Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

mun näkemys on, että se on lähinnä raha joka saa ihmiset vittuuntumaan ja harmistumaan. Universaalisti se vituttaa, jos jollain on pajon rahaa ja kehtaa vielä käyttää sitä.

Mulla jäi 2000-luvun alussa kerran käsiin noin 20 000eur. pieninä seteleinä muutamaksi päiväksi pieleen menneen bisneksen takia. Olin eräässä tehtaassa töissä silloin ja pidin ihan läpällä sitä paksua setelipinkkaa töissä mukana housun etutaskussa, ennen kuin pääsin siitä eroon. Näyttelin osalle työkavereista sitä nippua ja jotkut niistä sai ihan fyysisiä oireita, henkisten lisäksi:eek::D
Oot kyllä kova äijä mad respect!!

Mistä Mike kekkasit Audin? Itellä kans Audi ja mulla omat syyt siihen merkkiin mutta mielenkiintoinen kuulla että mitä itse arvostat Audeissa ja lähinnä että mistä kimmoke noin hienoon automerkkiin?

@lunatic_living aka Tony Toutouni on oma lempparini. Bilzerian on paperia tähän kaveriin verrattuna. Snäpissä alistetaan naisia ja sikaillaan. Me like!
Ei löydy snäpistä tuolla nimellä, liekköhän taas poistettu hänen tilinsä :D

edit. löytyykin nykyään nimimerkillä Kingofsnappy

Mistä Mike kekkasit Audin? Itellä kans Audi ja mulla omat syyt siihen merkkiin mutta mielenkiintoinen kuulla että mitä itse arvostat Audeissa ja lähinnä että mistä kimmoke noin hienoon automerkkiin?
Pari Volkkaria ollut ja toimineet loistavasti. Sit kun mennään päälle 300 polleen bensalla ja halutaan nelari, niin alkaa vaihtoehdot olemaan aika vähissä. 2 vetoista tehokasta en ota enää ikinä. Mikään ei ole kätevämpää kuin neliveto talvella stadissa.

Pari Volkkaria ollut ja toimineet loistavasti. Sit kun mennään päälle 300 polleen bensalla ja halutaan nelari, niin alkaa vaihtoehdot olemaan aika vähissä. 2 vetoista tehokasta en ota enää ikinä. Mikään ei ole kätevämpää kuin neliveto talvella stadissa.
Yritin etsiä FB:n viestihistoriasta keskustelua, jossa ihmettelen sulle miksi et vaihda Volkkaria Audiin. Vastasit siihen, että saat niin hyvää asiakaspalvelua joltakin sun Volkkareja kauppaavalta tutulta, että et halua vaihtaa Audiin. En löytänyt keskustelua, koska blokkasit mut joskus 1,5 vuotta sitten eikä blokanneiden käyttäjien keskusteluja voi hakea.

Pirun kova tuo tuorein penkkisarja. Kunnon jarrulla lasketaan rinnalle eikä haeta mitään potkua muualta vartalosta, kun lähdetään ylös. Moni tarvitsisi massiivisemmatkin lihakset, että samanlainen sarja onnistuisi. Jonkinsortin lahjoja on sulla yläkropan voimien suhteen ilmeisesti.

Yritin etsiä FB:n viestihistoriasta keskustelua, jossa ihmettelen sulle miksi et vaihda Volkkaria Audiin. Vastasit siihen, että saat niin hyvää asiakaspalvelua joltakin sun Volkkareja kauppaavalta tutulta, että et halua vaihtaa Audiin. En löytänyt keskustelua, koska blokkasit mut joskus 1,5 vuotta sitten eikä blokanneiden käyttäjien keskusteluja voi hakea.
Mitä vittua sun kommentti joskus 1,5v liittyy mihinkään?

Mikään ei ole kätevämpää kuin neliveto talvella stadissa.
Tää ei nyt ole vittuilua vaan puhdasta ihmettelyä, että mihin sie tarvihet nelivetoa Helsingissä? mitä mie oon talvella kehä kolmosen sisäpuolella käynyt, nii ihan ehtimällä pitää ehtiä jäisiä/ lumisia teitä

Terv maalla asuva takapotkukuski :D

Tää ei nyt ole vittuilua vaan puhdasta ihmettelyä, että mihin sie tarvihet nelivetoa Helsingissä? mitä mie oon talvella kehä kolmosen sisäpuolella käynyt, nii ihan ehtimällä pitää ehtiä jäisiä/ lumisia teitä

Terv maalla asuva takapotkukuski :D
Loskapaskakeleillä lienee aika sutimista.

Niinno juu kyllähän se
Neliveto nyt on ihan vitun turha IMO. Tietysti silloin jotenkin perusteltua, jos on muuten etuveto ja kohtalaisesti tehoa kun vetelee ja pomputtaa kiihdytyksissä. Kunnon autoissahan on kuitenkin takaveto ja esim. bemariin saa nelivedon käytännössä ilmaiseksi halutessaan, kun uutena ostaa. Eipä tullu kyllä mieleenkään mitään xdriveä ruksia... 99.9% ajasta se on pelkkää lisäpainoa...

"Neliveto nyt on ihan vitun turha IMO" just joo joo. Mitenhänse neliveto on ihan turha? Tästä nyt varmaan lähtee sit neliveto vs vajaaveto vääntö. Ite kyllä nää nelivedossa mitään turhaa. "pelkkää lisäpainoa" Ei saatana :hyper:[/QUOTE
Niin alkaa:D No mitä hyötyä sä siinä näet vs. takaveto? Kerran vuodessa pääset vähän nopeammin liikennevaloista liikkeelle, kun on loskaa vähän tiellä...

Takaveto on vielä perseenpi, etuvedossa sentään paino vetävillä. Yksinkertaisesti, stadissa pitäis kaikille olla pakollisena neliveto. Liikenne on muutenkin aivan sairas ja valot lyhyet. Sitten siellä suditaan joka valoista hitaasti eteenpäin. Talvi on raivostuttavaa paskaa kun 2-vetoiset jumittaa.

Mitä vittua sun kommentti joskus 1,5v liittyy mihinkään?
Ei varsinaisesti mitenkään. Olit silloin vain Audi-suosituksista huolimatta VW-mies niin henkeen ja vereen, koska asiakaspalvelu. Olisin vain mielenkiinnosta lukenut nuo samat jutut itseni kirjoittamana, joita nyt käytät argumentteinä (tehokkaalla 2-vetoisella tehot hukkaan jne.)

En saanut Golf R:ää lyhyenä ja piti etsiä toinen tehokkaampi nelari. 2-vetoiset tehokkaat on järjettömiä.

Ja mitä ton nyt pitäis edes tarkoittaa? Hyvää palvelua joo ja olisin mielellään ottanut ärrän, mutta kun ei saanut ku farkkuja. Ja paljonko kerkee 1,5v aikana muuttumaan kaikki? Ihan helvetisti kun tulee uusia malleja jne.

Back
Ylös Bottom