Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kovaa touhua, hellitäppä vähän. Veteletkö vielä cycle dieetillä? Itse vetelen ja aivan tuskaa tankata. Ei meinaa saada edes 6000 alas..:yäk:
Vetelen joo samaa systeemiä safkoissa edelleen, mutta olen himmannut tankkauksia kun niistä tulee vain äärimmäisen paha olo. Treenisysteemiä muutan nyt vähän.

Toi lähtee kohtsilleen uppaamaan.

hanskat.webp

On kyllä ehdottomasti parhaimpia jalkalaitteita tuo technogymin vipuvarsiprässi.. Edellisellä salilla oli semmonen ja oli liikerata todella hyvä omille välityksille ainakin. Sai kunnon paineet pidettyä koko liikkeen ajan :) Hieman tullu kyllä ikävä sitä masiinaa :D

Randomi tähän väliin kun tuli mieleen että asut näillä hoodeilla koiran kanssa.

Joku idiootti levitellyt kampin seudulle jotain koiria kiinnostavaa ruokaa missä myrkkyä/jotain pahaa seassa. Oli ollut vähän joka puolelle ripoteltuna. Nurmikoille yms. Suurin osa vissiin saatu korjattua pois vapaaehtoisten avulla.

Tuosta 10kilon mättämisestä 10 minsassa tuli mieleen tää kaveri

View: https://youtu.be/KQ0uDYdpHfs

Syö ko videossa turbolla 25 big maccia ja paino on puolet Heinosesta. Sen kanavalla on videoita, joissa se painaa tyyliin 10 ben jerryä naamaan ja 20kilon mättöjä.

On tunnettu competetive eating piireissä.

Tuosta 10kilon mättämisestä 10 minsassa tuli mieleen tää kaveri

View: https://youtu.be/KQ0uDYdpHfs

Syö ko videossa turbolla 25 big maccia ja paino on puolet Heinosesta. Sen kanavalla on videoita, joissa se painaa tyyliin 10 ben jerryä naamaan ja 20kilon mättöjä.

On tunnettu competetive eating piireissä.

Tuo on jo ihan inhottavaa! En käsitä noita syömiskisoja.

Hahmotellessani uutta treenivuotta ja omia tavoitteitani (samalla treenivideoita katsellen) tuli mieleen kuinka ajat ovat muuttuneet. Ennen nettiä ei bodareista ollut materiaalia kuin bodauslehdessä, eikä kilpailutuloksia tiennyt kuukausiin. Aloitin itse treenaamisen uudestaan monen vuoden tauon jälkeen päälle nelikymppisenä 2012 ja se tuntui pitkään tahmealta. Motivaatio on sisäistä, mutta erityisesti team M&M sekä wlogit olivat mahtavaa seurattavaa: viihdyttivät ja antoivat lisävirtaa. Siis iso kiitos Mikelle, täällä on ainakin yksi kaveri, joka on vetänyt monta treeniä kovempaa tuottamasi materiaalin avittamana.

Joku idiootti levitellyt kampin seudulle jotain koiria kiinnostavaa ruokaa missä myrkkyä/jotain pahaa seassa. Oli ollut vähän joka puolelle ripoteltuna. Nurmikoille yms. Suurin osa vissiin saatu korjattua pois vapaaehtoisten avulla.
Siellä on taas joku mielisairas liikenteessä. Mä tosin olen aina joka paikassa hyvin tarkka Hessun touhuista, katson aina mitä haistelee enkä anna edes nuolla mitään seinää.

Jos sitä pystyis treenaan jo vaikka vähän keuhoissa vielä tuntuu. Rennen kanssa kiskastaan tommoinen, kovan valmentajan systeemeihin perustuva setti.

RINTA
  • FLYES TALJA VINO x 3 16-18. 1s stop bottom.
  • PENKKI x 3 14-16. 2s stop bottom.
  • FLYES KÄSSÄRI x 3 16-18. 1s stop top.
  • ALAVIISTOPENKKI HAMMER x 3 14-18. 1s stop bottom.

90s REST 3s tempo nega.

Ei kyllä liity Mikeen mitenkään, mutta toi on aika kuumottavaa. Joskus viitisen vuotta sitten oli meilläkin heitetty omalle pihalle lihapullia missä vihreetä seassa. Siis joku uittu tehnyt ihan itse lihapullia rotanmyrkkyyn sekoittaen, ei ollut mitään kaupan tavaraa mihin olisi vaan tökitty sekaan. Leikkasin ruohoa ja ihmettelin että mitäs helvetin pallon siivuja täällä on.

Tuo on jo ihan inhottavaa! En käsitä noita syömiskisoja.

Jep. Eipä tuo kauniin näköistä ole. Tässä videossa sama kaveri vetää 12000cal 5 minuutissa niin esteettisesti kuin voi Arnoldin massagainerilla

View: https://youtu.be/m0eZTtpIQbI

Ottaen huomioon, miten laiha kuitenkin on, tuskin vetää noita mättöjö muuta kuin show tai kisamielessä

Koitin ojentajatreenissä tokana liikkeenä raskaiden lisäpainodippien jälkeen tuota SST-ranskista ja ai vittu että hapotti kun ei oo tottunut tuollaiseen. Viimeisessä kierroksessa oli enää mutkatanko+ vitosen kiekot päissä :D

Back
Ylös Bottom