Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitkä Mike nuo sinun siniset kuulokkeet on ja ovatko ne myös muuhun tarkoitukseen hyvät kuin pelkästään salilla? itellä ois tarkotuksena ostaa uuet kuulokkeet mut en tiiä mitkä.

Mitä mieltä Mike olet Merihaan Voimalaitoksen laitteista, jotka lienevät pääosin GPF:n tuotteita? En ole käynyt ko salilla, mutta videoiden perusteella nuo laitteeet näyttävät aavistuksen rimpuloilta / kevytrakenteisilta.

Mitä mieltä Mike olet Merihaan Voimalaitoksen laitteista, jotka lienevät pääosin GPF:n tuotteita? En ole käynyt ko salilla, mutta videoiden perusteella nuo laitteeet näyttävät aavistuksen rimpuloilta / kevytrakenteisilta.
Eivät kyllä tunnu yhtään rimpuloilta, imho.

Mitkä Mike nuo sinun siniset kuulokkeet on ja ovatko ne myös muuhun tarkoitukseen hyvät kuin pelkästään salilla? itellä ois tarkotuksena ostaa uuet kuulokkeet mut en tiiä mitkä.
Beats Studio Wireless. Ja lenkille ja salille ne on mulla.

Hyviä vekottimia ovat, osa parempia mitä Hammer.

Pistetäämpä vaihteeksi tämmöstä kyselyä kun meinaa luppoaikaa olla.

1. Jos sinulla olisi luotettava kansainvälinen yhteistyökumppani, tekisitkö Pakkotoistosta maailmanlaajuisen foorumin?Tarkoittaa siis käytännössä sitä että foorumin kirjoituskieli olisi esim Englanti.

2. Kuvitellaan että jos menettäisit auto-onnettomuudessa joko ala, tai yläraajojen toimintakyvyn, kumman ottaisit mieluummin vastaan? Pakko siis valita toinen- ja mitä tekisit sen jälkeen elämässäsi?Sovitaan vielä tämmöinen extra tähän että "Invaliidi penkin Olympiakulta" on pois suljettu tavoite :D

3.Oletko koskaan ajatellut lähteväsi edes osakkaana mukaan salibisnekseen?

4.Olet usean vuoden treenannut kovaa ja lajituntemus alkaa olla suuri, voisitko omasta mielestäsi toimia valmentajana jollekkin kisaajalle?

5.Olen monesti ihmetellyt sitä miksi Pakkotoisto ei ole näkyvämpi media esimerkiksi lajin Suomalaisilla messuilla/kisoissa?Onko tälle joku syy?Tähän ei pakko vastata, jos on jotenkin tulenarka aihe. Kysyn vain siksi koska aika monen mielestä näkymättömyys on vääryys, ottaen huomioon foorumin merkittävyyden lajin kannalta.

6. Jos sinun tulisi nyt valita yksi treenikaveri samanlaiseen projektiin kuin Wileniuksen kanssa menneet vuodet oli, kuka se olisi ja miksi?

7. Millä sinä korvaisit maitotuotteet ruokavaliossa, mikäli näin olisi tarve tehdä?

1. Tuskin, siellä on jo kaikki isot hyvin voimissaan, ei mitään saumaa kilpailla.
2. Valitsisin toimivat yläraajat.
3. Olen, mutta onhan se aika kuolemanbisnes.
4. Treenin osalta helposti.
5. Kaikki Pakkotoiston kuitenkin tietää lajin sisällä, niin mulle on nykyään jo yksi hailee. Pakkotoisto nauttii edelleen semmoisesta ignoresta, jota ei vain järjellä kykene ymmärtämään, joten antaa olla.
6. Pitää sanoa, että Mika Nyyssölä, koska kyllä siinä tarttee olla kemiat kohdallaan ja ne meillä alunperin synkkasi. Onhan tossa paljon kisaajia, mutta tommoiseen projektiin täytyy olla kaikki kunnossa. Ei semmoista voi tehdä ihmisen kanssa, jonka kanssa ei juttu luista.
7. Ihan vain lihalla.

Katselin tuossa ihan ohimennen google mapsista reittiä nordkappiin, niin kun klikkasin hammerfestiä niin ruudullehan pamahti sun ottama kuva sieltä siihen hammerfestin esittely -kohtaan :D

Coca-Cola Finland Oy tiedotti keskiviikkona, että Coca-Cola Zeron valmistus päättyy. Tilalle tulee uusi Coca-Cola Zero Sugar.

Uusi Coca-Cola Zero Sugar on nimensä mukaisesti sokeriton, mutta sen luvataan pääsevän lähemmäs aidon Coca Colan makua.

Yhtiön mukaan uuden tuotteen taustalla on makuaromien kehittyminen.

Mitä mieltä itse olet, tai oletko katsonut noita Wileniuksen ketjussa olevia days out nfe videoita, onko mielestäsi muilla raskaassa SM:ssä realistisia mahdollisuuksia voittoon Peteriä vastaan jos hän tuo lavalle tuollaisen paketin kuin mitä nyt on videoilta jokainen voinut nähdä ? Toisaalta ymmärrän jos et halua tällaiseen kysymykseen näin kisojen alla vastata.

En tiedä josko tätä on joku jo kysynyt, mutta oletko Mike itse menossa lahteen vkl kisoja katsomaan tai muuten messuille?
Kuvaamaan taas.

En tiedä oletko livenä nähnyt, mutta muistatko milloin viimeeksi joku on vienyt yhtä kireää pakettia lavalle?
En livenä nyt ole nähnyt ja lavalla sitten nähdään kaikki vasta kuka on kiree ja kuka ei, joten ei mennä asioiden edelle. Vaikea tosta on enää ryssiä.

Huomasin tyhjiä pulloja kattellessa, että oon tietämättäni juonut yhden tuommoisen uuden. Ei se ainakaan hirveän erilaiselta sitten maistu kuin zero, kun en kerta mitään eroa ees tajunnut.

Back
Ylös Bottom