Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Epäilemättä. Itsekin tuon aika läheltä todistanut ja monta muuta. Ilman kameraa ja taiteellista silmää toisn. Kyllä keikoilta kunnon kuvaajat hienoja kuvia saa ja sen tunnelmankin vangittua

Äijän tekemisessä kyllä puhuu raaka voima, kulmasoutu tai penkki niin todella nätin näköistä, ei kovin moni noin nätillä tekniikalla liikuttele tommosia rautoja...
Joo, en nostele millään tekniikalla kun tekniikat on bodausta tukevia, niin ihan oikeesti voin sanoa, että nostan voimalla ja lihaksella kontrollilla.

Kävittekö eilen reenaamassa Peterin kanssa voimalaitoksella snäpissä ainakin Peter vilahti?
Satuttiin samaan aikaan.

Aikaisemmin tossa oli jotain leuanvetojuttua..
Olen itse muutaman kerran vetänyt 100leukaa niin että 3-5leuan sarjoissa, pieni käsien ravistelu ja uudestaan kunnes sata leukaa tulee täyteen. Perinteisiä leukoja vastaotteella.
Kellottanut sen samalla, pari kertaa päässyt alle puolentunnin (oon about 95kg)
Ja on muuten latsit, hauberit ja koko takaosasto aikas domsseissa seuraavina päivinä.
Viimeksi kun tein tolla tyylillä tein 4leukaa aina alkavalla minuutilla.. 15min kun aloitin vikan, eli about 15:30 ja 60leukaa plakkarissa
Kannatta ehdottomasti kokeilla.
Teet muuten hyviä juttuja kaikinpuolin..tsemppiä vaan ja kiitos.

Mikä on Mike sun mielipide makrojakaumiin? En ole oikeastaan ikinä optimoinut omia ruokailujani saati sitten punninnut ruokia. Laskeskelin nyt kuitenkin keskiverto syömisiä: 3522kcal , prot: 216g, hh: 352g, r:140g. Näillä arvoilla siis makrojen suhde on n. 30/50/20. Olen joskus lukenut noista 30/40/30 ohjeista mutta musta tuntuis tyhmältä lisätä protskun määrää. Olen 192cm/100kg. Kysymys siis oli että mennäänkö tässä sun mielestä metsään ja suunnitteletko itse ruokailujasi makrojakaumien mukaan? Entä ateriakohtaiset makrot? Hiilarit tietenkin pääosin treenin ympärillä.

Mikä on Mike sun mielipide makrojakaumiin? En ole oikeastaan ikinä optimoinut omia ruokailujani saati sitten punninnut ruokia. Laskeskelin nyt kuitenkin keskiverto syömisiä: 3522kcal , prot: 216g, hh: 352g, r:140g. Näillä arvoilla siis makrojen suhde on n. 30/50/20.
Laskepas uudestaan. Rasvagrammassa on 9 kilokaloria.

Voi helvetti kun harmittaa Miken puolesta. Tsemppiä ja etköhän käännä tuon kuntoutusajankin voitoksi ja käytä jotenkin fiksusti hyödyksi!

Back
Ylös Bottom