Kannattaa kuunnella Joe Roganin podcasti jossa toi Bilzerian on vieraana. Melkosia juttuja äijällä :DMitäs muita erikoisia miljonäärejä olis instassa kuin Dan Bilzerian jne. Mielenkiintoisia kavereita seurata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa kuunnella Joe Roganin podcasti jossa toi Bilzerian on vieraana. Melkosia juttuja äijällä :DMitäs muita erikoisia miljonäärejä olis instassa kuin Dan Bilzerian jne. Mielenkiintoisia kavereita seurata.
Sit taas, olenko oikeasti tehnyt jotain niin pahaa, että kohtelu netissä on kuin tuomitulla raiskaajalla? Ja se viha ei rajoitu vain muhun, vaan myös tyttöystävät saavat saman vihan niskaansa. Mä en tosissani usko, että provosoiva kirjoittaminen voi laukaista kellään niin valtavaa vihaa mitä olen kohdannut. Siinä on pakko olla takana jotain muuta. Katsokaapa miten paskan määrä lisääntyy kun pistän kuvat uudesta Audista. Vaikka en provosoisi mitään, niin automaattisesti saan siitäkin vihat niskaani.
On jo aika väsynyt läppä toi bannijuttu. Ei sua nytkään ole banneilla uhattu. Teillä hatereilla tuppaa olemaan semmoinen tapa, että keksitään ekana joku juttu ja kun sitä tarpeeksi kauan hoetaan, niin siitä tulee tosi ja sitten eletään jossain omassa maailmassa, jossa vihan kohde nähdään kaikkialla ja aina vain huonossa valossa.Voisin kyllä tullakki väittelee, eise mulle mikään ongelma olisi. Mutta luulen niin, että teistä ei siihe olisi. Yksi alkaa heti itkemään jostain pahasta olosta jos sanotaa suoraan asioita. Aika sokea saa olla jos ei edes vähänkään ole samaa mieltä minun kanssani. Jos omaa noin kärkkäät mielipiteet, kun Mike niin silloin pitää kestää myös ottaa vastaan niitä mielipiteitä eikä alkaa uhkailee jollakin joutavan päiväsillä banneilla. Mutta ei tämän päivänen asia poista sitä tosiasiaa, että naurettavaa tuo jonnien touhu on mitä ne Mikelle tekee. Ne on se toinen ääripää näistä ketkä tulee kirjoitteleen jostain pahasta olosta tai että kuinka ikävää on kun väitellään.
Ja hullunkurisinta tossa on se, että näiden omat kommentit taas on äärimmäisen provokatiivisia. Miettikää jos minä selvittäisin joku:n ihmissuhteet ja haukkuisin huoraksi kaikki naiset, niin kuitattaisko se muka vain sillä, että nimimerkki oli mun mielestä provosoiva?Epäilen itse vahvasti, että sieltä se on lähtöisin. Siis provosoivasta tavasta ilmaista mielipiteesi internetissä. Jostain se lähtee. Sössitty rankkari, hiustyyli, filmaaminen, viikset. Aikoinaan samaan vihamäärään oikeutti esim.miljoonien juutalaisten lahtaaminen, nykyään julkihomous riittää kyllä. Se on mieletöntä, mutta näin sen ajatellaan menevän. Snadisti provosoiva nettikäyttäytyminen - roinannutkin -> luultavasti hakkaa naisia, vähintään roidrageilee, lippis väärinpäin - uusi auto tms uudet hyvät vehkeet -> lapsen tasolle jäänyt rahoillaan leijuva imbesilli. Tätä rataa. Ja ihanan helppoa on kollektiivisesti vihata, etenkin internetissä. Sitten ajan myötä vihataan jo niin paljon, että vaimokin ansaitsee osansa. Mad Word...
