Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

En jaksa festareita.Sulla kun tuo musiikkipuoli tuntuu olevan kohillaan mitä sua seurannu, nii onko tullu käytyä missä festareilla tai keikolla? tai onko kiikarissa? Itellä Iron Maiden tänää![]()

Unohda toistaiseksi.Jos on päättänyt että alottaa voisilmän käytön niin minkä ikäsenä se kannattaa aloittaa?
Olen tällä hetkellä alle 20v.
Unohda asia kokonaan,jos ajattelet asiasta tuolla tavalla.Jos on päättänyt että alottaa voisilmän käytön niin minkä ikäsenä se kannattaa aloittaa?
Noin viisikymppisenä ja silloinkin lääkärin valvonnassa ja reseptillä.Jos on päättänyt että alottaa voisilmän käytön niin minkä ikäsenä se kannattaa aloittaa?
Olisi hyvä, jos joku, joka on aloittanut voisilmän käytön, kertoisi myös niistä haittapuolista, mitä aineet aiheuttaa. Varsinkin pitkään aineita käyttäneet. Olen harrastanut voimailua yli 30 vuotta ja uskoisin, että kynnys aineiden käyttöön on laskenut ja käyttäjiä on tänä päivänä ihan harrastelijoidenkin joukossa. Tälläkin foorumilla neuvotaan niiden käytössä, joka on sinänsä hyvä asia, mutta voisiko se vaikuttaa aineiden käytön aloittamiseen? Tykkään lajista ja jaksan harrastaa sitä vielä 59 vuotiaanakin. Toivon näin käyvän myös nyt lajin pariin liittyneille nuorille.Jos on päättänyt että alottaa voisilmän käytön niin minkä ikäsenä se kannattaa aloittaa?
Kyllä tälläkin foruumilla löytyy aika paljon tekstiä niistä haitoista. Ja netti on pullollaan tarinoita roinan huonoista puolista ja haitoista ja siitä miten ne voi elämän pilata. Tuskin kukaan on tältä tiedolta välttynytOlisi hyvä, jos joku, joka on aloittanut voisilmän käytön, kertoisi myös niistä haittapuolista, mitä aineet aiheuttaa. Varsinkin pitkään aineita käyttäneet. Olen harrastanut voimailua yli 30 vuotta ja uskoisin, että kynnys aineiden käyttöön on laskenut ja käyttäjiä on tänä päivänä ihan harrastelijoidenkin joukossa. Tälläkin foorumilla neuvotaan niiden käytössä, joka on sinänsä hyvä asia, mutta voisiko se vaikuttaa aineiden käytön aloittamiseen? Tykkään lajista ja jaksan harrastaa sitä vielä 59 vuotiaanakin. Toivon näin käyvän myös nyt lajin pariin liittyneille nuorille.