Deleted member 107741
Näistä kuvista tuli Budapest mieleen. Tekstit toki hieman erinäköisiä.Mulla on semmoinen proggis täällä meneillään, että Empty streets of Tokyo, muutaman päivän vielä kerää kuvia tyhjistä kaduista.
katso liitettä 138630
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näistä kuvista tuli Budapest mieleen. Tekstit toki hieman erinäköisiä.Mulla on semmoinen proggis täällä meneillään, että Empty streets of Tokyo, muutaman päivän vielä kerää kuvia tyhjistä kaduista.
katso liitettä 138630
Mielestäni A5 SB ja A3 Sedan ovat muotoilullisesti onnistuneimpia Audin mallistossa, mukaanlukien A7 ja R8.Tänään viimeksi näin S3 sedanin ja S3 SB:n peräkkäin ja SB on helvetisti paremman näkönen.
Näin sitten kotiin tullessa vielä RS3:n. Miehekkäät äänet ainakin lähti.
e. kohtuu yleisiä tuntuvat olevan - hyvä asia tietysti.
e2. satsaisin BMW:n M2:n jos olisi pankki kunnossa tai vastaavasti MB:n C63:n (turbolla).
Olin aamulla 0500 aikaan kuvaamassa tyhjiä katuja ja sitten yksissä valoissa tuo kaveri tuli vierelle. Kysyin tottakai, että saako ottaa kuvan ja rajasin sitten apinan pääkohteeksi jättäen kaverin tahallaan asteen ulos kuvasta, jotta ei katse sitten veisi liikaa miehen kasvoihin.Kerropa tästä kuvasta hieman lisää, kun kiinostaa.![]()

Meinaatteko käydä "maailman parhailla susheilla"?
http://www.sushi-jiro.jp/dining-at-jiro/
Ja en siis ite oo käyny koko Japaniassa joten en osaa suositella tai olla suosittelematta![]()