Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Katotko minkälaisessa suhteessa saat omega 3/6:sta? Optimihan olisi 1:1. Tekis mieli käydä mittauttamassa mut testi cityterveydellä n.250€.

Varmaan kysytty ennekin, mutta mistä johtuu, että kaikki kuvaamasi videot ei näy YouTuben kautta? Tulee vain teksti video ei ole käytettävissä. Sama video sitten taas toimii etusivun linkin kautta...

Katotko minkälaisessa suhteessa saat omega 3/6:sta? Optimihan olisi 1:1. Tekis mieli käydä mittauttamassa mut testi cityterveydellä n.250€.
En noita suhteita kelaa laisinkaan.

Varmaan kysytty ennekin, mutta mistä johtuu, että kaikki kuvaamasi videot ei näy YouTuben kautta? Tulee vain teksti video ei ole käytettävissä. Sama video sitten taas toimii etusivun linkin kautta...
You tube blokkaa mobiilissa videoita musiikeista johtuen. Ja kun musiikin videoon valitsen, se näyttää vain missä maissa sitä ei voida näyttää, se ei kerro ollenkaan näkyykö mobiilina, joten arvalla menee.

You tube blokkaa mobiilissa videoita musiikeista johtuen. Ja kun musiikin videoon valitsen, se näyttää vain missä maissa sitä ei voida näyttää, se ei kerro ollenkaan näkyykö mobiilina, joten arvalla menee.

Ok, kiitoksia. Jotain tällaista ounastelinkin...

.... Hellurei. Mä taas olen saanut sellaisen käsityksen, että se optimi olisi 3:1. Perusteluita jos kaipaa, niin menis jokunen tovi..

.... Hellurei. Mä taas olen saanut sellaisen käsityksen, että se optimi olisi 3:1. Perusteluita jos kaipaa, niin menis jokunen tovi..
Kiva olisi kuulla enemmänkin. Itsellä taas mielikuva, että innostus noita kohtaan olisi menossa ohi ja eivät ole osoittautuneet yhtään niin tärkeiksi kuin on kuviteltu.

Toi ainakin on joku uskomushoitaja. Ravintoterapeutiksi voi julistautua kuka vaan ja toi fytoterapiakin kuuluu uskomushoitojen piiriin.
kappas! Tuijotin vain sen sihteerilookkia joten en lukenut tekstiä. On myös ex missi kilpailija. Guru!

mut ei kai toi omega teksti ihan paskaa ollut.

Mike on kyllä tällähetkellä ja jo pisempään ollut ainut kiinnostava henkilö bodyskenessä. Mukavaa kattoo videoita, kun ei ole mitäön perunalla tms.kuvattua paska laatua ja muutenkin tasokkaita videoita, puhumattakaan podcasteista. Millasella diilillä rupeisit mun valmentajaksi? ;)

Mike on kyllä tällähetkellä ja jo pisempään ollut ainut kiinnostava henkilö bodyskenessä. Mukavaa kattoo videoita, kun ei ole mitäön perunalla tms.kuvattua paska laatua ja muutenkin tasokkaita videoita, puhumattakaan podcasteista. Millasella diilillä rupeisit mun valmentajaksi? ;)
Kiitos palautteesta, lämmittää aina mieltä. Multa on kyselty valmennuksia ja treenauttamista hurjasti, mutta valitettavasti en vain kerkeä niitä tekemään. Voin tosin nettivalmennuksia veivaa jos ensiksi tapaa kaverin ja tietää vähän treenihistoriaa.

Samaa mieltä Haglen kanssa, eniten tulee Miken touhuja seurattua, kuin kilpailijoiden. Sinänsä jännä.

Mites ois Mike joku "voita Miken vetämät treenit" kilpailu tai muu vastaava?

Japanista kun diggailet, niin kuunteletko Japanilaisia bändejä? ja jos niin heitä parit suositukset niin voi itsekin ottaa niitä haltuun.

Itse tulee sen verran kuunneltua, että veljen kanssa käytiin 2014 katsomassa "X Japan"ia nykissä Madisonilla, oli suht eeppinen kokemus kun vuosikaudet bändiä fanittanut.

Back
Ylös Bottom