Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olin matkalla salille ja Pianan ohjeita noudatin vetämällä kammo keksimättöä naamariin. Sitten tuli jäädyttyä pahemman kerran. Mike tuli naisensa ja hessun kanssa vastaan tai no hessulla oli jotain meininkiä toisen koiran kanssa. Meinasin heittaa jotain nasevaa mutta jäädyin täysin :D

Olin matkalla salille ja Pianan ohjeita noudatin vetämällä kammo keksimättöä naamariin. Sitten tuli jäädyttyä pahemman kerran. Mike tuli naisensa ja hessun kanssa vastaan tai no hessulla oli jotain meininkiä toisen koiran kanssa. Meinasin heittaa jotain nasevaa mutta jäädyin täysin :D
Haha, jäätyminen on hauskaa.

Mitä oot mike tykänny nuista bb:n casual pantseista sali käytössä? Näyttäis olevan puuvillaa, onko ankeat jalassa? Mikä koko sulla on? Osaisi vähän verrata ja tilata oikean koon itselle

Ajattelin että nyt tilaan itelleni kunnon treenihousut fitnesstukulta. Tilasin parit, maksoivat vissiin 40€ kappale mutta näköjään kaikki halvat ovat ilman sitä kiristysnauhaa alhaalla. Vitun ärsyttävä kuin menee kantapään alle ja muutenkin kuin ovat alhaalta löysät. Köyhä kuin olen niin laitan mielummin 30€ Niken verkkareihin kuin 80€ merkkitreenihousuihin. Onhan ne siistit mutta on se vähän liikaa. Kattelin huppareita ja gaspin ja bb olivat sadan euron luokkaa:o merkki myy

Ajattelin että nyt tilaan itelleni kunnon treenihousut fitnesstukulta. Tilasin parit, maksoivat vissiin 40€ kappale mutta näköjään kaikki halvat ovat ilman sitä kiristysnauhaa alhaalla. Vitun ärsyttävä kuin menee kantapään alle ja muutenkin kuin ovat alhaalta löysät. Köyhä kuin olen niin laitan mielummin 30€ Niken verkkareihin kuin 80€ merkkitreenihousuihin. Onhan ne siistit mutta on se vähän liikaa. Kattelin huppareita ja gaspin ja bb olivat sadan euron luokkaa:eek: merkki myy
justdoit.webp

Onko Mikellä paljon kuvauksia sovittuna ? Alkaa nuo Kultsan kisatkin tuosta pikkuhiljaa lähestymään.

Meinaatko saada kuvattua kaikki sarjat, kuten aikaisempina vuosina ?
Kuitenkin jonkun pitää Petterin ja Hulkinkin perään katsella vai toimiiko huoltajana joku toinen henkilö ?

Onko Mikellä paljon kuvauksia sovittuna ? Alkaa nuo Kultsan kisatkin tuosta pikkuhiljaa lähestymään.

Meinaatko saada kuvattua kaikki sarjat, kuten aikaisempina vuosina ?
Kuitenkin jonkun pitää Petterin ja Hulkinkin perään katsella vai toimiiko huoltajana joku toinen henkilö ?
Ei oo paljoo kuvauksia kun motivaatio siihen on aika nollassa. Koitan kisoissa taltioida taas kaikki.

Mites Mike miltä kuulostaa jos seuraavassa rintatreenissä videoitte, monta toistoa jaksat satiaisella penkkailla? Voitas heitellä arvauksia. Oma veikkaus 38x100kg.

Back
Ylös Bottom