Joo kun mua pyydettiin tekemään Snäpchatin himoköyrijä parta ja viikset, niin teen semmoisen päiväksi kun tässä vähän kasvaa. Sit ei tartte filtteriä :DKasvatatko mike partaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kun mua pyydettiin tekemään Snäpchatin himoköyrijä parta ja viikset, niin teen semmoisen päiväksi kun tässä vähän kasvaa. Sit ei tartte filtteriä :DKasvatatko mike partaa?
Tyhmää verrata autoja joissa on oikeasti jotain eroa tietokoneeseen jonka hinnalla saat paremman kun vaihdat merkkiä.Kuka tässä on ylpeillyt, vaan esitin sulle konseptin, jossa kaikki ei osta halvinta paskaa mitä kaupasta saa kun voi ostaa parempaakin. Sä otat sen ylpeilynä, minä vain järkevyytenä. Sun mielestä on tyhmää ostaa Apple, mun mielestä taas halvalla ei saa juuri koskaan mitään hyvää.
Edelleen, vastaa siihen kysymykseen, onko Panameran ostaja sun mielestä typerä versus Kian ostaja? Toinen maksaa laadusta, tehosta ja viimeistelystä, toinen ostaa halvimman minkä saa.
Eikä sitä laadusta mitään tajua ennenkuin sä sitä yhdestä palasesta veistettyä natisematonta alumiiniläppäriä käytät. Sulle laatu on tällä hetkellä sitä, että kone on muovista tehty, saranat jumittaa, natisee, nitisee. Miten sulle läppäri on niin iso ostos, että siinä voidaan päätellä ihmiset typeriksi? Asunnot maksaa 100 kertaa enemmän.
Faijakin aina hehkuttaa miten mac on paras kaikista. Vähän aika sitten katteli just noita uusia läppäreitä ja pisti tilaukseen. Mikä noista tekee muka niin hyviä? Puolet halvemmalla sais ite koottua tehokkaamman :DJonneja kun en ole huomioinut mitenkään, niin niiden uusin aivovamma on väittää kaikkia positiivisia kommentteja mun kirjoittamiksi. Eka ne itkee kun niitä kiusaa,
Ainahan Applen kamoista on sanottu että ylihintaisia. On ne myös sitten aivan toista maata teknisesti mitä muut tekeleet.
No vaikee sitä on selittää jos ei kysyjä osaa arvostaa designia ja sen tuomaa laatua. Siitä vain kasaamaan itse, mua ei ainakaan kiinnosta. Helvetin outoa on se, että te muiden koneiden käyttäjät näette aina hirveetä vaivaa mitä muut tekee. Mitä välii sillä on jos joku ostaa kalliimman läppärin? Ei mitään, ei luulis liikuttavan ketään, mut windows-miehet vetää aina just tommoista vajaata "tyhmät ostaa" juttua.Faijakin aina hehkuttaa miten mac on paras kaikista. Vähän aika sitten katteli just noita uusia läppäreitä ja pisti tilaukseen. Mikä noista tekee muka niin hyviä? Puolet halvemmalla sais ite koottua tehokkaamman :D
No sulle Acer on paras, voitko mitenkään ajatella asiaa, että jollekin toiselle voi Mac olla paras kokonaisuutena? Me arvostetaan niin eri asioita kaikki ihmiset, mitä kummaa siinä on? Vai onko se tosiaankin niin, että jos itellä ei ole varaa ostaa, niin sitten haukutaan kalliimman ostava typeräksi?Tyhmää verrata autoja joissa on oikeasti jotain eroa tietokoneeseen jonka hinnalla saat paremman kun vaihdat merkkiä.
Eli itselle ainakin kyse on kokemuksesta, konsepti jota ehkä DIY/Corolla-miehet ei edes käsitä. Koostuu siis monesta osa-alueesta.satuimpa vaan viime talvena lukemaan Savon sanomia netistä jolloin silmään osui bodareiden tuloja otsikko.Oli kyllä aika väsynyttä kaivaa oman kannan tueksi jonkun verotiedot ja postata ne keskustelupalstalle, varsinin kun kohde ei ole niillä tuloillaan itse pullistellut.
Itellä Macbook läppärinä ja sitten itse kasattu pöytäkone pelaamista varten. Kokemusta löytyy Acereista yms. sekä itseltä ja töistä kun olin eräässä elektroniikkajätissä huoltamassa ja asentelemassa asiakkaiden ostamia koneita. En edes kuvittelisi minkään muun kuin Applen valmistamaa läppäriä hankkia. Laadusta ja designista joutuu valitettavasti maksamaan. Pöytäkoneet sitten erikseen.Faijakin aina hehkuttaa miten mac on paras kaikista. Vähän aika sitten katteli just noita uusia läppäreitä ja pisti tilaukseen. Mikä noista tekee muka niin hyviä? Puolet halvemmalla sais ite koottua tehokkaamman :D
Vanhan Corollankin saa tuunattua Bentleytä tehokkaammaksi![]()
Siinä vaiheessa rakentaja olisi harvinaisen typerä. Laatikko ainakin pamahtaisi melko nopeasti, jos alkuperäinen tojotan loota jäisi kiinni. Eihän ne kestä edes niitä riisikulhojen omia moottoreita :DNettiautosta huvikseni katoin että tehottomimman myynnissä olevan Bentleyn tehot on 475hv.Mitäköhän sille Corollalle tapahtus ku painais kaasun pohjaan motarilla?Tämä siis olettaen että vain tehoja lisättis ja muuten autoon ei koskettais.
Tehoa ihan saatanasti, kaikki mitä saa, tapissa. 64g muistia, 2x6G näytönohjaimet jne jne.Laadusta ja designista joutuu valitettavasti maksamaan. Pöytäkoneet sitten erikseen.
Faijakin aina hehkuttaa miten mac on paras kaikista. Vähän aika sitten katteli just noita uusia läppäreitä ja pisti tilaukseen. Mikä noista tekee muka niin hyviä? Puolet halvemmalla sais ite koottua tehokkaamman :D
Toi sun Pro on niin överi että en edes normipöytäkoneeks enää laske :D Tyylikäshän tuo on.Tehoa ihan saatanasti, kaikki mitä saa, tapissa. 64g muistia, 2x6G näytönohjaimet jne jne.
Pöytäkoneetkin voi olla siistejä. Muromiesten mielestä roskis, joka taas todistaa, että Windows-tyypit ei tajua mitään designista. Ja tässä vaiheessa kestää noin 3sec kun joku muro tulee lässyttämään, että tolla ei voi pelata. Mä pelaan konsolilla 65 tuuman näytöllä 5.1 äänillä, en sillä kusisella läppärillä silmät solmussa. Tossa on potkua mun videoeditointiin ja kuvienkäsittelyyn mitä varten mä koneet hommaan.
katso liitettä 139904
En tiedä onko ihan tyhmä idea, mutta ois kova jos väsäisit joskus kuvaamistas treeneistä jonkun ns. ''motivaatiovideon'' tai koosteen, vähän johonkin zhasnin tapaan. Erona vaan, että kaikki käytetyt klipit olis itse kuvattuja ja esillä olis vain suomalaisia bodareita. Ei tarvis siis olla mitään motivaatiopuhetta pyörimässä taustalla, vaan musakin riittäis. Väittäisin että keräis aika paljon katsojia, jos sais leviämään suomen ulkopuolellekin.