Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tommoinen seuraavaksi. Ens viikolla ainakin 3 videota tulossa.

markus.webp

Kova kuvaus vauhti Mikellä :) Akut saa kameraan ladattua,niin sitten taas mennään. Hyvä niin.
Vieläkö 4pv. tankkaus välillä menöö? Meneekö vettä normaalia enemmän tankkaus pv.?
Paljonko muuten menee n.vettä pv?

Ei saamari, Mike on ihan tulessa noiden videoiden kanssa. Matskua tulee sitä tahtia ettei ehdi katsoa. Ja tämähän ei ollut valitus, kyllä ne katsotaan ennemmin tai myöhemmin! :D
Kuhan vittuilen jonneille, jotka katkerana itkee että mulla ei ole kuvauskavereita tai että välit on kaikkien kanssa poikki. Mun välit menee poikki vain ihmisten kanssa, jotka eivät kunnoita mua, kuten mä kunnoitan heitä. Semmonen itsestäänselvänä pitäminen ja epäkunnioitus vituttaa ihan saatanasti.

Upee pätkä Markuksen kanssa. Piti ihan ensimmäistä kertaa vuosiin logata ineen, että voi antaa kiitosta näistä uusista videoista, eli kiitos paljon Mike! Wlog:it alko maistuu jo kengänpohjilta kauan aikaa sitten Wileniuksen juttujen takia. Ainutlaatuista materiaalia teet sisällön ja laadun puolesta. Ja Markukselle rajusti tsemppiä kisakauteen!

Saiko Markus domsit? Luulis ainakin, sen verran koville näytti ottavan :D

Menee vähän toistamiseks, mutta nyt tulee tosiaan hyvään tahtiin hyviä videoita. Kiitosta vaan :) Eipä sitä kiitosta koskaan varmaan liikaa tule... Jalat Rennen kanssa vielä katsomattakin, Markus kerkes kiilaamaan eteen :D Toki kiitos myös podcastista, Allulta voi näköjään odottaa melkein mitä vaan, ja hyvä niin :D

Hyvä video! Markuskin osasi olla rentona kameran edessä, kun vanha konna Mike oli kuvaajana :)

E: Tää ois kyllä voinu mennä Markuksen ketjuun, noh, meni jo.

Mielyttävän lepposan olonen kaveri tuo Markus. Koitahan houkutella kaveria enemmän tekemään matskua sun kanssa.

Hillittömiä rautoja liikutteli kyllä jo kauan sitten Oulussa, ois mukava kuulla tarinoita enemmänkin voimailuista.

Back
Ylös Bottom