Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tonne yksityiselle nyt laitettu palautetta ja sieltä soittaa palvelupäällikkö mulle, että saan vaihtaa ton ultran magneettiin. Samoin ne ottaa multa palautteen siitä lekurista, koska jos mä meen yksityislle maksamaan rahaa, niin mä en maksa kyllä silloin siitä moralisoinnista ja jeesustelusta.

Ei se mikään ihme ole jos lääkäri mainitse jotain lääkkeistä, on multakin kysytty että "ei kuitenkaan mitään lääkeaineita käytössä?" lääkärissä vaikka en koskaan ole edes näyttänyt siltä että olisi ollut aihetta olettaa.

Taitaapi kuulua iha lääkärin virkavelvollisuuteen höpöttää noista. Samalla tavalla ylipainoisellekkin aletaan saarnaamaan lihavuuden haittavaikutuksista yms diabeteksesta. Sillähän selviää hyvin sillä että sanoo suoraan niinkuin olit sanonutkin että turha alkaa saarnaamaan mistään lääkkeistä :)

Ehdottomasti urheiluvammoihin erikoistuneelle ortopedille! Yksityiselläkään yleislääkärit ei tajua lihasvammoista juuri mitään eikä niitä edes kiinnosta. Itsellä kokemusta, molemmat rinnat paukkunut irti kokonaan jänteineen olkapäästä. Ensimmäisen vamman kohdalla uskoin tk-lääkäriä ettei asialle voi mitään tehdä. Siitä kärsin loppuelämän sekä kosmeettisen- että fyysisen haitan muodossa. Eipä tolla paskana olevalla rinnalla tehdä enää juuri mitään ja joka ainoa rintatreeni vituttaa kun ei saa mitään tuntumaa. Toisen vamman kohdalla menin heti urheiluvammoihin erikoistuneelle ortopedille ja vaikka vamma oli magneetin perusteellakin epäselvä, ehdotti hän leikkausta. Leikattiin ja rinnasta tuli lähes entisensä. Eli hoida ihmeessä kuntoon! Aivan samalta näytti mulla onnettomuuden jälkeen mutta totuus paljastuu tosiaan vasta viikkojen päästä kun turvotus laskee.

Leikkausta suosittelen myös kyllä täältäkin vain rohkeasti vaikka maksaakin paljon. Jälkeenpäin varmasti harmittelee sitä enemmän, että ois ehkä kannattanu leikkaukseen mennä sen sijaan että olisi maksanut leikkauksen. Rahaa kyllä saa leikkausta varten mutta terveyttä ja oikein toimivaa kroppaa taas ei niin helpolla :)

Yksityiseltä saa myös lähetteen kunnalliselle puolelle leikkaukseen, eli ei tarvi maksaa kymppitonnia yksityisellä. Itsellä kävi olkapään kanssa niin, että en kunnallisella saanut edes magneeettiin lähetettä. Marssin sit yksityiselle, maksoin itse magneetin ja sain sen jälkeen lähetteen kunnalliselle. Leikkausajan sainkin jo sit parin viikon päähän.

Yksityisellä käymällä voi myös saada lähetteen julkisen puolen magneettiin kun sama ortopedi istuu molemmissa päissä.

Yksityisellä käymällä voi myös saada lähetteen julkisen puolen magneettiin kun sama ortopedi istuu molemmissa päissä.
Cityterveydessä maksaa magneettikuvaus lähetteellä tyyliin satasen...
Missä nyt sit kukakin haluaa säästää.

Cityterveys ei oo joka paikkakunnalla...Helsinki laput pois silmiltä.
Joo sori. Maikin threadissa puhutaan sen magneettiin menosta.
Enpä tosiaan ajatellut että olis Ypäjälle lähdössä kuvauttamaan...

[ Edit.] Näyttää olevan 17 paikkakunnalla.

@Dr.Faustus . Olikin alkaen 175€. Pari vuotta sit oli koko kesän joku tarjous et 99€.

Back
Ylös Bottom