Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mut vitsi se ääni mikä tosta kudoksesta lähti. Edelleen hurjaa kun tuntee samalla miten lihakset ja jänteet antaa periksi. Hyi saatanan saatana, yäk.
Tosi ikävä juttu. Olisiko se ääni kuulunut videolla ilman musiikkia? Jäi vain mietityttään kun niin kuvailet.

Mike, muista et nyt on tehtävä nopeita päätöksiä jos haluat kirurgisia korjauksia pidemmälle tähtäimel. On se sitte vaikka hauis, akillesjänne tai rinta niin ne jänteenpäät kuolleentuu parin viikon sisällä ilman operaatiota ja sitten se on mikä on. Osaltaan se kuoppakin voi myös olla nyt täynnä nestettä, verta ja turvotusta niin se ei näytä edes pahemmalta mutta totuus tulee siinä kohtaa kun on jo myöhäistä operoida. Huippukirurgille yksityiselle vaan suosittelen, makso mitä makso. Ja sulla varmasti löytyy se raha sukanvarresta, suotta sitä kitsastelee. Äkkiä sitä manaa esim vuoden päästä ja jossittelee kun on kuopalla tai rajotteet yhä päällä. Just Imo, oon vaan niin paljon nähnyt näitä tapauksia jotka ovat olleet ylimielisiä korjaan kun jänne repeää tai katkeaa, siitä sitten jää riippakivi mitä valitelllaa vuosikymmenet

Tosi ikävä juttu. Olisiko se ääni kuulunut videolla ilman musiikkia? Jäi vain mietityttään kun niin kuvailet.
Voisin uskoa sen rusahduksen kuuluneen aika paljon kovempaa omassa päässä kuin mitä se ulos kuului.

Tuliko muuten kipu heti, vai vasta vähän jälkijunassa?

Panacodit on kyllä aika onnettomia. Kuhan nyt sais nukuttua, niin päivät meen ilman lääkitystä, että tiedostan paremmin kivut ja rajoitteet.

Sama juttu mulla, Panacodit ovat "surkeita". En tiedä, miten sinun vammassa kylmäpakkaukset auttaa. Itsellän oli niistä paljon apua viimeisimmän leikkauksen jälkeen ja kohtalaisesti sain nukuttua pahimmatkin yöt.

Sama juttu mulla, Panacodit ovat "surkeita". En tiedä, miten sinun vammassa kylmäpakkaukset auttaa. Itsellän oli niistä paljon apua viimeisimmän leikkauksen jälkeen ja kohtalaisesti sain nukuttua pahimmatkin yöt.
Ottaa riittävästi niitä ja tasaisesti, niin kyllä ne pahimman vie..

Panacodeja ei viitti pitkin päivää vetää kun ne kumuloituu maksaan. Otan vain yötä vasten ja päivällä buranaa.

Se kuului vain mulle ja todella ikävästi kuuluikin.

Kylmää annan joo, nyt mennään wokkivihanneksilla ja huomenna sitten aposta jotain parempaa.

Mut tiiättekö, että ketuttaa kovasti myös se, ettei hässimisestä tule yhtään mitään vähään aikaan.

Tuntuko 210 kg käsillä ja alaslaskun aikana "kevyeltä"? Jos tuntu niin jännä et silti räsähti.
Ei se sillai painanut, sehän oli vain vitosen enemmän. Eikä varoitellut yhtään.

Nyt on kyl pakko lähettää itekki jaxuja Mikelle! Ei taida kuvailukaan onnistua hetkeen?
Ei nyt ihan heti, mutta koska oikea on paljon paljon parempi eikä siinä ole damaa kuin vain keskellä, niin sillä mä kameraa kannattelen aina. Et kuvaukset onnistuu kyllä parin viikon sisään ihan hyvin. Mä koitan positiivisesti ajatella tämän keissin, enkä alkaa kamalasti manaamaan. Katotaan nyt lopullinen dama sitten magneetissa. Vasen on katki tosta yhdestä kohtaa, mutta kiinni muuten.

Untitled-1.webp

Tuo on totta tuo kumuloituminen. No jos muitakin lääkkeitä olet hommannut voimailuun, sieltä samoista lähteistä saa varmasti kunnon tropit kipuihinkin.. Ja kyllä hätä keinot keksii hässimiseenkin, nimimerkillä polvet ja olkapäät operoitu

Tulkitsenko oikein, että on alkanut tummumaan enemmän nyt kun on jo jonkun aikaa vahingosta kulunut aikaa?

Positiivinen mieli ja myös huumoria, niin ovat hyviä "mielenterveyslääkkeitä" vastoinkäymisten kohdatessa. (Mun läheiset henkilöt eivät tosin ymmärrä mun huumoria, mutta se on heidän ongelma. Olen heille aina sanonut, etten nauti kivusta, stressistä jne., mutta positiivinen asenne ja hurtti huumori auttaa minua potkimaan eteenpäin "ylämäissä".)

Tsemppiä Mike ja sun Mintulle!

Kyllä sitä Panacodia voi lyhyellä jaksolla aika isollakin kädellä vetää. Ohjeistushan on aluksi aika tarkkaa lääkäreidenkin puolelta, mutta kyllä nuo leikkaavat kirurgit on antaneet ihan tuplamäärät ohjeistukseksi ainakin itselle. Ei kuulemma niin pahaksi maksalle, jos ei viikkoja vedä, muutaman päivän. Erittäin ikävä ja harmillinen vammautuminen joka tapauksessa. Elikäs tsemppiä sinne ja nopeaa kuntoutumista. Kivunhan varmaan kestät, mutta unta sitä jokainen jonkun verran tarvii.

nyt kävi näemmä kurjasti , just vasta näin videon . Oikea asenne tuntuu jo olevan , mikä ei tapa ja silleen . Jos mahdollista niin asap paranemista , nouset vielä tästä.

Back
Ylös Bottom