Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei mut nyt on siis niin inhorealistinen podcast, että tästä ei voi seurata mitään hyvää. Alkaa aika normaalisti, mutta lähtee lapasesta pahemman kerran. Melkein 2 tuntia kestää ja oltais voitu jatkaa tuntitolkulla.

Yhteisö pettyy rajusti jos ei sitä tämän hypetyksen jälkee julkasta :P

Ei mut nyt on siis niin inhorealistinen podcast, että tästä ei voi seurata mitään hyvää. Alkaa aika normaalisti, mutta lähtee lapasesta pahemman kerran. Melkein 2 tuntia kestää ja oltais voitu jatkaa tuntitolkulla.

Sehän on vaa helvetin hyvä ku lähtee lapasesta! Huomaapahan ainaki, että ei oo vääntämällä väännetty ku juttu luistaa.

Allun podcast on kyllä raakaa juttua, hyvin lähellä on nyt, että sitä en edes julkaiset, kaikki suuttuu, siitä ei seuraa mitään hyvää. Me juteltiin vain kaikesta ja siinä rapatessa sitten roiskuu. Ja lääkkeistä ei ole sanaakaan, että me ei aidan matalimmasta kohdasta menty, vaan haastava juttu oli kyllä. 2 äijää keskustelee rakkaudesta lähtien.

Vähän kyllästynyt siihen, että enää ei voi omia mielipiteitään sanoa kun mielensäpahoittajat oikein odottavat ja hakevat kaikesta sen huonon puolen.
No pitäskö sit lopettaa sisällön tuottaminen jos mielipiteet noin pelottaaa, asenteella HATERS GONNA HATE mutta silti jaksaa ulista että yhyy taas joku tulee pahoittamaan mielensä.

Ilman muuta Podcast jakoon. Kaksi miestä, jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä. Mielensäpahoittajat voivat varata ajan mielenterveystoimistoon ja keskustella terapeuttien kanssa herkkähipiäisyyden ongelmistaan.

Välillä en ymmärrä kyllä tätä touhua. Hehkutat videoilla ja viesteissäsi miten ei kiinnosta mitä muut ajattelevat ja heitterit tehköön mitä tahtoo. Silti välillä tulee näitä ettet uskalla upata "koska heitterit", just sayin..

Videota ulos vaan!

Juu, ehdottomasti jakoon vaan. Se on aina mielenkiintoisempaa, kun on jotain mielipiteitä jakavaa sanottavaa, ja mitä jyrkemmin sen parempi.

No pitäskö sit lopettaa sisällön tuottaminen jos mielipiteet noin pelottaaa, asenteella HATERS GONNA HATE mutta silti jaksaa ulista että yhyy taas joku tulee pahoittamaan mielensä.

Välillä en ymmärrä kyllä tätä touhua. Hehkutat videoilla ja viesteissäsi miten ei kiinnosta mitä muut ajattelevat ja heitterit tehköön mitä tahtoo. Silti välillä tulee näitä ettet uskalla upata "koska heitterit", just sayin..

Videota ulos vaan!
Te kummatkin kun olette niin täydellisiä ihmisiä, niin te ette ehkä ymmärrä, että fiiliksetkin voi vaihtua. Välillä ei kiinnosta vittuakaan, välillä taas saa tarpeekseen siitä jatkuvasta itkusta. Kuten nyt vituttaa teidän ylimielisten ihmisten lässytys, ikäänkuin mä olisin joku virheetön jeesus joka toimii kuin kone. Katsokaa peiliin pojat, siellä näätte täydellisen ihmisen, ainakin varmaan omasta mielestänne kun on siinä niin varaa henkseleitä paukutella.

Se on fakta, että haters gonna hate, ei se muutu koskaan mihinkään.

Ja sitten se ikuinen haistavittukommentti, herneiden veto. Mä kuulkaas apinat vedin herneet nokkaan jo vuosia sitten eikä sinne enää mahdu mitään. Tunteisiinkin meni jo kauan sitten, joten ei sekään ole uutta. Joten ne jotka jaksaa lässyttää noita samoja paskajuttuja, niin totta vitussa, vedän herneet nokkaan lähes joka päivä jostain ja tunteisiin menee niin hyvät kuin huonot asiat. Mä elän, mä en ole kuollut vitun harmaa paskaraato joka aukoo vain päätänsä netissä.

