...mutta samapa tuo, vika on minussa kun olisin esim. mielummin lukenut noista npc kisoista kuin jostain vitun jonneista.
Tulit tätä ketjua lukemaan olettaen, että täällä käydään keskustelua NPC kisoista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...mutta samapa tuo, vika on minussa kun olisin esim. mielummin lukenut noista npc kisoista kuin jostain vitun jonneista.
Kohta se syyttää sua kun et ole raportoinut kyseisestä kisasta :DTulit tätä ketjua lukemaan olettaen, että täällä käydään keskustelua NPC kisoista?
Teitkö tunnukset pakkotoistolle jo synnytyslaitoksella?13 vuotta foorumin jäsenenä on Mikelle = vammaisilla ajatuksilla varustettu jonne
Anna ne bannit, en itke.

Turha sun on yrittää vängätä näiden kanssa, nää samat jannut uhrais vaikka toisen kiveksensä Miken puolesta.. :D Kantasi on väärä, tyydy siihen!Jos foorumin ylläpitäjä itse kirjoittelee jonneista, ja samalla selittää mun olevan vammaisilla ajatuksilla varustettu jonne, niin just joo. Joo, negatiivinen länkytys, kuinkahan monta kertaa oon sunkin tuotoksia kehunut, mutta samapa tuo, vika on minussa kun olisin esim. mielummin lukenut noista npc kisoista kuin jostain vitun jonneista.
Oliskos semmoinen mitään, että vedän esim ton super sst:n käsille ja kaveri kuvaa ja sitten voice overilla selostan koko pätkän ajan mitä tarkalleen tapahtuu ja miksi?
Mulla sitten riittää täälläkin näitä hatereita, joille ei mikään ikinä ole hyvin. Ei ikinä. Miten te jaksatte olla niin negatiivisia? Tuleeko siitä elämään jotain sisältöä vai mitä? Ja haterithan ovat aina oikeassa, jopa kun valehtelevat.Turha sun on yrittää vängätä näiden kanssa, nää samat jannut uhrais vaikka toisen kiveksensä Miken puolesta.. :D Kantasi on väärä, tyydy siihen!

Viitsitkö valaista, ei ole snäppiä.Snäpin Nyyssölän vastaus sai etumuksen kovaksi, toivottavasti M&M saataisiin taas tekemään yhteismatskua!
Mä haluaisin olla vieressä kun tämmöinen ihminen postittaa ja sitten katsoo peiliin todetakseen "en ole vittu mitään, en yhtään mitään".jotku ihmiset saavat siitä vain mielihyvää kun saavat vittuilla/dissata.
Ihan fine sali.Mitäs Mike tykkäsit gym2000 ? Harmitti mennä paikalle kun olitte jo kerenneet jumpata ja lähteä.. Olisin ihan face to face kiittäny materiaaleista![]()
...Ja tällä viestillä nostan juuri mainosnäytöt lähemmäs sataa tuhatta, koska nyt ne vasta raivostuukin :D