Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti Mike et oikeesti lopeta treenivideoiden tekoa. Eihä täällä ole sitten enään mitää mitä odottaa. Jotain tulee sillon tällöin mutta ne helmet puuttuu.
Piti mennä, mutta kun katsoo sen mestan nettisivuja, niin karisee aika nopeaan halut mennä ko. mestaan. Toki ne on Michelin staran arvoisia siellä, kolmen itseasiassa, mutta eihän tommoisesta voi nauttia kun katsoo mitä kaikkia sääntöjä siellä on. Melkein kun Linnanjuhliin ois menossa ja noi myy jumalauta kalaa ja riisiä, jotain rajaa.Meinaatteko käydä "maailman parhailla susheilla"?
http://www.sushi-jiro.jp/dining-at-jiro/
Ja en siis ite oo käyny koko Japaniassa joten en osaa suositella tai olla suosittelematta![]()
Nimellä vetäsee pari sijaa ylöspäin, joten finaalissa on.Miten luulet Levronelle käyvän Olympiassa?
Ei olla treenattu laisinkaan täällä.Tosi siistejä kuvia kaikki, tuo viimeisin etenkin !
Mitäs olet tykännyt Japanin saleista ?
No nyt ei toistaiseksi voisi vähempää kiinnostaa kuvata, tuskin kiinnostaakaan enää jatkossa. Ei ne anna mulle enää mitään, eikä niiden pointti ole enää mulle edes selvä.Toivottavasti Mike et oikeesti lopeta treenivideoiden tekoa. Eihä täällä ole sitten enään mitää mitä odottaa. Jotain tulee sillon tällöin mutta ne helmet puuttuu.
Ohan tää nyt vallan mainio paikka ja varmasti jatkossakin tulen, vaikka neljäs kerta jo täällä.Kylla Tokio on maailman ykkosmetropoli - siita ei paase mihinkaan. Nuo Miken kuvat aiheuttaa matkakuumetta mutta onneksi olen menossa sinne 5 viikon paasta. Hotelli on just tuossa Tokyo Skytreen alla josta Mike otti kuvia.
No eihän täällä sitä kamalammin edes tartte, ovat kovia yrittämään vaikka eivät mitään ymmärtäisi. Hyvin täällä pärjää vaikka aika heikkoa englanti täällä on yleisesti. Nuoremmat puhuu, mutta niiden kanssa ei paljoo ole tekemisissä. Japsit ei paljoo häpee huonoa englantia, vaan puljaavat jotain ulos suustaan ja aina kuitenkin asiat järjestyy. Tää on yksinkertaisesti vain niin valloittava kansa, ettei voi olla pitämättä.tokyossa varmaan englannilla pääsee pitkälle? Vai?
Thanks, enemmän mä noita pidin itse semmoisina oikeina opetusvideoina, että jengi saa paremmin kuvan miten kovan kansallisen tason ukot vetelee treenejä sarjakohtaisesti.Oli kyllä hetkellisesti melkosta kulta-aikaa, kun noita videoita väänsit. Tuli omaan reeniin jippoja ja kehitystäkin siinä siivellä aika hyvin. Vaikka jotakin matskua muiltakin tulee niin täytyy sanoa, että itsekin kun kuvausta harrastan, niin ei oikeen sellaset kännykällä kuvatut ja editoidut videot hirveesti napostele. Kyl se on mukavampi kattoo laadukasta kamaa ja sellasta reeniä missä on jotain annettavaakin. Jos videolla vedetään jotain suoria sarjoja ja "erikoistekniikka" on joku lapiokahvan käyttö ylätaljassa, ni ei siinä oo paljon nähtävää. Sulla nyt tuntuis olevan noita kontakteja ja annettavaa siltäpuolelta niin paljon, että eikö siinä jo ole syytä kuvata materiaalia, mitä muut ei kykene tuottamaan. Sisällöllinen ja tekninen laatu ja toteutus on siis omalaatuista ja muilla ei samaa tyyliä ja sisältöä ole. Hyvää lomaa silti. Kuvaa stillejä sielä niin paljon, että rupee ne videot taas kiinnostaa! :p:D
Japanilaisten englannin kielen taito rajoittuu yleensä muutamaan sanaan, englanti on kyllä kovassa huudossa esim. "engrish" t-paitojen muodossa, mutta ketään ei oikeasti kiinnosta sitä opiskella.tokyossa varmaan englannilla pääsee pitkälle? Vai?

Todellakin. Vedän niin kovaa aina. Paineethan tässä lähti viikon aikana, mutta vitun välii. Ne saa aina takaisin.Tekee varmasti päälle ja kropalle hyvää pikku breikki puntti hommista.
Tuohon sitten fotaroi Kokkosen pilvenpiirtäjän kokoisena.