Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

mistä sä ostit sen futon patjan, menee itsellä patja vaihtoon ja ajattelin sen hommata. Niissä patjoissa on nykyään eri variaatioita, vaahtomuovia, luonnonkumia jne... onko sulla niistä tietoa? Onhan netti niitä kauppoja pullollaan mutta hyvähän se on kysyä ensiksi....
En kyllä edes muista mistä hommasin. Mee makoilemaan niissä ja kato sopiva kovuus, kalliimmat on sitten vähän parempia materiaaliltaan.

Pisti silmään tuolla tuo video missä joku soitti sulle ja käski työntämään sormen perseeseen niin miksi et selvittänyt kyseisen sällin vanhempia ja soittanut heille? Vanhemmat antaa tykkäpöllyä niin kovasti, että sormi perseessä ei tunnu miltään siihin verrattuna nii oppisi olemaan.

Etkös sä oo korvaushoidossa?

Tässä ei kirjoita mikään hateri vaan realisti ja sanoo, että pulloperse sikakin näkee, ettei nyt millään korvaushoitoannoksilla mennä.

Tarkkana saa varmaan nelikymppinenkin olla, eturauhasen kanssa? Ite olen yli viiskymppinen, eikä mun iässä ainakaan tulisi mieleenikään enää lähteä korvaushoitomäärää isommalla testomäärällä rauhasta pelottelemaan.

Hoitaa mun kirjanpidon ja samalla kaikki muut missä sit tarttee apua.

Itse olen kanssa kirjanpidon antanut ammattilaisten hoidettavaksi. Mielestäni hölmöä tuhlata siihin omaa aikaa, kun ammattilaiset tekevät sen pienellä korvauksella siihen nähden, että itse pitäisi alkaa kaikki kuitit, menot ja tulot kirjaamaan..

Itse olen kanssa kirjanpidon antanut ammattilaisten hoidettavaksi. Mielestäni hölmöä tuhlata siihin omaa aikaa, kun ammattilaiset tekevät sen pienellä korvauksella siihen nähden, että itse pitäisi alkaa kaikki kuitit, menot ja tulot kirjaamaan..
Mä en edes osaisi hoitaa tätä paperisotkua.

Toi penkkaaminen on kyllä pirun nättiä katottavaa.:) Missä sun paino pyörii tällä hetkellä? Kun tuli tosta penkkaamisesta mieleen että monta toistoa veikkaisit saavasi sotilaspenkissä?
95-100kg tyhjä versus tankattu. Soltusta ei tietoa kun olen maksimivoimapainotteinen. Vois ens kerralla katsoa montako tulee 130 kilolla.

Back
Ylös Bottom