Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kuka tässä on ylpeillyt, vaan esitin sulle konseptin, jossa kaikki ei osta halvinta paskaa mitä kaupasta saa kun voi ostaa parempaakin. Sä otat sen ylpeilynä, minä vain järkevyytenä. Sun mielestä on tyhmää ostaa Apple, mun mielestä taas halvalla ei saa juuri koskaan mitään hyvää.

Edelleen, vastaa siihen kysymykseen, onko Panameran ostaja sun mielestä typerä versus Kian ostaja? Toinen maksaa laadusta, tehosta ja viimeistelystä, toinen ostaa halvimman minkä saa.

Eikä sitä laadusta mitään tajua ennenkuin sä sitä yhdestä palasesta veistettyä natisematonta alumiiniläppäriä käytät. Sulle laatu on tällä hetkellä sitä, että kone on muovista tehty, saranat jumittaa, natisee, nitisee. Miten sulle läppäri on niin iso ostos, että siinä voidaan päätellä ihmiset typeriksi? Asunnot maksaa 100 kertaa enemmän.
Tyhmää verrata autoja joissa on oikeasti jotain eroa tietokoneeseen jonka hinnalla saat paremman kun vaihdat merkkiä.

mua ei muiden tulot yms hirveästi kiinnosta mutta kysytäänpä silti. sulla varmaan ollut aika nousujohteista bisneksen suhteen viime vuodet tai ainakin tasaisen "varmaa"?

Jonneja kun en ole huomioinut mitenkään, niin niiden uusin aivovamma on väittää kaikkia positiivisia kommentteja mun kirjoittamiksi. Eka ne itkee kun niitä kiusaa,
Ainahan Applen kamoista on sanottu että ylihintaisia. On ne myös sitten aivan toista maata teknisesti mitä muut tekeleet.
Faijakin aina hehkuttaa miten mac on paras kaikista. Vähän aika sitten katteli just noita uusia läppäreitä ja pisti tilaukseen. Mikä noista tekee muka niin hyviä? Puolet halvemmalla sais ite koottua tehokkaamman :D

Faijakin aina hehkuttaa miten mac on paras kaikista. Vähän aika sitten katteli just noita uusia läppäreitä ja pisti tilaukseen. Mikä noista tekee muka niin hyviä? Puolet halvemmalla sais ite koottua tehokkaamman :D
No vaikee sitä on selittää jos ei kysyjä osaa arvostaa designia ja sen tuomaa laatua. Siitä vain kasaamaan itse, mua ei ainakaan kiinnosta. Helvetin outoa on se, että te muiden koneiden käyttäjät näette aina hirveetä vaivaa mitä muut tekee. Mitä välii sillä on jos joku ostaa kalliimman läppärin? Ei mitään, ei luulis liikuttavan ketään, mut windows-miehet vetää aina just tommoista vajaata "tyhmät ostaa" juttua.

Tyhmää verrata autoja joissa on oikeasti jotain eroa tietokoneeseen jonka hinnalla saat paremman kun vaihdat merkkiä.
No sulle Acer on paras, voitko mitenkään ajatella asiaa, että jollekin toiselle voi Mac olla paras kokonaisuutena? Me arvostetaan niin eri asioita kaikki ihmiset, mitä kummaa siinä on? Vai onko se tosiaankin niin, että jos itellä ei ole varaa ostaa, niin sitten haukutaan kalliimman ostava typeräksi?

Vanhan Corollankin saa tuunattua Bentleytä tehokkaammaksi :hyper:Eli itselle ainakin kyse on kokemuksesta, konsepti jota ehkä DIY/Corolla-miehet ei edes käsitä. Koostuu siis monesta osa-alueesta.

Huushollista vaimon kesken löytyy Applelta pöytäkone ja kaksi läppäriä. cbodybuilder, umad?

Viimeksi muokattu:
Itellä Macbook läppärinä ja sitten itse kasattu pöytäkone pelaamista varten. Kokemusta löytyy Acereista yms. sekä itseltä ja töistä kun olin eräässä elektroniikkajätissä huoltamassa ja asentelemassa asiakkaiden ostamia koneita. En edes kuvittelisi minkään muun kuin Applen valmistamaa läppäriä hankkia. Laadusta ja designista joutuu valitettavasti maksamaan. Pöytäkoneet sitten erikseen.

