Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eikös tuossa voi mennä tuntikaupalla aikaa et prosessoi uuden version.

Ladatkaa chromeen Hola-niminen lisäosa. YouTube ei enää tunnista, missä olet, niin voit katsoa kaikki maassasi blokatut vidit.

Ladatkaa chromeen Hola-niminen lisäosa. YouTube ei enää tunnista, missä olet, niin voit katsoa kaikki maassasi blokatut vidit.

Latasin ja alko tökkimään niin maan helevatusti että taidan kyllä heittää vesilintua kyseisellä ohjelmalla :) Videon kyllä sai näkymään tosin.

Täällä on yka juntti joka pitää enemmän BK:n tai mäkkärin hamppareista kuin esimerkiksi mainitun Naughty Burgerin. :) Mut makuasioista ei voi kiistellä sano musti kun pallejaan nuoli. Kehtaavathan jotku väittää että kaviaari tai etanat ovat hienoa ja hyvää ruokaa. Olen syönyt molempia ammattilaisen tekemänä kun piti hääpäivää juhlistaa vähän hienommin. Tuli syötyä kahdesti samalla kertaa: ensimmäisen ja viimeisen kerran. :yäk:

"gHacks-sivustolle kirjoittanut Martin Brinkmann kertoo, että jok’ikinen Hola-lisäosan käyttäjä toimii ns. exit nodena, ja tarjoaa siten omaa kaistaansa muiden käyttöön, mahdollisesti tietämättään. Käyttämällä asiakkaiden nettiyhteyksiä VPN-palvelun tarjoamiseen Holan ei tarvitse huolehtia siitä, miten paljon lisäosaa käyttävät käyttäjät tuhlaavat kaistaa. Käyttäjien kannalta on ikävää myös se, että heidän IP-osoitteensa näkyy niille sivustoille, joissa joku Hola-lisäosaa käyttävä käyttäjä käy juuri heidän exit nodejensa kautta."

Lähde (28.05.2015): http://muropaketti.com/suosittu-hola-selainlaajennus-altistaa-nettiyhteytesi-vaarinkaytoksille

Itse en ihan tuosta vaan asentele lisäosia.

Höh mulla ei näy toi selkä videon, näyttäminen estetty tekijänoikeus seikkojen vuoksi.
Olen sen verran rajoittonut etten osaa tehdä tuolle mitään.

Höh mulla ei näy toi selkä videon, näyttäminen estetty tekijänoikeus seikkojen vuoksi.
Olen sen verran rajoittonut etten osaa tehdä tuolle mitään.

Sama ongelma kaikilla! Odotellaan kärsivällisesti nyt vaan me kaikki. Mike raataa töitä "niska limassa", jotta jossain vaiheessa kansa pääsee katsomaan videota. :)

Ai jaa, mä luulin että mulla on jotkut asetukset päin persettä tms.
Hyvää kannattaa odottaa.

Myönnä Mike! Oot ladannut Pokemon Goun ja juokset lippis märkänä pokettamassa :D

Voi helvata mikä hulabaloo stadissa on kun tuolla aikuiset miehet juoksee pokemonien perässä.

Myönnä Mike! Oot ladannut Pokemon Goun ja juokset lippis märkänä pokettamassa :D

Voi helvata mikä hulabaloo stadissa on kun tuolla aikuiset miehet juoksee pokemonien perässä.

Mua on alkanut jo pikkuhiljaa vituttamaan kun koko aika hömpötetään pokemonista.. Teet sitten mitä tahansa niin aina jossain tulee pokemon eteen :D Tietty hyvää liikuntaa niille, ketkä ei aikaisemmin ole mitään fyysistä tehnytkään jos jotain positiivista asiasta pitää löytää.

Mua on alkanut jo pikkuhiljaa vituttamaan kun koko aika hömpötetään pokemonista.. Teet sitten mitä tahansa niin aina jossain tulee pokemon eteen :D Tietty hyvää liikuntaa niille, ketkä ei aikaisemmin ole mitään fyysistä tehnytkään jos jotain positiivista asiasta pitää löytää.
Muutaman kerran on ihan perheitä nähnyt jotka yhdessä noita metsästää. Tämä on ihan hauska juttu.

Saa nähdä kuinka laajaksi tämä vielä menee. Jotkut on irtisanouteet työstäänkin jotta voivat alkaa keskittymään pokemon go kouluttajiksi :D

No en ole enkä laita.

Muutaman kerran on ihan perheitä nähnyt jotka yhdessä noita metsästää. Tämä on ihan hauska juttu.

Saa nähdä kuinka laajaksi tämä vielä menee. Jotkut on irtisanouteet työstäänkin jotta voivat alkaa keskittymään pokemon go kouluttajiksi :D

Kunhan pelaajat muistaisivat pitää sen järjen päässä vain että kattoisi ulkona kävellessään ympärillensäkin niin ei tarvitsisi lukea lehdistä juttuja missä jotkut hypänny moottoritielle autojen eteen pokemonien perässä. :D

Nimimerkki hiitti koko ajan aallonharjalla, varsinainen ketjun hovi-seremoniamestari. Vastaavaa ei oo vielä ollukaan ... vai oliko NGV aikanaan? Ei siinä mitään. Vastaa vaikka peruskysymyksiin Miken puolesta, ulkomuistista.

Ite meinasin ajaa kahden pennun päälle ihan normaalilla omakotialueella kun hyppäsivät kännykät kädessä puskasta suoraan tielle. Varmaan pokemonia olivat pelaamassa.

Back
Ylös Bottom