Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Yksi tyyppi facessa on niin vitun kujalla, että oli käynyt tuolla ja mennyt Burger kingiin sieltä. Kuin saatanan vammainen makuaisti pitää olla, jos massatuotannolla veivatut paskahampparit menee kunnolla käsintehtyjen edelle? Yksi sana kuvaa tota tyyppiä, juntti. Tyhmä urpo juntti.

Itsehän kävin toukokuun lopussa putkeen Hesessä, Mäkissä ja perään vielä BK:ssa. Jokaisessa vedin aterian ja lopussa tuli äitiä ikävä. Eihän toki mitkään ketjujen purilaiset voita kunnollisia, joko itse tai pienemmän puljun tekemiä, mutta esim. Mäkkärin Tupla-QP on oikein kelpo purilainen.

Itsehän kävin toukokuun lopussa putkeen Hesessä, Mäkissä ja perään vielä BK:ssa. Jokaisessa vedin aterian ja lopussa tuli äitiä ikävä. Eihän toki mitkään ketjujen purilaiset voita kunnollisia, joko itse tai pienemmän puljun tekemiä, mutta esim. Mäkkärin Tupla-QP on oikein kelpo purilainen.
Kyllähän BK:n double Steakhouse on ihan fine hamppari, mutta noissa kaikissa ketjumestojen hamppareissa on oma ominaiskoostumus. Kyllä se käsin veivattu vain aina jotenkin uniikimpi on ja ainakin itselle maistuu paremmin.

Pakko kyllä nyt tehdä grande tour stadissa eri burgeri mestoihin. Tuo naughty burger oli kyllä omaan makuuni niin kova että sitä ei helpolla voiteta. Sen vielä kruunasi oikeasti hyvät ranskalaiset eikä tarvinnut täydessä ravintolassa edes kauaa odotella ruokaa joka sekin lisäsi pointseja kyseiselle mestalle.

Kyllähän BK:n double Steakhouse on ihan fine hamppari, mutta noissa kaikissa ketjumestojen hamppareissa on oma ominaiskoostumus. Kyllä se käsin veivattu vain aina jotenkin uniikimpi on ja ainakin itselle maistuu paremmin.

Tottakai. Viimeksi söin lauantaina faijan tekemiä purilaisia ja kyllähän ne voittavat ehdottomasti ketjujen burgerit.. Joskus olisi hienoa pyörähtää Amerikan ihmeemaassa ihan pelkästään hampurilaispaikkojen ja muiden vastaavien takia. Naughty Burgerissa en ole käynyt, joten pitää käydä testaamassa se joku päivä. Friends & Burgers oli ihan ok, mutta purilaiset minun makuuni vähän turhan pieniä.

Tottakai. Viimeksi söin lauantaina faijan tekemiä purilaisia ja kyllähän ne voittavat ehdottomasti ketjujen burgerit.. Joskus olisi hienoa pyörähtää Amerikan ihmeemaassa ihan pelkästään hampurilaispaikkojen ja muiden vastaavien takia. Naughty Burgerissa en ole käynyt, joten pitää käydä testaamassa se joku päivä. Friends & Burgers oli ihan ok, mutta purilaiset minun makuuni vähän turhan pieniä.
Veikkaisin että tieto lisää tuskaa jos jenkeissä pääsis parhaimpiin hampparimestoihin.

Katselen jonkin verran noita hirmusyömäreitä jenkeistä ja mitä jöötejä ne hampurilaiset onkaan niissä ravintoloissa. Eiköhän makukin ihan kohdillaan ole. Jenkeissä tietyllä tapaa se "kaiken pitää olla isompaa" meininki on ihan jees joissakin jutuissa.

Jos Burger Kingista on elaman parhaat burgerit haettu niin ei voi kun pahoitella.

Oma TOP2 on selkea.

Parhaat burgerit
Red Robin - Jenkit ja Kanadan lansirannikko

Nama burgerit on aivan kasittamattomia. Kaikki on tehny taydellisesti, liha, mehuisuus ja sampylatkin on maustettu eivatka ole pelkastaan kaksi vehnalatkaa. Ranskalaisia saa vetaa rajatta ilman lisamaksua.

burnin-love-1100x535.jpg

smoke-pepper-1100x535.jpg

Toiseksi parhaat burgerit
Burger's priest - Toronto ja Edmonton

Naissa burgereissa maagista on liha. Aivan kuin kalliissa pihvissa sivussa oleva rasva on pehmeaa ja mehukasta, tassa burger lihassa on kaytetty samaa korkealaatuista ja kalliimpaa lihaa. Kun burgeria puraisee maku on aivan mahtava ja lihanesteet ja rasva levittavat maun suun joka nurkkaan. Kerrassaan mahtava burgeri. Eraassa haastattelussa Daniel Radcliffe alkoi yhtaakkia kehumaan tata mestaa vaikka kukaan ei silta siita mitaan edes kysynyt.

BP-web-11.jpg

BurgerPriest-3Small1.jpg

Naitten kahden jalkeen kaikki muut on sitten OK tasoa eika sen kummemmin savayta.

Joensuun Big D's on kunnon jenkkimeiningillä varustettu purilaismesta. Omistajakin (Danny) itseasiassa on kotoisin ameriikoista ja tuo sitä vahvasti esille.

Joku kerta Ovaskaisen kanssa kimppareenille energylle, josta suoraan ovesta ulos kadun toiselle puolelle syömään purilaista? ;)

Kampin Memphisissä oli kans helvetin hyvä hamppari kun kerran kävin, oisko ollut deluxe burger tjsp, siihen kylkeen bataattiranskalaiset niin oli kyllä hyvää!

Mie oon käyny Memphisissä kahdesti, ja molemmilla kerroilla syöny homohyvän burgerin. Tosin, tuo paikka jakaa vissiin aika rajusti mielipiteitä, mutta myö ollaan kyllä akan kanssa oltu molemilla kerroilla oikein tyytyväisiä.

Turussa on S-ryhmään kuuluva ravintola Foija, jonka listalla on pitkään ollut Black Angus whisky bbq -burgeri, eli purilainen 250g australialaisella härän sisäfilepihvillä ja viskiBBQ -kastikkeella, paras jota oon itse maistanut :kuola:

Olisko @Mike mahdollista saada klippi tästä kuuluisasta Naughty burgerista tulevaan syöpöttelyvideoon (Tommi Heinosen kanssako se oli)? Tai jostain muusta loistavasta burgerimestasta PK-seudulla. Itsellä tie vie niille seuduille vain kerran tai kaksi vuodessa ja silloin tekee mieli syödä myös hyvin. Muutkin lihansyöjälle sopivat ravintola- ja erityisesti annosvinkit otetaan mielellään vastaan.

Back
Ylös Bottom