Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oma arvioni on että Mikeä ärsyttää Jukan videoitten saama suosio ja kehut. Kyllä mä oon ainaki kattonu ja tykänny kaikista Mikenkin videoista ja hyvä vaan kun tulee paljon matskua. Toisille suunnatuista kehuista ei saa ottaa nuan ittehensä.
Thanks. Parempi näin se mistä mainitsin sulle. Kun kaikki matsku kuitenkin on plussaa mitä kaikki tekee, eikä niitä edes oikein tartte pistää järjestykseen, kunhan vain kaikki tekis jotain.Kyllä ehdottomasti Miken videot mahtuu top kolmoseen Jukan ja Vatasen kanssa. Elä hyvä mies myy sitä kameraa vaan anna sen kameran laulaa!
Miksei tuolla voi olla hintoja?Tollaset vois istua ässän alle. Loppu viimeinhan nää on niin makuasioita.
http://www.alcar.fi/106258_FI-Aluvanteet-Vannetiedot.htm?webdid=440
Olis kyllä hauska.Pistä ihan vittuillakseen joku kysely etusivulle (toki jonnet löytävät senkin ja alaspäin peukkua tulee), niin (melkein) näkee mitä sun matskusta oikeasti pidetään. Tyyliin, että haluatko miken jatkavan videoiden tuottoa ja vastausvaihtoehdot kyllä ja ei :D
Niin oli, se siinä ärsyttikin, mä en koko ketjua lukenut, mutta mulle vinkattiin, että käyppäs katsomassa mitä piilovittuilua, joka ei ole kyllä oikein cool luettavaa.Sä et tainnut huomata että aika monessa kehussa oli tarkoituksena ihan muu asia.
Mulla samat ja lisäksi Allu, Utti ja Wilenius. Kaikki edustavat vähän eri tyylisuuntia, mutta viihdyttäviä ovat kaikki. Näistä Mike on ollut selkeästi tuotteliain ja varmaan siksikin saanut ansaitsemaansa vähemmän palautetta / video.Kyllä ehdottomasti Miken videot mahtuu top kolmoseen Jukan ja Vatasen kanssa. Elä hyvä mies myy sitä kameraa vaan anna sen kameran laulaa!

Puhuit muuten tuosta positiivisen palautteen saamisesta esim. Jukan vs. sun videot, niin ota huomioon että sä oot puskenut helvetin kovaa videota bodyskenelle jo 5 tai 6 vuotta(ekasta gymlogista lähtien), jolloin myös siitä tuli muistaakseni ihan järkyttävästi palautetta ainakin ekalta vuodelta. Porukka on jo ehtinyt tottumaan siihen, että Mikeltä tulee hyvää matskua ja pitää näitä itsestäänselvyytenä, eikä samat naamat jaksa viittä vuotta kommentoida sadoista videoista että vitun hyvää settiä taas. Jukka taas on alkanut ihan hiljattain puskemaan tällaista massalle kelpaavaa materiaalia, joka tuo taas jotain uutta tähänkin skeneen, ei porukka niitäkään videoita jaksa vuoden tai kahden päästä kommentoida kuin negatiivisesti jos Jukka alkais puskea lähellekkään samanlaisia määriä videoita ulos kuin sinä.
anna palaa vaan Maik! Se ei tosiaan oo keltää pois vaikka tulis kuin paljon videoo!