Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Miken top3 pvp aseet destinyssä?

Exotic hevillä.

maxresdefault-3.webp
maxresdefault-4.webp
8.webp

Leguhevillä.

maxresdefault-3.webp

maxresdefault-5.webp

kings-fall-harrowed-rocket-launcher.webp

Missä Mikellä keikkuu aamupaino tällä hetkellä?

Olisiko antaa vinopenkkiin jotain kikkaa, millä saisi parannettua rintalihasten aktivaatiota? Pienemmillä painoilla mulla onnistuu hyvin se että mä ajattelen tiukasti tuovani nyrkit yhteen työntövaiheessa, mutta isommilla painoilla alkaa tuntuma kadota.

Missä Mikellä keikkuu aamupaino tällä hetkellä?

Olisiko antaa vinopenkkiin jotain kikkaa, millä saisi parannettua rintalihasten aktivaatiota? Pienemmillä painoilla mulla onnistuu hyvin se että mä ajattelen tiukasti tuovani nyrkit yhteen työntövaiheessa, mutta isommilla painoilla alkaa tuntuma kadota.
95kg paikkeilla aamupaino nyt.

On ihan normaalia, että isommat kuormat vähentää varsinaista lihastuntumaa, se ei kuitenkaan meinaa sitä, että lihas aktivoituisi huonommin.

Kuvaa työasemasta + jonkinlainen tiivistelmä mitä siinä on ?
Vieläkö genelecit, vai muistanko väärin?
Kun toi tapatalk homma vissii kusi, ni onko sille olemassa toimivaa korviketta? Tuntuu näppärämmiltä noi sovellukset joissain asioissa...

Onkos Peter lähdössä sinun mukaan tuonne Nummelaan katselemaan lätkähaastetta 25.3 ?
En mä nyt ainakaan pelaamaan lähde. Kattoo nyt pääseekö muuten paikalle. Saatana ku Kohonen laittoi videon, jossa veivas kiekkoa ku ammattilainen ja mä siis en todellakaan pysy edes pystyssä luistimilla.

Mike, puhuit että et koskisi muihin kuin Canon tai Nikon valmistajiin niin oletko tutustunut Sonyn A7r II:seen? Ja eikös Nikon ainakin tee yhteistyötä Sonyn kanssa? Ja olikohan myös Iphonessa Sonyn kenno. Näyttää vain siltä, että monet ovat siirtymässä Sonyn leiriin peilittömän perässä..

Täytyypä tulla taas hehkuttamaan tuota sun penkkaamista, Mike. Oikein silmä lepää, oli taas niin helvetin nättiä kattoa tota 180:n pudotussettiä. Itselläkin räjähti penkki nousuun kun aloin totisesti kiinnittämään huomiota tuohon monesti mainitsemaasi kontrolloituun rinnalle laskuun. Vielä kun "apinoin" tuon astetta kapeamman oteleveyden (ainakin itselleni astetta kapeamman :D) niin saa taas Sireniä kiittää!

Suurin virhe jonka suurin osa toteuttaa rintatreenissä, on juuri alaslaskun hyödyn eliminointi. Se johtuu siitä, että egoillaan, eikä ole voimaa laskea, saati nostaa puhtaasti. Suosittelen jättämään kaikki sen egon himaan ja nostamaan kontrollilla, niin muutamassa kuukaudessa voimat lisääntyy jo.

Mike, puhuit että et koskisi muihin kuin Canon tai Nikon valmistajiin niin oletko tutustunut Sonyn A7r II:seen? Ja eikös Nikon ainakin tee yhteistyötä Sonyn kanssa? Ja olikohan myös Iphonessa Sonyn kenno. Näyttää vain siltä, että monet ovat siirtymässä Sonyn leiriin peilittömän perässä..
Niin siis eikös esim. D800:ssa ole sonyn kenno? Vai muistanko nyt ihan väärin?

