Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mun mielestäni pakkis on tähän mennessä hoitanut mainostamisen hyvin, vakkei käyttäjää kiinnostais pätkääkään mainostettava asia niin ne eivät silti häiritse foorumin käyttöä tai hypi silmille. Poislukien tämä viimeisin lisäys, ponnahtava elisasaunalahtisaarnaajamainos, joka on siis muutenkin maailman ärsyttävin mainos. Ymmärrän hyvin, että jostain tämänkin foorumin ylläpitokulut ja tuotto on saatava, mutta joku fastinkin vastaava mainosvideo olis parempi tuossa, eikä varmaan olis iso ero tuloissa? Vaatis toki sen, että joku muu mainostaja haluaisi sen paikan ostaa. Todella harmi, jos pakkiksen mainokset tulee olemaan lidliä ja elisaa, koska niitä en satavarmana tule avaamaan ja tuo ponnahdusvideo tosiaan häiritsee ketjujen lukemista jo merkittävästi. Muut nykyiset mainokset on sitä tasoa, että niitä saattaa ihan mielellään jopa klikkailla auki jos näkee jostain kiinnostavaa.

Mulla on adblockissa blokattu vain kaikkein ärsyttävimmät mainokset eli ne jotka hidastaa sivujen latausta. Esim. pakkiksella näen suurimman osan mainoksista. Nyt kun otin adblockin kokonaan pois päältä pakkikselta niin forumin pääsivun latausaika kasvo 1 s -> 20 s. Mainoksien määrä kasvoi yhdellä.

Mulla on adblockissa blokattu vain kaikkein ärsyttävimmät mainokset eli ne jotka hidastaa sivujen latausta. Esim. pakkiksella näen suurimman osan mainoksista. Nyt kun otin adblockin kokonaan pois päältä pakkikselta niin forumin pääsivun latausaika kasvo 1 s -> 20 s. Mainoksien määrä kasvoi yhdellä.
Laitan huomenna mailia myyntiin, että siellä taas jumittaa joku.

Uskotko Mike että Mikan opeilla alkaa Allu kasvamaan? Jos Mikalla olisi joitain niksejä olkapäille ja selkään?
En usko, valitettavasti. Allu on nyt päässyt kovan treenin makuun kaverin kanssa, niin siitä alaspäin feidaaminen mitä Allu on tehnyt jo vuosia, ei ole fiksua. Nyt kannattaa ulosmitata se hyöty mikä tulee kun kovimmat ja haastavimmat treenit saadaan vedettyä kaverin kanssa. Tekniikat pitää Allun kanssa edelleen fiksaa paremmiksi. Jotain tekniikkaneuvoja sieltä voi hyvinkin Mikalta tulla ja ne on aina tervetulleita, mutta itse treenin toteutus, no go.

Nyt kun olen kokeillut pari kertaa niin pääsivu on latautunut ihan kohtuuajassa. Toi hidastelu johtus varmaan jostain yksittäisestä mainoksesta.
Ne mainokset tulee muutamasta eri verkosta ja sitten välillä joku niistä hidastelee. Reagoivat ja optimoivat heti kun sanon.

En usko, valitettavasti. Allu on nyt päässyt kovan treenin makuun kaverin kanssa, niin siitä alaspäin feidaaminen mitä Allu on tehnyt jo vuosia, ei ole fiksua. Nyt kannattaa ulosmitata se hyöty mikä tulee kun kovimmat ja haastavimmat treenit saadaan vedettyä kaverin kanssa. Tekniikat pitää Allun kanssa edelleen fiksaa paremmiksi. Jotain tekniikkaneuvoja sieltä voi hyvinkin Mikalta tulla ja ne on aina tervetulleita, mutta itse treenin toteutus, no go.[/QUOTE]

No mikä on fiilis sulla että kannattaisko Allun alkaa treenaamaan Mikan kanssa ylipäätään vai jatkaa nyt toistaiseksi sinun kanssa kun vauhtiin on päästy? Ettei vaan Mikan seura aiheuttaisi kataboliaa:D

No mikä on fiilis sulla että kannattaisko Allun alkaa treenaamaan Mikan kanssa ylipäätään vai jatkaa nyt toistaiseksi sinun kanssa kun vauhtiin on päästy?
Kysy Allulta. Mä lupasin Allulle, että sen dieetin kovimmissa kohdissa tupltatreeneissä ajelen vaikka Kirkkonummelle aamu seitsemältä jeesaamaan ekan treenin.

Mike reenit Minnan kanssa ja kamera mukaan, olisi varmasti suosittu pätkä :rock: ...
Hyvä idea. Ja jatkoideana, että aina kun tyttöjä tulee treenautettavaksi, niin pakollisena paikkotreeninä sitten kyykky, sjmv ja takareidet maaten. Nämä paikkotreenit sitten kuvataan huolellisesti (Miken ei tarvii tehdä paikkoa). :nolo: :D

No mikä on fiilis sulla että kannattaisko Allun alkaa treenaamaan Mikan kanssa ylipäätään vai jatkaa nyt toistaiseksi sinun kanssa kun vauhtiin on päästy? Ettei vaan Mikan seura aiheuttaisi kataboliaa:D
Ohhoh! kyllä on sitte tyhmiä kysymyksiä täälläkin.. Aattelin että nämä tällaiset "allu servaa Miken" jutut jäis sinne nimeltä mainitsemattomalle palstalle, mutta onhan teitä sitten täälläkin.. Kyseessä on vain treeni ystävät hyvät. Videoidaan se ja tuotetaan sisältöä teille katsottavaksi.

Back
Ylös Bottom