Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitan huomenna mailia myyntiin, että siellä taas jumittaa joku.Mulla on adblockissa blokattu vain kaikkein ärsyttävimmät mainokset eli ne jotka hidastaa sivujen latausta. Esim. pakkiksella näen suurimman osan mainoksista. Nyt kun otin adblockin kokonaan pois päältä pakkikselta niin forumin pääsivun latausaika kasvo 1 s -> 20 s. Mainoksien määrä kasvoi yhdellä.
En usko, valitettavasti. Allu on nyt päässyt kovan treenin makuun kaverin kanssa, niin siitä alaspäin feidaaminen mitä Allu on tehnyt jo vuosia, ei ole fiksua. Nyt kannattaa ulosmitata se hyöty mikä tulee kun kovimmat ja haastavimmat treenit saadaan vedettyä kaverin kanssa. Tekniikat pitää Allun kanssa edelleen fiksaa paremmiksi. Jotain tekniikkaneuvoja sieltä voi hyvinkin Mikalta tulla ja ne on aina tervetulleita, mutta itse treenin toteutus, no go.Uskotko Mike että Mikan opeilla alkaa Allu kasvamaan? Jos Mikalla olisi joitain niksejä olkapäille ja selkään?
Nyt kun olen kokeillut pari kertaa niin pääsivu on latautunut ihan kohtuuajassa. Toi hidastelu johtus varmaan jostain yksittäisestä mainoksesta.Laitan huomenna mailia myyntiin, että siellä taas jumittaa joku.
Ne mainokset tulee muutamasta eri verkosta ja sitten välillä joku niistä hidastelee. Reagoivat ja optimoivat heti kun sanon.Nyt kun olen kokeillut pari kertaa niin pääsivu on latautunut ihan kohtuuajassa. Toi hidastelu johtus varmaan jostain yksittäisestä mainoksesta.
Kysy Allulta. Mä lupasin Allulle, että sen dieetin kovimmissa kohdissa tupltatreeneissä ajelen vaikka Kirkkonummelle aamu seitsemältä jeesaamaan ekan treenin.No mikä on fiilis sulla että kannattaisko Allun alkaa treenaamaan Mikan kanssa ylipäätään vai jatkaa nyt toistaiseksi sinun kanssa kun vauhtiin on päästy?
Kysy Allulta. Mä lupasin Allulle, että sen dieetin kovimmissa kohdissa tupltatreeneissä ajelen vaikka Kirkkonummelle aamu seitsemältä jeesaamaan ekan treenin.
Vetää kyllä hiljaiseksi. Ihan käsittämätöntä. Paljon Allu sulle maksaa?!:D
RS6.Minkä Audin ottaisit jos saisit ilmaiseksi?
En ole ottanut keltään rahaa koskaan näissä treenijutuissa.Vetää kyllä hiljaiseksi. Ihan käsittämätöntä. Paljon Allu sulle maksaa?!:D
Hyvä idea. Ja jatkoideana, että aina kun tyttöjä tulee treenautettavaksi, niin pakollisena paikkotreeninä sitten kyykky, sjmv ja takareidet maaten. Nämä paikkotreenit sitten kuvataan huolellisesti (Miken ei tarvii tehdä paikkoa).Mike reenit Minnan kanssa ja kamera mukaan, olisi varmasti suosittu pätkä...
:DOlen katsonut muutamia sarjoja läpi aina kerralla. Walking dead ei ole koskaan napannut.Katsotko Mike mitään sarjaa/sarjoja tällä hetkellä?
Onko The Walking Dead katsottu? Mitä pidit?
Ohhoh! kyllä on sitte tyhmiä kysymyksiä täälläkin.. Aattelin että nämä tällaiset "allu servaa Miken" jutut jäis sinne nimeltä mainitsemattomalle palstalle, mutta onhan teitä sitten täälläkin.. Kyseessä on vain treeni ystävät hyvät. Videoidaan se ja tuotetaan sisältöä teille katsottavaksi.No mikä on fiilis sulla että kannattaisko Allun alkaa treenaamaan Mikan kanssa ylipäätään vai jatkaa nyt toistaiseksi sinun kanssa kun vauhtiin on päästy? Ettei vaan Mikan seura aiheuttaisi kataboliaa:D
Olis myynnissä iPhone 6s 64gb space grey. Kuka haluaa ostella pois?