Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Melkoisen hurja veto oli kiskoa naurettavilla kaloreilla toi selkäveto läpi. Teen kyllä uudestaankin, yhden käden vedoissa saa kyllä semmoisen poikkauksellisen hyvän kontrollin latseihin, että on helppo iskeä sinne kunnolla. Skippasin on positiivisjutun kun en vain jaksanut.
Mä muistan tuossa joskus vuosi sitten, kun haukuit yhden käden selkäliikkeet aika lailla totaalisen turhiksi. Hyvä juttu, että olet löytänyt ne.

Joskus koitin varmaan vuoden ignooraamista, mutta se selvisi, että vuonna 2003 alkanyt kyttääminen ei lopu koskaan, tein mitä tahansa. Mieluummin siis vittuilen auliisti takaisin kun mä voin näyttää palan onnestani ja elämästäni ja nämä säälittävät paskahousut eivät pääse edes nimimerkin takaa esiin. Mä otan niiden tuomat mainosnäytöt mielelläni ja niiden jakamat videokatsonnat. Mä en käännä poskeani, enkä enää ignooraa niitä, vaan aion vittuilla tuplasti enemmän vain saadakseni ne suunniltaan raivosta ja mainosnäytöt sinne 200 tuhanteen kuukaudessa.

Mut silti mua kiinnostaa mitä niiden päässä liikkuu ja mitä ne kokee hyötyvänsä tosta touhusta. Minä siitä ainakin hyödyn taloudellisesti, mutta mitä jonnet? Tuntuu että niiden elämä on ihan perseestä.
Kyllä jonnet saa sen hyödyn/tyydytyksen siitä kun pääsevät ihosi alle viesteillään. Ei se muuta vaadi.

Mä muistan tuossa joskus vuosi sitten, kun haukuit yhden käden selkäliikkeet aika lailla totaalisen turhiksi. Hyvä juttu, että olet löytänyt ne.
Haukuin ne höpöhöpö-liikkeet, en raskaiden vitosten tekemistä hammerin koneessa. Ja toi vaan sopii hyvin SST-systeemiin kun on tauko just sarjanpituuden verran, niin samalla saa sitten paukuttaa menemään putkeen ja etenkin latseille hyvä ottaa pidempi liikerata. Keskiselälle taas yhden käden liikkeet ei ole juurikaan hyvä idea. Kajakkisoutu on edelleen aika naurettava liike. Enkä mä istu siinä hammerin koneessa poikittain, vaan ihan normaalisti, vedän vain vuoronperään kädet.

Haukuin ne höpöhöpö-liikkeet, en raskaiden vitosten tekemistä hammerin koneessa. Ja toi vaan sopii hyvin SST-systeemiin kun on tauko just sarjanpituuden verran, niin samalla saa sitten paukuttaa menemään putkeen ja etenkin latseille hyvä ottaa pidempi liikerata. Keskiselälle taas yhden käden liikkeet ei ole juurikaan hyvä idea. Kajakkisoutu on edelleen aika naurettava liike. Enkä mä istu siinä hammerin koneessa poikittain, vaan ihan normaalisti, vedän vain vuoronperään kädet.
En ole tehnyt Meadowsin tutuksi tekemää kajakkisoutua varmaan yli vuoteen. En edelleenkään tajua, miksi mut piti ristiinnaulita siitä. En myöskään tiedä, miten yhdellä kädellä voisi vetää selkäliikkeet muuten kuin latseille.

Täällä eräs jolla kajakkisoutu toimii loistavasti, ei ole ollenkaan paska liike. Vanhan Liiton-ukot katsovat vain vähän kummallisesti:confused:

Kyllä se kp soudu ainaki saa osittai keskiselälle kuhan vetää ylemmäks ja kyynärpäätä sivummaksi. Sama toimii jotenkin myös noissa latsiveto laitteissa

Varmaan parempi olisi olla lisäämättä kuvia niin ei kukaan pahota mieltä :D
Juuri niin ajattelin tehdä. Eipä noi kamalasti keskustelua herätä, että oliko video tai kuva, niin enemmän saan aikaan asiallista keskustelua laittamalla ihan vain jotain muuta juttua tai sitten muiden kuvia. Ne kuvat kuitenkin sitten näkyy instassa, facessa ja snäpissä.

Osoittaa jotain sekin, että instassa ja facessa sama kuva 9 kommenttia, täällä ei mitään muuta ku jotain vitun marinaa.

Ja kun joku kuitenkin ymmärtää päin vittua, niin en mä tarkoita, että pitää alkaa hehkuttamaan, vaan että ei kuvien ja videoiden pointti ole saada negaa aikaan.

Viimeksi muokattu:
Ja Peak Designin laukkukin tuli. On kyllä aika kätsy.

image.webp

Noita äijän kuntokuvia katsellessa alkaa melkein harmittamaan, jos ei miestä keväällä tai viimeistään ensi syksyllä lavalla nähdä. Saatika koskaan. Tiedän, että sulle kelpaisi vain overall-pytty, mutta pakko sitäkin on sinne lavalle vaan mennä hakemaan ja katsoa miten käy Kiinnostaisiko joskus heittää ihan pakolliset poset, niin näkisi koko paketin ihan kunnolla?

En oo menossa lavalle ennenkuin olen ylivoimainen. Ja treeniä olen muuttanut entisestään ja tänään alkoi erikseen trapsien treenaaminen. Forkut ja trapsit selkäpäivän illalla. Pistetään nyt kuva vaikka vittuako se ketään edes kiinnostaa. Mut trapsit tässä kuosissa ilman niiden aktiivista treenaamista. Katotaan mitä niistä tulee kun alan hinkkaamaan.

View: https://instagram.com/p/BI3DII6APJS/

Mikäli nyt olen ymmärtänyt oikein niin tämän kajakkisoudun päällimmäinen käyttöidea on selän aktivoinnin harjoittelu? Ei tuolla liikkeellä kyllä kukaan rakenna leveää ja paksua selkää, kuten ei reidenojennuksillakaan kukaan kasvata massiivisia jalkoja.

Edit. Kyllä se vain niin on, että ne massat selkään tahkotaan kovillla hyviksi todetuilla perusliikkeillä ei jollain mitä ihmeellisimmillä hilavitkutus hifistelyliikkeillä.
Sori tää on vain mun (väärä) mielipide.

Viimeksi muokattu:
Viimeistelyyn sopii varmasti ihan mainiosti kuten moni muukin eristävämpi liike, mutta massat rakennetaan selälle nimenomaan perusliikkeillä ja suht raskailla kuormilla tarkoittaen 10 toiston tuntumaa. Verrataan nyt vaikka penkkipunnerrusta yhdellä kädellä tehtyyn pec deckiin esimerkkinä.

Back
Ylös Bottom