Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä muistan tuossa joskus vuosi sitten, kun haukuit yhden käden selkäliikkeet aika lailla totaalisen turhiksi. Hyvä juttu, että olet löytänyt ne.Melkoisen hurja veto oli kiskoa naurettavilla kaloreilla toi selkäveto läpi. Teen kyllä uudestaankin, yhden käden vedoissa saa kyllä semmoisen poikkauksellisen hyvän kontrollin latseihin, että on helppo iskeä sinne kunnolla. Skippasin on positiivisjutun kun en vain jaksanut.
Kyllä jonnet saa sen hyödyn/tyydytyksen siitä kun pääsevät ihosi alle viesteillään. Ei se muuta vaadi.Joskus koitin varmaan vuoden ignooraamista, mutta se selvisi, että vuonna 2003 alkanyt kyttääminen ei lopu koskaan, tein mitä tahansa. Mieluummin siis vittuilen auliisti takaisin kun mä voin näyttää palan onnestani ja elämästäni ja nämä säälittävät paskahousut eivät pääse edes nimimerkin takaa esiin. Mä otan niiden tuomat mainosnäytöt mielelläni ja niiden jakamat videokatsonnat. Mä en käännä poskeani, enkä enää ignooraa niitä, vaan aion vittuilla tuplasti enemmän vain saadakseni ne suunniltaan raivosta ja mainosnäytöt sinne 200 tuhanteen kuukaudessa.
Mut silti mua kiinnostaa mitä niiden päässä liikkuu ja mitä ne kokee hyötyvänsä tosta touhusta. Minä siitä ainakin hyödyn taloudellisesti, mutta mitä jonnet? Tuntuu että niiden elämä on ihan perseestä.
Haukuin ne höpöhöpö-liikkeet, en raskaiden vitosten tekemistä hammerin koneessa. Ja toi vaan sopii hyvin SST-systeemiin kun on tauko just sarjanpituuden verran, niin samalla saa sitten paukuttaa menemään putkeen ja etenkin latseille hyvä ottaa pidempi liikerata. Keskiselälle taas yhden käden liikkeet ei ole juurikaan hyvä idea. Kajakkisoutu on edelleen aika naurettava liike. Enkä mä istu siinä hammerin koneessa poikittain, vaan ihan normaalisti, vedän vain vuoronperään kädet.Mä muistan tuossa joskus vuosi sitten, kun haukuit yhden käden selkäliikkeet aika lailla totaalisen turhiksi. Hyvä juttu, että olet löytänyt ne.
En ole tehnyt Meadowsin tutuksi tekemää kajakkisoutua varmaan yli vuoteen. En edelleenkään tajua, miksi mut piti ristiinnaulita siitä. En myöskään tiedä, miten yhdellä kädellä voisi vetää selkäliikkeet muuten kuin latseille.Haukuin ne höpöhöpö-liikkeet, en raskaiden vitosten tekemistä hammerin koneessa. Ja toi vaan sopii hyvin SST-systeemiin kun on tauko just sarjanpituuden verran, niin samalla saa sitten paukuttaa menemään putkeen ja etenkin latseille hyvä ottaa pidempi liikerata. Keskiselälle taas yhden käden liikkeet ei ole juurikaan hyvä idea. Kajakkisoutu on edelleen aika naurettava liike. Enkä mä istu siinä hammerin koneessa poikittain, vaan ihan normaalisti, vedän vain vuoronperään kädet.
Niitä missä menetetään momenttivoimat.Mitä ovat nämä höpöhöpö liikkeet?
Varmaan parempi olisi olla lisäämättä kuvia niin ei kukaan pahota mieltä :DEhkä maailman turhin paikka mun postaa kuvia, on mun oma ketju Pakkotoistolla, ei tuu ku jotain ihme vääntöö. Siirryn kokonaan instaan ja faceen lisäileen kuvia.
Juuri niin ajattelin tehdä. Eipä noi kamalasti keskustelua herätä, että oliko video tai kuva, niin enemmän saan aikaan asiallista keskustelua laittamalla ihan vain jotain muuta juttua tai sitten muiden kuvia. Ne kuvat kuitenkin sitten näkyy instassa, facessa ja snäpissä.Varmaan parempi olisi olla lisäämättä kuvia niin ei kukaan pahota mieltä :D