki ymmärrän jos mainoksen lataamisessa kestää 20s että se ottaa pannuun, mutta täällä vaikuttaa myös olevan niitä "mulla on semmonen periaate etten kato mainoksia"- kavereita.Milloin noista mainoksista on tullut ongelma? Minun ikivanhoilla ja alitehoisilla koneilla ei ole mitään ongelmaa selata pakkaista, niin että mainokset aiheuttaisivat ongelmia. Syynä voi tietysti olla se, että käyn itse niin hitaalla että omat korvien väliset yhteydet tökkii enemmän kuin mainokset![]()

Se on sit vain simppelisti heippa, eipä tämä niille sitten mikään merkityksellinen paikka ole.Varoitus: osa kävijöistä lähtee samantien.
Se on sit vain simppelisti heippa, eipä tämä niille sitten mikään merkityksellinen paikka ole.