Te kummatkin kun olette niin täydellisiä ihmisiä, niin te ette ehkä ymmärrä, että fiiliksetkin voi vaihtua. Välillä ei kiinnosta vittuakaan, välillä taas saa tarpeekseen siitä jatkuvasta itkusta. Kuten nyt vituttaa teidän ylimielisten ihmisten lässytys, ikäänkuin mä olisin joku virheetön jeesus joka toimii kuin kone. Katsokaa peiliin pojat, siellä näätte täydellisen ihmisen, ainakin varmaan omasta mielestänne kun on siinä niin varaa henkseleitä paukutella.

Se on fakta, että haters gonna hate, ei se muutu koskaan mihinkään.

Ja sitten se ikuinen haistavittukommentti, herneiden veto. Mä kuulkaas apinat vedin herneet nokkaan jo vuosia sitten eikä sinne enää mahdu mitään. Tunteisiinkin meni jo kauan sitten, joten ei sekään ole uutta. Joten ne jotka jaksaa lässyttää noita samoja paskajuttuja, niin totta vitussa, vedän herneet nokkaan lähes joka päivä jostain ja tunteisiin menee niin hyvät kuin huonot asiat. Mä elän, mä en ole kuollut vitun harmaa paskaraato joka aukoo vain päätänsä netissä.
Eli siis sä saat pahottaa mieles muitten jutuista, koska "elät", mut muut on automaattisesti mielensä pahottavia jonneja? Seems legit.

Eli siis sä saat pahottaa mieles muitten jutuista, koska "elät", mut muut on automaattisesti mielensä pahottavia jonneja? Seems legit.
Kato kuka se siellä taas, jorma jorgoos, voi hellanlettas sentään. Ja kyllä, jos tuhansia viestejä musta kirjoitetaan, niin kyllä siinä on mielet pahoitettu kerrassaan pahasti, mä taas reagoin randomisti silloin tällöin. Mee nyt äkkiä pasteen tämä ylilaudalle kun siellä aktiivisena olet.

Aika runollista! :rolleyes:

:pano: Tää on kyllä mahtavaa! Jengi käy kierroksilla ja provosoituu jo ennen kuin podcastiä on edes julkaistu. Huomaa että äijä käy jonneille tunteisiin, kun saa aikaan menopaussia vastaavan tunneryöpyn tekemättä mitään. Kai saat sentään edes pieniä kiksejä siitä että saat provoamalla noi spedet laukeamaan housuihinsa? Melkosta!

:pano: Tää on kyllä mahtavaa! Jengi käy kierroksilla ja provosoituu jo ennen kuin podcastiä on edes julkaistu. Huomaa että äijä käy jonneille tunteisiin, kun saa aikaan menopaussia vastaavan tunneryöpyn tekemättä mitään. Kai saat sentään edes pieniä kiksejä siitä että saat provoamalla noi spedet laukeamaan housuihinsa? Melkosta!
Ja sitten ihmetellään miksi punttipatet on aika usein elämäm koululaisia :hyper:

Kai saat sentään edes pieniä kiksejä siitä että saat provoamalla noi spedet laukeamaan housuihinsa? Melkosta!
No vähän kaikenlaisia tunteita herättää. Osaltaan harmittaa, että olen semmoinen persoona, että saan jengin suunniltaan. Sitten taas kyllähän se mieltä lämmittää ja saan jotain sairasta mielihyvää siitä kun ne flippailee kaikesta. Olishan se toki helpompaa olla ihan rivimies, koska noi on niin ilkeitä ihmisiä, että hyökkäävät sitten sivullisten kimppuun, joka on jo puhtaasti raukkamaista paskaa. Silti mä koen sen äärimmäisen hupaisana kun ajattelen sitä nyymiä painamassa peukkua alas videoon. Sen miten se kokee sillä olevan isompaakin merkitystä ja miten se sitten peiliin katsoo, että vittu miten säälittävää tämäkin on, että miksi mä teen näin. Mutta kun se repppana ei kykene muuhun, se on ainoa mitä se voi tehdä. Painaa nappia kerran, siihen se sitten jää. Miettikää itse äärimmäisessä vihassa olet etkä mahda asialle mitään, kyllähän siinä voisi olla aika mitätön olo.

Back
Ylös Bottom