Voisit Mike lopettaa ton hönöilyn ja marmattamisen ja laittaa podcastin julki, tekis poikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eka 4 tiiseriä, sitten 4 coming soon teaseria, sitten previkkakuvaa vaikka ei ole kuvaa, sitten 4 kuukauden päähän julkaisupäivä.Voisit Mike lopettaa ton hönöilyn ja marmattamisen ja laittaa podcastin julki, tekis poikaa.
Sit lähtee kyl heti vippi ostoon.Voisiko tuon leikkaamattoman materiaalin saada vain vipeille saataville?

Jos nyt aavistelen oikein niin turha lähteä hakemaan syytteitä niskaan maahanmuuttopoliittisilla keskusteluilla vaikka täyttä asiaa olisikin.
Läski
Siinähän tehtäisikiin sitten uusia ennätyksiä että saisi sananvapauden maassa syytteet tietystä puheesta. Vielä ainakin saa sanoa mitä haluaa ja sekös kommareita itkettää.Jos nyt aavistelen oikein niin turha lähteä hakemaan syytteitä niskaan maahanmuuttopoliittisilla keskusteluilla vaikka täyttä asiaa olisikin.
Laatta tulee lentämään ennen kuin noi oot kipannut alas. o_O1)
Tuoremehu 1L
400kcal
Jogurtti eila vanilja 1L
850kcal
Start mysli 250g
1000kcal
2)
Double steakhouse-ateria (norm ransk)
1500kcal
3)
Vitargo 300g/bcaa maun mukaan 2L vettä.
1200kcal. Tätä pitkin päivää.
----------------
Yht. 5000kcal x 2
Klo 10:00 ateria 1)
Klo 14:00 ateria 2)
Klo 20:00 ateria 2)
Klo 01:00 ateria 1)
Mulla on kova pää, en syö ohi. Far harbour tulee kuun lopussa vasta.Läski
Onko nälkä eitankkauspäivinä? Millä pysyy herkuttelu kurissa välipäivinä?
Onko Doomi hjuva...ja joko hommasit Far Harbourin?
En mäkään usko, että alas saan kaikkea. Kellotettu tosin järkevästi, niin koitetaan edes.Laatta tulee lentämään ennen kuin noi oot kipannut alas. o_O
Ei voi kun sinne lorahti arkaluontoista asiaa parisuhteista ja se nyt ei missään nimessä ole tahdikasta tällä hetkellä.Voisiko tuon leikkaamattoman materiaalin saada vain vipeille saataville?
Ei voi kun sinne lorahti arkaluontoista asiaa parisuhteista ja se nyt ei missään nimessä ole tahdikasta tällä hetkellä.

Nimenomaan. En epäile yhtään ettet olisi hyvä tyyppi irl pelkän nettikäytöksen perusteella. Netti on netti kaikessa kurjuudessaan ja kauneudessaan, eikä mua haittaa vaikka haluutki niistää mun nenän!No pitäähän sitä tasapainoa olla ja niin kauan kun pysyt suhteellisen asiallisessa marinassa, niin anna mennä vain, mutta mä vastailen siihen sitten omalla tavallani, ei sen kummempaa. Netti-Mike on vähän eri kuin oikeasti, että me istuttais kahvilla ja naurettais näille jutuille oikeassa elämässä.
Far harbour tulee kuun lopussa vasta..