Munakkaan huumorintaju on loppunu jo aikaa sitteToi kommentti alkuperäiseen viestiis viitaten oli täysi vitsi :D Ei siihen olisi edes kuulunut/tarvinnut vastata yhtään mitään :D Huumoria, huumoria![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Munakkaan huumorintaju on loppunu jo aikaa sitteToi kommentti alkuperäiseen viestiis viitaten oli täysi vitsi :D Ei siihen olisi edes kuulunut/tarvinnut vastata yhtään mitään :D Huumoria, huumoria![]()
Sitä, että koska niasiini nostaa insuliiniresistenssiä ja voi sitä kautta viedä vastapainoksi diabetekseen, riski kuolla sydänkohtaukseen tai aivohalvaukseen ei vähene ollenkaan, vaikka veren rasva-arvot paranisivat.
Diabetes yksinään vaurioittaa keskimäärin niin paljon verisuonia, että se on sydänkohtauksen riskitekijänä samaa luokkaa kuin jo kerran sairastettu sydänkohtaus.
Mutta kaikista pahimmat riskitekijät kardiologien silmissä ovat korkea verenpaine ja tupakointi.
Munakkaan huumorintaju on loppunu jo aikaa sitte
ei sulla tarvii olla yhtään enempää huumorintajua, kuin itse tarvitset. Anna banit aku ankoille, jotka eivät sitä tajua.Toi "vitsi" alkaa oleen jo niin kuultu ja kulunut, ettei yksinkertaisesti jaksa edes hymyilyttää.
Ennemmin diabetes kuin sepelvaltimotauti, ei mulla muuta.Enkä ole kumpaakaan hommaamassa. Aina jokaiseen löytyy kaikenlaista perustelua ja muuta, mutta mä mittaan veriarvojani, joten ei mun tartte välittää mitään mitä joku muu sanoo. Mä tiedän mitä mä kropalleni teen.Mitäs mieltä Mike on tästä väittämästä?
http://www.vox.com/2015/7/13/8908397/11-charts-best-time-in-history
Tuli tuo mieleen kun täällä aikaisemmin puhuttiin siitä että maailma on nykyään paljon kurjempi paikka elää. Ehkä kysymys on enemmänkin siitä kuinka paljon ihminen luo omaa maailmankuvaa median kautta.
Ylikansoitus ja eliniän pidentyminen ei ole sama asia, eikä ne kulje käsi kädessä.Juurihan kerroit linkissäsi, kuinka eliniän pidentäminen on yksi ihmiskunnan suurimmista saavutuksista.
View: https://youtu.be/0Z760XNy4VM
Ylikansoitus ja eliniän pidentyminen ei ole sama asia, eikä ne kulje käsi kädessä.
http://www.vox.com/2015/7/13/8908397/11-charts-best-time-in-history
Tuli tuo mieleen kun täällä aikaisemmin puhuttiin siitä että maailma on nykyään paljon kurjempi paikka elää. Ehkä kysymys on enemmänkin siitä kuinka paljon ihminen luo omaa maailmankuvaa median kautta.
...lisäksi kun otetaan huomioon, että vaikka maailman varallisuus on räjähtänyt muutamassa vuosikymmenessä, nauttii siitä varallisuudesta lopulta marginaalinen määrä ihmisiä. Parasta maailman kuvaa saa kun käy noissa köyhemmissä ja ylikansoitetuissa kohteissa ja toteaan itse mitä se todellisuus numeroiden takana onkaan
Tätä just tarkotin. Koska porukka on nykyään enemmän tietoinen asiasta kuin 20 vuotta sitten niin kuvitellaan että asiat on paskemmin kuin 20 vuotta sitten. Vaikka todellisuus on toinen. Harva täällä oikeasti tietää kuinka paskasti asiat olivat 20 vuotta sitten. Ihmiset vaan kelaa että ei ne nyt huonommin voinu olla.Veikeää internet mediaa, kehitys kehittyy ja ei liene yllätys että paska kehittyy siinä mukana. Nykyajan paska on erilaista kuin se oli 70v sitten. Se, että kolmannen maailman väestönkasvua on saatu viime vuosikymmenillä tuettua eeppiseen kasvuvauhtiin kehittämällä lääketiedettä, ei nyt ihan oikeasti ole mikään hip hurraa saavutus ja lisäksi kun otetaan huomioon, että vaikka maailman varallisuus on räjähtänyt muutamassa vuosikymmenessä, nauttii siitä varallisuudesta lopulta marginaalinen määrä ihmisiä. Parasta maailman kuvaa saa kun käy noissa köyhemmissä ja ylikansoitetuissa kohteissa ja toteaan itse mitä se todellisuus numeroiden takana onkaan
No eipä etelä-pohjanmaalla 20v sitte oltu nähty yhtään rättipäätä ja nyt niitä on ihan vitusti. Orotellahan nyt että koska se eka pommi tossahtaa ja katotahan sitte onko asiat paremmin vai pahemmin ku 20v. sitteTätä just tarkotin. Koska porukka on nykyään enemmän tietoinen asiasta kuin 20 vuotta sitten niin kuvitellaan että asiat on paskemmin kuin 20 vuotta sitten. Vaikka todellisuus on toinen. Harva täällä oikeasti tietää kuinka paskasti asiat olivat 20 vuotta sitten. Ihmiset vaan kelaa että ei ne nyt huonommin voinu olla.
No mitäs uutta siinä olisi? Pari ihmistä vähemmän puukolla tapettavaksi. Mun suku on pohjanmaalta niin ihan turha tulla sanomaan kuinka siellä ei ole ennen rättipäitä ollu ongelmia :DNo eipä etelä-pohjanmaalla 20v sitte oltu nähty yhtään rättipäätä ja nyt niitä on ihan vitusti. Orotellahan nyt että koska se eka pommi tossahtaa ja katotahan sitte onko asiat paremmin vai pahemmin ku 20v. sitte
Jos ny tanssiis vähä pökitähän nii aika piäntä siihen verrattuna jos pommi räjähtää johonakin helsingin keskustas?No mitäs uutta siinä olisi? Pari ihmistä vähemmän puukolla tapettavaksi. Mun suku on pohjanmaalta niin ihan turha tulla sanomaan kuinka siellä ei ole ennen rättipäitä ollu ongelmia :D
Ennemmin diabetes kuin sepelvaltimotauti, ei mulla muuta.Enkä ole kumpaakaan hommaamassa. Aina jokaiseen löytyy kaikenlaista perustelua ja muuta, mutta mä mittaan veriarvojani, joten ei mun tartte välittää mitään mitä joku muu sanoo. Mä tiedän mitä mä kropalleni teen.
Tuloerot pienenee ympäri maailman vuosi vuodelta, joten on ihan turha jankuttaa eriarvoistumisesta tässä asiayhteydessä.
Otanta ei kyllä ole hirveän iso, tuossa on kyse pelkästään oecd maista. OECD maissa ei taida hirveesti olla köyhyyttä (porukkaa joka tienaa alle 1.25 dollaria päivä).Höpö höpö ja huomenna lisää.
"In the three decades prior to the recent economic downturn, wage gaps widened and household income inequality increased in a large majority of OECD countries. This occurred even when countries were going through a period of sustained economic and employment growth."
http://www.oecd.org/els/soc/dividedwestandwhyinequalitykeepsrising.htm
Otanta ei kyllä ole hirveän iso, tuossa on kyse pelkästään oecd maista. OECD maissa ei taida hirveesti olla köyhyyttä (porukkaa joka tienaa alle 1.25 dollaria päivä).