Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

95-100kg tyhjä versus tankattu. Soltusta ei tietoa kun olen maksimivoimapainotteinen. Vois ens kerralla katsoa montako tulee 130 kilolla.

Treenityylin myötä melko varmasti tuota kestävyyttä pidempäänkin vetoon löytyy. Lahdessahan käytiin toistovoimapunnerruksen sm-kisat. Siellä alle 100kg sarjassa voittaja paino rapiat 94kg ja otti 95kglla 33 toistoa.

Tässä ei kirjoita mikään hateri vaan realisti ja sanoo, että pulloperse sikakin näkee, ettei nyt millään korvaushoitoannoksilla mennä.

Tarkkana saa varmaan nelikymppinenkin olla, eturauhasen kanssa? Ite olen yli viiskymppinen, eikä mun iässä ainakaan tulisi mieleenikään enää lähteä korvaushoitomäärää isommalla testomäärällä rauhasta pelottelemaan.
Itseasiassa ei, aivan takuu varmasti saa ihan pelkällä korvaushoidollakin aikaan, jos vuosia tuuppaa tota treenitahtia menemään.

Koitas kattoa Allun uusin vlog kohdasta 43:30 :D No uskallatko? :D
Juttelin jo Allun kanssa, laittoi sen treenin, ei oikein sovi mulle kun olen juuri välttänyt kaikki loukkaantumiset suunnittelemalla treenin fiksusti. Jos mä menen punnertelemaan olkapäitä fressinä, niin painot on 130+ ja se on aina riski mulle.

Aa joo sitä siis tarkoitit, se oli ihan fine kun punnertelin, mutta taas sitten tänään käsitreenissä kipeytyi. Eli pitää noita hammer-kääntöjä passaa hetki, niissä sattuu eniten.
Minun vietistä sai ehkä sen kuvan, että oletkos jo tyytyväinen hauiksiin :)

Itse olen kanssa kirjanpidon antanut ammattilaisten hoidettavaksi. Mielestäni hölmöä tuhlata siihin omaa aikaa, kun ammattilaiset tekevät sen pienellä korvauksella siihen nähden, että itse pitäisi alkaa kaikki kuitit, menot ja tulot kirjaamaan..

Lakimies on lakimies ja kirjanpitäjä on kirjanpitäjä. Tunnen tusinan verran lakimiehiä -osa niistä on sukulaispiirissäni - eikä yksikään niistä tee mitään kirjanpitohommia. Ei edes oman yrityksensä kirjanpitoa... mut hyvä jos on sellaisiakin lakimiehiä, jotka tekee kirjanpitohommia.

Sinänsä olen samaa mieltä Penkki Tomin kanssA. näppärää ja halpaa laittaa kuitit kirjanpitäjälle, ei niitä enää ehtoisin tai vkonloppuna jaksaiskaan hoitaa ite.

Back
Ylös Bottom