Deleted member 122304
Pakko YHTYÄ. Juuri yksi päivä tsiikailin kuvia tuosta mallista ja jotenkin miellytti silmää. Yleensä mersut aika pliisuja omaan makuun.Mitä mietteitä cla 45 amg herättää. Itsestäni aivan saatanan hieno.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko YHTYÄ. Juuri yksi päivä tsiikailin kuvia tuosta mallista ja jotenkin miellytti silmää. Yleensä mersut aika pliisuja omaan makuun.Mitä mietteitä cla 45 amg herättää. Itsestäni aivan saatanan hieno.
Olisinko mä nyt reippaan kuukauden ollut.Kuinka pitkään Mike olet nyt ollut dieetillä ?
Ohan se makee kiesi.Mitä mietteitä cla 45 amg herättää. Itsestäni aivan saatanan hieno.
Mä en käsitä, miksi mulla puhelimen Soundcloud-sovelluksella katkoo koko ajan. Minuutin voi kuunnella ja sitten se katkaisee. Ei liene nettiyhteydessä ongelmaa, koska Spotify ja Youtube pelittävät ongelmitta.
Samsungin luuri teki mulla ainakin tuon homman jos oli virransäästö tila päällä.
Kuhan vittuilen jonneille, jotka katkerana itkee että mulla ei ole kuvauskavereita tai että välit on kaikkien kanssa poikki. Mun välit menee poikki vain ihmisten kanssa, jotka eivät kunnoita mua, kuten mä kunnoitan heitä. Semmonen itsestäänselvänä pitäminen ja epäkunnioitus vituttaa ihan saatanasti.Ei saamari, Mike on ihan tulessa noiden videoiden kanssa. Matskua tulee sitä tahtia ettei ehdi katsoa. Ja tämähän ei ollut valitus, kyllä ne katsotaan ennemmin tai myöhemmin! :D
Eipä sitä kiitosta koskaan varmaan liikaa tule... Jalat Rennen kanssa vielä katsomattakin, Markus kerkes kiilaamaan eteen :D Toki kiitos myös podcastista, Allulta voi näköjään odottaa melkein mitä vaan, ja hyvä niin :Dhttp://www.hilavitkutin.com/2009/10/05/testissa-soundracer/ :DTesla on tylsä kun siitä ei lähde ääntä.
80Mikä on Miken enimmäis hinta autosta tällä hetkellä jonka olisit valmis maksamaan?