Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

1)
Tuoremehu 1L
400kcal
Jogurtti eila vanilja 1L
850kcal
Start mysli 250g
1000kcal

2)
Double steakhouse-ateria (norm ransk)
1500kcal

3)
Vitargo 300g/bcaa maun mukaan 2L vettä.
1200kcal. Tätä pitkin päivää.

----------------
Yht. 5000kcal x 2

Klo 10:00 ateria 1)
Klo 14:00 ateria 2)
Klo 20:00 ateria 2)
Klo 01:00 ateria 1)
Laatta tulee lentämään ennen kuin noi oot kipannut alas. o_O

Läski

Onko nälkä eitankkauspäivinä? Millä pysyy herkuttelu kurissa välipäivinä?
Onko Doomi hjuva...ja joko hommasit Far Harbourin?
Mulla on kova pää, en syö ohi. Far harbour tulee kuun lopussa vasta.

Laatta tulee lentämään ennen kuin noi oot kipannut alas. o_O
En mäkään usko, että alas saan kaikkea. Kellotettu tosin järkevästi, niin koitetaan edes.

Ei voi kun sinne lorahti arkaluontoista asiaa parisuhteista ja se nyt ei missään nimessä ole tahdikasta tällä hetkellä.

Hyvin ymmärrettävää. Jossakin se raja meillä kullakin menee, mitä haluaa tuoda muiden tietoisuuteen ja mitä ei. Odotellaan kärsivällisesti vaan kaikki. :)

No pitäähän sitä tasapainoa olla ja niin kauan kun pysyt suhteellisen asiallisessa marinassa, niin anna mennä vain, mutta mä vastailen siihen sitten omalla tavallani, ei sen kummempaa. Netti-Mike on vähän eri kuin oikeasti, että me istuttais kahvilla ja naurettais näille jutuille oikeassa elämässä.
Nimenomaan. En epäile yhtään ettet olisi hyvä tyyppi irl pelkän nettikäytöksen perusteella. Netti on netti kaikessa kurjuudessaan ja kauneudessaan, eikä mua haittaa vaikka haluutki niistää mun nenän!

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom