Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ladatkaa chromeen Hola-niminen lisäosa. YouTube ei enää tunnista, missä olet, niin voit katsoa kaikki maassasi blokatut vidit.
Videon kyllä sai näkymään tosin.Miten sait sitten muuten näkymään ?Latasin ja alko tökkimään niin maan helevatusti että taidan kyllä heittää vesilintua kyseisellä ohjelmallaVideon kyllä sai näkymään tosin.
Miten sait sitten muuten näkymään ?
Mut makuasioista ei voi kiistellä sano musti kun pallejaan nuoli. Kehtaavathan jotku väittää että kaviaari tai etanat ovat hienoa ja hyvää ruokaa. Olen syönyt molempia ammattilaisen tekemänä kun piti hääpäivää juhlistaa vähän hienommin. Tuli syötyä kahdesti samalla kertaa: ensimmäisen ja viimeisen kerran. 
Höh mulla ei näy toi selkä videon, näyttäminen estetty tekijänoikeus seikkojen vuoksi.
Olen sen verran rajoittonut etten osaa tehdä tuolle mitään.

Myönnä Mike! Oot ladannut Pokemon Goun ja juokset lippis märkänä pokettamassa :D
Voi helvata mikä hulabaloo stadissa on kun tuolla aikuiset miehet juoksee pokemonien perässä.
Muutaman kerran on ihan perheitä nähnyt jotka yhdessä noita metsästää. Tämä on ihan hauska juttu.Mua on alkanut jo pikkuhiljaa vituttamaan kun koko aika hömpötetään pokemonista.. Teet sitten mitä tahansa niin aina jossain tulee pokemon eteen :D Tietty hyvää liikuntaa niille, ketkä ei aikaisemmin ole mitään fyysistä tehnytkään jos jotain positiivista asiasta pitää löytää.
No en ole enkä laita.Myönnä Mike! Oot ladannut Pokemon Goun ja juokset lippis märkänä pokettamassa :D
Voi helvata mikä hulabaloo stadissa on kun tuolla aikuiset miehet juoksee pokemonien perässä.
Muutaman kerran on ihan perheitä nähnyt jotka yhdessä noita metsästää. Tämä on ihan hauska juttu.
Saa nähdä kuinka laajaksi tämä vielä menee. Jotkut on irtisanouteet työstäänkin jotta voivat alkaa keskittymään pokemon go kouluttajiksi :D