Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on kyllä jännä kun kaikki ei aina ymmärrä sitä kun tulee pummimaan röökiä, että jokainen ei polta.Kaverilta kuultua: mamut ovat röyhkeämpiä kuin koskaan.Oli irakipoika pyydellyt tupakkaa ja kaverini sanoi ettei polta. No irakipoju olisi tokaissut "v*ttu rasisti p*ska".
Mä säästän niin, että jossain vaiheessa realisoin kaiken omistuksen, kämpät jne ja muutan vittuun koko maasta jonnekin jossa saa 1/5 hinnalla huvilan ja elelen siellä lopun elämääni räpläten palleja.
Kyllä ja kun itse ei ole juonut ikinä niin tätäkin jatkuvasti saa olla perustelemassa. Minulla on kuulemma oltava jokin trauma taustalla. No..ei ole.Se on kyllä jännä kun kaikki ei aina ymmärrä sitä kun tulee pummimaan röökiä, että jokainen ei polta.
Sit mä teen firman ulkomaille ja lähetän yhden vitun ison laskun tai vien saatana käteisenä, mutta tähän maahan en vittu maksa mitään poistumisveroa IKINÄ.Vasemmiston korjausliikkeillä tulevissa vaaleissa tulevina vuosina saat itse lähteä, mutta rahasi ei. Maastapoistumisverot :D
Se on niin kauheen vaikee saada kameran eteen, etten yksinkertaisesti jaksa edes yrittää. Ihan tottunut siihen jo.Oletko sopinut kuvauksia hulkin kanssa?
Se on niin kauheen vaikee saada kameran eteen, etten yksinkertaisesti jaksa edes yrittää. Ihan tottunut siihen jo.
Kerroin jollekkin omat kriteerit naisten suhteen ei saa olla läski, ei poika tukkaa eikä lapsia. Joku mummo sattu kuulemaan ainakin ton ettei lapsia, niin kyllä sain kuulla siitä.Kyllä ja kun itse ei ole juonut ikinä niin tätäkin jatkuvasti saa olla perustelemassa. Minulla on kuulemma oltava jokin trauma taustalla. No..ei ole.
Sama on lasten hankinnan suhteen. En halua lapsia ja puoliso samaa mieltä. No tästähän moni suuttuu.

Se on kyllä jännä kun kaikki ei aina ymmärrä sitä kun tulee pummimaan röökiä, että jokainen ei polta.
Itekkin tuli huomattua sama kun väheni baarissa ravaaminen ja alko panostaa saliin. Viikonloppusin aluksi pyydeltiin baariin ja suurin piirtein suuttu siitä ettei lähtenyt koska haluaa panostaa treenaamiseen.Tämän olen itsekin huomannut. Intissä porukka kyselee jatkuvasti onko heittää nuuskaa tai tupakkaa.
Tai vastaavasti porukka puhuu kuinka aikovat vetää viikonloppuna kännit ja tiedustelee mitenkäs meikäläinen. Kumpaankaan en ole moneen vuoteen koskenut.
Eikös nykynuoret enää pillun perään ymmärrä. Itsellä kyllä eka oli mielessäTämän olen itsekin huomannut. Intissä porukka kyselee jatkuvasti onko heittää nuuskaa tai tupakkaa.
Tai vastaavasti porukka puhuu kuinka aikovat vetää viikonloppuna kännit ja tiedustelee mitenkäs meikäläinen. Kumpaankaan en ole moneen vuoteen koskenut.

Eikös nykynuoret enää pillun perään ymmärrä. Itsellä kyllä eka oli mielessä![]()

Kyllä puhuu paljon joo siitä mutta kun se toosa on naaman edessä niin ei osata kuin motorboatit sinne vetästä. :DYmmärtää kyllä. Kyllä tuostakin aiheesta paljon porukka puhuu. Enpä vain huomannut mainita.![]()
Klassikoista on hyvä aloittaa :DKyllä puhuu paljon joo siitä mutta kun se toosa on naaman edessä niin ei osata kuin motorboatit sinne vetästä. :D
Se on niin kauheen vaikee saada kameran eteen, etten yksinkertaisesti jaksa edes yrittää. Ihan tottunut siihen jo.

Niin, ja sitten kun niitä vanhoja kavereita ei kiinnosta kuntosali niin täytyy laittaa kaverit vaihtoon. Itse koitan aina välillä puolväkisin saada aikaseks jotain "perus-hillumista" et sais nähdä niitä vanhoja kavereita ilman että tarvii kuunnella sitä "vittu sä olet tylsä kun et juo"-jankutusta. Jollekin muiden valinnat vaan on niin iso ongelma.Itsestä tuntuu että tuo sosiaalinen elämä pyörii helvetikseen ton alkoholin ja tupakan ympärillä. Nyt kun ei kumpaankaan ole hetkeen tullut koskettua niin ainoa paikka missä kavereiden kanssa tulee vietettyä enemmän aikaa ja vaihdettua kuulumisia on kuntosali.
Ei ole Bettinasta mitään kuulunut, joten tuskin.Vieläkös Bettina Gräsbeck on tulossa kuvauksiin ennen kisoja ?