Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kohta se syyttää sua kun et ole raportoinut kyseisestä kisasta :D

imsosad.webp

Jos foorumin ylläpitäjä itse kirjoittelee jonneista, ja samalla selittää mun olevan vammaisilla ajatuksilla varustettu jonne, niin just joo. Joo, negatiivinen länkytys, kuinkahan monta kertaa oon sunkin tuotoksia kehunut, mutta samapa tuo, vika on minussa kun olisin esim. mielummin lukenut noista npc kisoista kuin jostain vitun jonneista.
Turha sun on yrittää vängätä näiden kanssa, nää samat jannut uhrais vaikka toisen kiveksensä Miken puolesta.. :D Kantasi on väärä, tyydy siihen!

Oliskos semmoinen mitään, että vedän esim ton super sst:n käsille ja kaveri kuvaa ja sitten voice overilla selostan koko pätkän ajan mitä tarkalleen tapahtuu ja miksi?

Kyllä.

Branch Warrenin kanssa treenit samalla tuotantotavalla myös.

Turha sun on yrittää vängätä näiden kanssa, nää samat jannut uhrais vaikka toisen kiveksensä Miken puolesta.. :D Kantasi on väärä, tyydy siihen!
Mulla sitten riittää täälläkin näitä hatereita, joille ei mikään ikinä ole hyvin. Ei ikinä. Miten te jaksatte olla niin negatiivisia? Tuleeko siitä elämään jotain sisältöä vai mitä? Ja haterithan ovat aina oikeassa, jopa kun valehtelevat.

Ei kaikkia vaan voi miellyttää ja yleensä ne eivät edes kuse siihen suuntaan mikä ei itseään miellytä, mutta sitten löytyy porukkaa ketkä haluavat tahallaan välittää omaa pahaa oloaan ja syitä siihen löytyy lukemattomia. Niitä on turha edes tähän listata. Jätkät voisi käyttää energiansa omien etujensa tavoitteluun eikä nillittää turhanpäiväisiä näinkin hienolla ja kattavalla bodiskenen foorumilla. Ei tää elämä aina herkkua ole, mutta käytöstavat ois hieno olla elämässä mukana. Peace and love

Mitäs Mike tykkäsit gym2000 ? Harmitti mennä paikalle kun olitte jo kerenneet jumpata ja lähteä.. Olisin ihan face to face kiittäny materiaaleista :)

jotku ihmiset saavat siitä vain mielihyvää kun saavat vittuilla/dissata.
Mä haluaisin olla vieressä kun tämmöinen ihminen postittaa ja sitten katsoo peiliin todetakseen "en ole vittu mitään, en yhtään mitään".

Mitäs Mike tykkäsit gym2000 ? Harmitti mennä paikalle kun olitte jo kerenneet jumpata ja lähteä.. Olisin ihan face to face kiittäny materiaaleista :)
Ihan fine sali.

Nyt aiheutan tällä mustan aukon kun jonneja vituttaa niin paljon. Puhdasta matemattiikkaa.

Heinäkuussa referaatit, eli sisääntuleva liikenne, joista saadaan data mistä tulevat, 388 tuhatta mainosnäyttöä. Ylilaudan suora fakta osuus 60 tuhatta mainosnäyttöä. Jos kaikkiin näyttöihin olisi ladattu Cityn panorama banneri, joka on tossa fastin yläpuolella, olisi se generoinut 13 tuhatta euroa, ylilaudan osuus 2100 euroa. Mutta sitä banneria ei ole näytetty tietenkään joka latauksessa, mutta pienempiä on. Ylilaudan panos siis muutamia satasia heinäkuun myynnistä. Voisin siis kiittää hatereita, noita iki-ihania reppanoita vaikka noista Beatsin kuulokkeista jotka maksoi sen vajaa 300 euroa. Todellisuudessa suurimmalla osalla jonneista on suora bookmarkki tähän ketjuun, joten mainosnäytöt ovat enemmän mitä suora liikenne ylilaudalta.

Ens kuussa tulee kiva matkakertomus ja snäppihelvetti toiselta puolelta palloa, joten tämän elokuun aikana nämä itkevät reppanat rahoittavat tietämättään, tai nyt tietävät, mutta eivät itselleen mitään voi, osan matkasta. Kiitos jonnet!

Ja tällä viestillä nostan juuri mainosnäytöt lähemmäs sataa tuhatta, koska nyt ne vasta raivostuukin :D

Back
Ylös Bottom