Tuosta MAC hinnoittelusta voi kommentoida sen verran etta ammattimuusikot suosii MACceja sen takia etta ne on stabiilimbeja kun Windows myllyt. Itse kaytan Windowsia ja 1-2 kertaa vuodessa koneen kaatuminen ei mulle merkkaa mitaan kun en ole DJ. Kovat tehot saa puolta halvemmalla, ja itse satun tykkaamaan koneitten rakentamisesta ja nikkaroinnista. Ymmarran taysin jos joku haluaa maksaa vaikka ylimaaraisen tonnin myllysta jota kayttaa kaksi vuotta. Eihan se maksa paljon mitaan per kuukausi jos asiaa niin katsoo. Mulla on MAC tyopoydalla ollut viimeiset 5 vuotta kakkoskoneena ja ihan OK pelihan se on mutta itse en tykkaa sen kayttoliittymasta yhtaan, kaikki on vaikeaa loytaa ja tehda mun perspektiivista. Ehka syyna on se etta kun Windowsia kayttaa 20+ vuotta, vanha koira ei enaa opi uusia temppuja. Ja loppupelissa suurin ero noitten myllyjen valilla on juuri kayttoliittyma. Apple lopetti omien prosessorien teon vuosia sitten ja myllyissa on sama hardware pitkalti. Siihen kuin laitetaan virtuaalimyllyt peliin eli PC:lla ajetaan MACcia ja MACilla PC:ta niin kinastelu siita kumpi on parempi on jokseenkin turhaa.

Vanhan Corollankin saa tuunattua Bentleytä tehokkaammaksi :hyper:

Nettiautosta huvikseni katoin että tehottomimman myynnissä olevan Bentleyn tehot on 475hv.Mitäköhän sille Corollalle tapahtus ku painais kaasun pohjaan motarilla?Tämä siis olettaen että vain tehoja lisättis ja muuten autoon ei koskettais.

Nettiautosta huvikseni katoin että tehottomimman myynnissä olevan Bentleyn tehot on 475hv.Mitäköhän sille Corollalle tapahtus ku painais kaasun pohjaan motarilla?Tämä siis olettaen että vain tehoja lisättis ja muuten autoon ei koskettais.
Siinä vaiheessa rakentaja olisi harvinaisen typerä. Laatikko ainakin pamahtaisi melko nopeasti, jos alkuperäinen tojotan loota jäisi kiinni. Eihän ne kestä edes niitä riisikulhojen omia moottoreita :D

Laadusta ja designista joutuu valitettavasti maksamaan. Pöytäkoneet sitten erikseen.
Tehoa ihan saatanasti, kaikki mitä saa, tapissa. 64g muistia, 2x6G näytönohjaimet jne jne.

Pöytäkoneetkin voi olla siistejä. Muromiesten mielestä roskis, joka taas todistaa, että Windows-tyypit ei tajua mitään designista. Ja tässä vaiheessa kestää noin 3sec kun joku muro tulee lässyttämään, että tolla ei voi pelata. Mä pelaan konsolilla 65 tuuman näytöllä 5.1 äänillä, en sillä kusisella läppärillä silmät solmussa. Tossa on potkua mun videoeditointiin ja kuvienkäsittelyyn mitä varten mä koneet hommaan.

IMG_0654.webp

Mä olen pudonnut kehityksen kärryiltä ajat sitten, nykyään voi itse kasata jo läppäreitä?

Tehoa ihan saatanasti, kaikki mitä saa, tapissa. 64g muistia, 2x6G näytönohjaimet jne jne.

Pöytäkoneetkin voi olla siistejä. Muromiesten mielestä roskis, joka taas todistaa, että Windows-tyypit ei tajua mitään designista. Ja tässä vaiheessa kestää noin 3sec kun joku muro tulee lässyttämään, että tolla ei voi pelata. Mä pelaan konsolilla 65 tuuman näytöllä 5.1 äänillä, en sillä kusisella läppärillä silmät solmussa. Tossa on potkua mun videoeditointiin ja kuvienkäsittelyyn mitä varten mä koneet hommaan.

katso liitettä 139904
Toi sun Pro on niin överi että en edes normipöytäkoneeks enää laske :D Tyylikäshän tuo on.

edit. vastasitkin jo kysymykseen

En tiedä onko ihan tyhmä idea, mutta ois kova jos väsäisit joskus kuvaamistas treeneistä jonkun ns. ''motivaatiovideon'' tai koosteen, vähän johonkin zhasnin tapaan. Erona vaan, että kaikki käytetyt klipit olis itse kuvattuja ja esillä olis vain suomalaisia bodareita. Ei tarvis siis olla mitään motivaatiopuhetta pyörimässä taustalla, vaan musakin riittäis. Väittäisin että keräis aika paljon katsojia, jos sais leviämään suomen ulkopuolellekin.

View: https://www.youtube.com/watch?v=qa8x0BN3bHI

On varmaan kysytty aiemminkin mut mitä kustantaa toi sun koko setti jos menis kaupasta nyt ostamaan, siis ihan kaikkineen?

On kyllä järjettömän kauan mennyt Applella uuden Mac Pro-päivityksen kanssa (edellinen siis 2013), koko netti ollut ihmeissään jo pitkään. Mut joo, sit taas business-mielessä, eiköhän maailman suurimman firman johto apureineen tiedä mitä ne tekee.

Lähteekö Mikellä tilaukseen kunhan se joskus tapahtuu? Vai "riippuu millanen se on"?

Back
Ylös Bottom