Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Töölön kirjastossa on VHS/DVD digitointilaite. VHS:ltä siirtäminen tapahtuu tietääkseni reaaliajassa, eli tunnin pätkän siirtäminen kestää tunnin ajan.

Eikös sitä voi kutsua soittimeksi? Aivan kuten "kasettisoitin". Vittu miten kömpelöitä ja tilaavieviä ne kasetit oli :D

Kotikatsomosta sai vuokrata leffan, ja MovieBoxin jos ei omistanut videoita, tai halusi kopsata leffan.
IMG_1144.jpg

Viikon olin Kroatiassa ja tämmönen melki 10 sivun paskamyrsky täällä. Voi luoja että jotkut ihmiset ovat jälkeenjääneitä. Minä en saa vaa päähäni että Miksi Mikeä vastaan hyökätään? Äijä tuottaa huippumateriaalia Suomen huippujen kanssa ja täällä jaksetaan nitistä aivan pienistä asioista. Ja jos Mikellä menee taloudellisesti hyvin niin siitäkin naristaan? Oikein olen itsekin vähän kateellinen että Mikellä on 12 vuotta uudempi S3 kun itelläni ja rahaa on enemmän. Mutta mitä sitten? En sitä ala täällä julkisesti huutelemaan ja toista solvaamaan. Ja oikein Mike, poista vaan kaikki trollit, onhan tuo aivan paskaa, itselläni olisi hermot mennyt ajat sitten jo Jaa oot matkalle lähdössä? Haluaisin instaa seuraa mutten edellenkään voi

Back
Ylös Bottom