Saako tänne Mike postailla osotteita blogeihin jos jotain kiinnostaa seurailla? Ei ole siis minun blogini.. http://www.perustreeni.com/p/perustreenicom.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos se on uutta asiaa, eikä liity aikaisempiin keskusteluihin, yleensä vähän aiheesta kun aiheesta on ketju ja on hedelmällisempää sinne sitten postittaa kirjoitus.Saakos uuden keskustelun perustettua tekemällä tänne tunnukset ja kirjotusta vaan?
No jos se on uutta asiaa, eikä liity aikaisempiin keskusteluihin, yleensä vähän aiheesta kun aiheesta on ketju ja on hedelmällisempää sinne sitten postittaa kirjoitus.
No se nyt ei kuule ole uutta vaikka olisit kuka tahansa.toki aina varmaan saa paskaakin niskaan kun jotain kirjottelee
Paastolla vetelen aamutreeniin nytkin ja jos pitäis feidaa kaikki ravinteet, niin kahvia ennen treeniä, samoin banaani treeniä ennen ja yksi sen aikana.Jos lisäravinteita ei olisi ja pitäisi valmistautua aamutreeniin niin millä eväin etenisit?
Riippuu yhtiömuodosta, mutta anyways saat maksaa joka suuntaan. Esim jos ei halua eläkettä maksaa, niin ei onnistu, vaan pakotetaan maksamaan haistapaska YEL-vakuutus, joka kasvaa joka vuosi lisää ja lisää. Minimissä vaikka maksaa, niin mä saan maksaa 147 euroa joka kuukausi sitä. En siis voi jättäytyä pois eläkkeen piiristä vaikka haluaisin.Sano Mike taas mielipiteesi siitä, miten Suomessa verotetaan yrittäjiä. Mulle tulis siitä parempi mieli.
Tuli nimittäin elämäni ensimmäiset ennakkoverolaput postista ja kyllä veti mielen mustaksi.
Riippuu yhtiömuodosta, mutta anyways saat maksaa joka suuntaan. Esim jos ei halua eläkettä maksaa, niin ei onnistu, vaan pakotetaan maksamaan haistapaska YEL-vakuutus, joka kasvaa joka vuosi lisää ja lisää. Minimissä vaikka maksaa, niin mä saan maksaa 147 euroa joka kuukausi sitä. En siis voi jättäytyä pois eläkkeen piiristä vaikka haluaisin.
Heh, kerrankin jostain Miken kanssa samaa mieltä. Juontaa varmaan juurensa siitä, miten hyvin juuri nuo mainitut asiat on yrittäjänä toimiessaan huomannut. Työttömyysturva ja eläke on yrittäjän tapauksessa suoranainen vitsi ja täten olenkin päätynyt täysin samaan ajatusmalliin Miken kanssa. Parempi siis säästää vaikka käteisenä pöytälaatikkoon.Mä säästän niin, että jossain vaiheessa realisoin kaiken omistuksen, kämpät jne ja muutan vittuun koko maasta jonnekin jossa saa 1/5 hinnalla huvilan ja elelen siellä lopun elämääni räpläten palleja.