Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sorry että kiinitän tähän nyt huomiota. Mutta jos nää esim huonon leffan niin etkö muka sano myös että se oli huono ja minusta tuo teflondonin kysymys ei ollut nyt niin jonnemainen. Itsestäni tuo sinun kuva oli ihan hyvä.Ilmeisesti ei. Joten dissaa suoraan kuten reippaat jonnet äläkä näsäviisastele siinä.
Ja sit herneitä saa kaupasta tämän kommentin jälkeen.
Vastahan minä samassa viestissä kehuin että teet paljon hyvää matskua ja olen sen aiemminkin tässä topicissa ilmaissut. Ehkä sen takia kyseinen kuva pistikin silmään, en tiedä. Mutta se siitä, palataan aiheeseen ->Sanon leffan suoraan huonoksi, en ala näsäviisastelemaan. Kuulostaa vain niin erilaiselta heittää tollai, ikäänkuin mä olisin laittanut mielestäni epäonnistuneen otoksen vain huvikseni online. Parempi aina voisi olla tottakai. Valitettavasti kun se hyvä kuva tulee, niin sama kaveri ei ole sanomassa siitä mitään, eli netissä vallitseva negatiivinen ilmapiiri on äärimmäisen ärsyttävää. Ikäänkuin odotettaisiin jonkun epäonnistumista ja sitten jotenkin kierosti nautitaan siitä. Samaan aikaan itse ei toki tehdä millään saralla yhtään mitään kehittävää.
Tossahan meillä on tästä vielä selkeä esimerkki, lyhyen ajan sisällä kaksi photoshoppausta ja kiinnitti huomion vain siihen mielestään huonoon. Toisesta ei sanonut mitään.
"Nintendon ohjain on neliskulmainen"?Jälleen biisi kysymys. Mikä biisi soi monesti nuissa snapchat videoissa?
Se on ainakin ukkosmaine: megaman 2"Nintendon ohjain on neliskulmainen"?
En kerkee kyl.Aiotko vetää Alonalle lisää treenejä?
Vaikka kuinka, deltsit edelleen huonot, jalat, etenkin takareidet. Joo, melki koko kroppa.Onko Mikellä mielestään vielä joitain "heikkoja" lihasryhmiä, kun olkapäätkin on saatu turvoksiin?
Kiitoksia näistä, juuri tämmöinen matsku toimii kun ajelee ympäri Suomea työkseen!Podcastia olis taas tänään Allun kanssa.
Kiva kuulla että miellyttää..Kiitoksia näistä, juuri tämmöinen matsku toimii kun ajelee ympäri Suomea työkseen!
On myös mukava kuunnella kun ahdistuspeikko alkaa illalla hiipimään sängyn alta raapimaan aivoja.Kiitoksia näistä, juuri tämmöinen matsku toimii kun ajelee ympäri Suomea työkseen!