Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jos se kävelee kuin natsi, ääntelee kuin natsi ja näyttää natsilta niin se on natsi.

Jos nyt välttämättä steinaria porukka haluaa poistaa niin Suomi on vapaa maa ja kaikessa rauhassa niitä tässä maassa voi käyttää.
Siinä kohtaa on vain turha esittää viatonta ja tietämätöntä jos kyseisen brandin takia ongelmiin sattuu joutumaan.

Enpä tiiä. Siisti ja käytännöllisen näkönen takki. Oon yleensä aika perillä näistä jutuista, mut tästä en ollut kuullutkaan. Hataralla logiikalla veikkaan, että ei tästä kovin moni muukaan oikeesti tiedä tai ainakaan tunnista noita kuteita.

Pääseepähän harrastukset tulikasteeseen, jos tulee sanomista ;)

Turhaa vinkumista sanon minä.

On se saatana kumma: jos pistät hakaristilipun ikkunasta ulos roikkumaan niin saat poliisit paikalle, iltapaskalehti tekee asiasta viikkokaupalla artikkeleita ja eduskunta järjestää asiasta välikysymyksen.

Mutta jos roikotat kommunistilippua , jossa tähti ylhäällä ja työkalut ristissä punaisella taustalla, niin kukaan ei regoi mitenkään. Varsinkin kun jälkimm. järjestelmä saanut vielä paljon enemmän pahuutta aikaiseksi.

Mun mielestä on helvetin hämärää + perseestä kun kaupungilla tulee vastaan jengiä joilla noita kokonaan naaman peittäviä huntuja on. Tätähän harvoin uskaltaa sanoa ääneen koska leimaantuu heti rasistiksi ja suvaitsemattomaksi.

Mun mielestä on helvetin hämärää + perseestä kun kaupungilla tulee vastaan jengiä joilla noita kokonaan naaman peittäviä huntuja on. Tätähän harvoin uskaltaa sanoa ääneen koska leimaantuu heti rasistiksi ja suvaitsemattomaksi.
Ja periaatteessahan ne ovat laittomia, koska julkisella paikalla ei saa esiintyä tunnistamattomana, ja nää rätit yleensä peittää myös naamaa.

Ja periaatteessahan ne ovat laittomia, koska julkisella paikalla ei saa esiintyä tunnistamattomana, ja nää rätit yleensä peittää myös naamaa.
Ranskassa ja Belgiassahan nää rätit vissiin kiellettiin jossain vaiheessa kokonaan. Suomessa ei toki tämmöistä kun on ollaan suvaitsevainen kansa.

Itselle tuli mieleen, mitä tehdä jos tuollainen burkanainen tulee kaupan kassalle ostoksinaan k-18 tuotteita, mistä kassa voi tietää minkä ikäinen henkilö siellä oikeasti sisällä on? Nykyäänkin on ihan vitun tarkkaa kun pitää kysyä kaikilta ketkä näyttävät alle 30 ikäisiltä, ja jos sattuisi myymään jollekin ylikehittyneelle jonnelle jotakin em. tuotteista saa kassa tästä (kaupan ohella) paskat niskaan eli vähintään varoituksen ja pahimmillaan potkut.

Noista rasismi asioista ei pysty nykyään luomaan enää minkäänlaista uskottavaa keskustelua. Kun nykyyän jo Ylen pari kuukautta sitten(jälleen kerran) esittämä, 60-luvulla tehty Pekka ja Pätkä neekereinä -elokuva triggeröi tietyissä piireissä infernaalisen peppukivun.

Itselle tuli mieleen, mitä tehdä jos tuollainen burkanainen tulee kaupan kassalle ostoksinaan k-18 tuotteita, mistä kassa voi tietää minkä ikäinen henkilö siellä oikeasti sisällä on? Nykyäänkin on ihan vitun tarkkaa kun pitää kysyä kaikilta ketkä näyttävät alle 30 ikäisiltä, ja jos sattuisi myymään jollekin ylikehittyneelle jonnelle jotakin em. tuotteista saa kassa tästä (kaupan ohella) paskat niskaan eli vähintään varoituksen ja pahimmillaan potkut.

Noista rasismi asioista ei pysty nykyään luomaan enää minkäänlaista uskottavaa keskustelua. Kun nykyyän jo Ylen pari kuukautta sitten(jälleen kerran) esittämä, 60-luvulla tehty Pekka ja Pätkä neekereinä -elokuva triggeröi tietyissä piireissä infernaalisen peppukivun.
Kyllä nää burkaa pitävät tyypit yleensä on niitä jotka ei saa uskontonsa takia käyttää mitään noista k-18 tuotteista.

nuo typerät kaavut pitäis kieltää ihan heti. Ihan käsittämätön keskiaikainen homma ja sitten ne ui tuolla uimahallissa ne päällä! Mites jossain usan lentokentillä? Ei varmaan saa olla lärvit peitossa?

Pakkohan niiden on näyttää lärvinsä pyydettäessä, eihän tossa ole mitään tolkkua. Löydät henkkarit maasta ja kävelet pankkiin, että nostaisin tilin tyhjäksi, tossa henkkari ja laki ei velvoita näyttään naamaa.

Oikeestihan laki kieltää naamioitumisen. Että se lärvi pitää näyttää jos pyydetään. Kaupan tiskillä varmaan sanovat, että se ruma lärvi esiin tai et saa röökin röökiä.

nuo typerät kaavut pitäis kieltää ihan heti. Ihan käsittämätön keskiaikainen homma ja sitten ne ui tuolla uimahallissa ne päällä! Mites jossain usan lentokentillä? Ei varmaan saa olla lärvit peitossa?
Kyllä minä sen tiedän, mutta a) mistä tietää kuka siellä sisällä oikeasti on? Ja b) Mitä jos joku musliminainen haluaakin ostaa näitä k-18 tuotteita? Ei se ole laissa kiellettyä, alaikäisille myyminen on. Voiko sanoa että: "Anteeksi kaunis neito, te muslimit ette yleensä osta alkoholia tai tupakkaa, mutta jos te haluatte ostaa voisitteko riisua burkanne, jotta voisin tarkistaa ikänne?”

Kyllä minä sen tiedän, mutta a) mistä tietää kuka siellä sisällä oikeasti on? Ja b) Mitä jos joku musliminainen haluaakin ostaa näitä k-18 tuotteita? Ei se ole laissa kiellettyä, alaikäisille myyminen on. Voiko sanoa että: "Anteeksi kaunis neito, te muslimit ette yleensä osta alkoholia tai tupakkaa, mutta jos te haluatte ostaa voisitteko riisua burkanne, jotta voisin tarkistaa ikänne?”
Vähän tuota minä hain takaa joo, että pyytää sitten näyttämään kasvonsa. Koirat tietenkin haukkuu heti jos noin tekee mutta laki on laki kaikille.

Sorry Timppa väärä lainaus oli tarkoitetti Hashiriyalle.

Back
Ylös Bottom