Voisin kyllä tullakki väittelee, eise mulle mikään ongelma olisi. Mutta luulen niin, että teistä ei siihe olisi. Yksi alkaa heti itkemään jostain pahasta olosta jos sanotaa suoraan asioita. Aika sokea saa olla jos ei edes vähänkään ole samaa mieltä minun kanssani. Jos omaa noin kärkkäät mielipiteet, kun Mike niin silloin pitää kestää myös ottaa vastaan niitä mielipiteitä eikä alkaa uhkailee jollakin joutavan päiväsillä banneilla. Mutta ei tämän päivänen asia poista sitä tosiasiaa, että naurettavaa tuo jonnien touhu on mitä ne Mikelle tekee. Ne on se toinen ääripää näistä ketkä tulee kirjoitteleen jostain pahasta olosta tai että kuinka ikävää on kun väitellään.
nykyään julkihomous riittää kyllä
Wat? Ei todellakaan mene noinpäin 2016. Jos puhutaan edes, sanotaan alle 40v ihmisistä niin kyllä ne tappouhkaukset tulee nimenomaan niille homoavioliittojen vastustajille.
Vaan johonkin Kazakstanin peräkyliin tms viime vuosituhannelle jumahtuneeseen maailman osaan?Nooh, en tässä viitannut Suomeen tai muuhun eurooppalaiseen hyvinvointivaltioon.
Vaan johonkin Kazakstanin peräkyliin tms viime vuosituhannelle jumahtuneeseen maailman osaan?
on se nyt kumma kun mies ei saa ostaa omilla rahoillaan mitä haluaa, ilman että sitä tulee joku kyseenalaistamaan...
Sitte noista autoista, että jos ihminen voittaa vaikka lotossa 10 milliä, niin ei se millään kialla ajele. Köyhät niillä ajelee ja selittää kuinka typerää on ostaa
Ite ostin just uusimman sportagen kaikil herkuilla.. Kyl sillä ainakin on kelvannu ajella, ja ei iha säästöpossun kolikot riittäny :D
Mike,anna noitten vaan olla. Ymmärrän,että toi vituttaa,mutta mun neuvo on,että älä käy lukemassa niitä paskajuttuja,keskity oman elämäsi positiivisiin asioihin joita sulla varmasti riittää. Niinkauan kun noi ei tuu sun oven taakse tai kohdista suhun muuten konkreettista uhkaa niin anna vaan olla jatkossakin,äläkä lähde mukaan noitten provoihin.Noi jonnet on vitun mielisairaita. Kun nyt ne olen ignoorannut varmaan kuukauden, ei hashtagin tagia, ei mitään, niin homma on mennyt vain hullummaksi. Eivät selkeesti ole kovinkaan mielissään ignoresta. Uusin villitys on väittää kaikkia positiivisia viestejä mun kirjoittamiksi. Jos siis niille ei anna huomiota, ne keksii sen itse ja sitten hokevat sitä. Tossa nyt ei ole enää mitään järkeä jos rakentavat oman rinnakkaistodellisuuden ja elävät sitten siinä. Kuin helvetin sairas mieli pitää olla, jos kirjoittaa ensiksi positiivisen kommentin ja perään sitten väittää sitä mun kirjoittamaksi ja keksii kaikenlaiset herjat siihen perään. Toivotonta porukkaa ja selkeesti on aivan sama vittuileeko niille vai ei, ne kuvittelee joka tapauksessa, että mä huomioisin ne.
Ja se ei rajoitu pelkästään mun ketjuihin, vaan ne näkee mut joka paikasssa, jokaisen kisaajan ketjussa. Olis kyllä äärimmäisen mielenkiintoista tavata tommoinen henkilö ja katsoa minkälainen persoona tommoista jaksaa tehdä.
Tätä itsekin mietin. Ignooraaminen ei minunkaan mielestäni ole sitä, että jätetään #ilovemyhaters-hashit kuukaudeksi tauolle ja käydään kuitenkin lukemassa Ylikseltä viikon vittuilut.Täällä kuitenkin huomioit, ja kerrot että luet jutut. Lienee heille sitä parasta huumetta. Itse en olisi tästä porukasta lainkaan tietoinen ellet täällä heitä nostaisi esille.
Ajan kanssa ehkä kiinnostus loppuisi jos oikeasti et reagoisi, tai sitten ei.