Toi sonyn a7 sarja on perkeleen hyvä vanhojen linssien adaptoimiseen ja manuaalilinsseillä kuvaamiseen. Mut mä en kyl nää yhtään syytä miks ammattilaisen kannattais vaihtaa peilittömään. Varsinaisia etuja siinä ei ole studiokuvaamiseen ollenkaan ja miinuksia sitten taas niin perkeleesti. Sekä yhteensopivien salamalaitteiden että linssien valikoima on todella kapea(verrattuna juuri nikoniin tai canoniin). Omaan makuun sopivan linssin saattaa joutua adaptoimaan joka taas vaikuttaa automatiikan toimintaan. Akkukesto on aivan onneton ja kun hommaa akkukahvan niin käytännössä heittää samalla mäkeen sen ainoan edun eli helpon kuljetettavuuden. Autofokus on hitaampi, liikkuvaa kohdetta kuvattaessa autofokus on epätarkempi ja pitkien valotusaikojen prosessointi kestää pidempään. Etsimessä on ärsyttävä lagi ja todella hämärässä kuvan rajaaminen on täysin mahdotonta etsimen tai ruudunkaan kautta.

Mun henk. koht kokemus nyt on Canon 5D Mark II vs Sony a7 mut samoja asioita noissa on vaikka ottais molemmista pykälää uudemmat mallit.

Toi sonyn a7 sarja on perkeleen hyvä vanhojen linssien adaptoimiseen ja manuaalilinsseillä kuvaamiseen. Mut mä en kyl nää yhtään syytä miks ammattilaisen kannattais vaihtaa peilittömään. Varsinaisia etuja siinä ei ole studiokuvaamiseen ollenkaan ja miinuksia sitten taas niin perkeleesti. Sekä yhteensopivien salamalaitteiden että linssien valikoima on todella kapea(verrattuna juuri nikoniin tai canoniin). Omaan makuun sopivan linssin saattaa joutua adaptoimaan joka taas vaikuttaa automatiikan toimintaan. Akkukesto on aivan onneton ja kun hommaa akkukahvan niin käytännössä heittää samalla mäkeen sen ainoan edun eli helpon kuljetettavuuden. Autofokus on hitaampi, liikkuvaa kohdetta kuvattaessa autofokus on epätarkempi ja pitkien valotusaikojen prosessointi kestää pidempään. Etsimessä on ärsyttävä lagi ja todella hämärässä kuvan rajaaminen on täysin mahdotonta etsimen tai ruudunkaan kautta.

Mun henk. koht kokemus nyt on Canon 5D Mark II vs Sony a7 mut samoja asioita noissa on vaikka ottais molemmista pykälää uudemmat mallit.

Joo no tuollaiset miinukset kyllä oli jo tiedossa, mutta pointtina oli se että Sony on aivan hyvä vaihtoehto myös, jos pystyy elämään noiden ongelmien kanssa. Ainakin a6300 vaikuttaa olevan riittävän nopea autofocus, jopa ef adapterilla. Sony näyttää tekevän yhteistyötä Zeissin kanssa, toki silloin linssit ovat pääasiassa manualifocuksella. Itse kuvaan canon 6d:lla ja oikeastaan miinuksina on vain tarkennuspisteiden määrä ja kääntyvän näytön puute.

Mike, näetkö eron 14bit vs. 16bit välillä? Vertailin tuossa 12bit vs. 14bit, eikä niissä juuri eroja ollut.

Onko seuraava Wlog-Podcast tulossa kenties milloin? Vesi kielellä meikä jo odottelee :D Ja toistetaan tässä nyt sen verran vielä itseään, että Miken penkkikoululle olisi TODELLA iso tilaus! Mikäli siis ikinä vain aikaa ja jaksamista sellaiselle riittää :)

Onko seuraava Wlog-Podcast tulossa kenties milloin? Vesi kielellä meikä jo odottelee :D Ja toistetaan tässä nyt sen verran vielä itseään, että Miken penkkikoululle olisi TODELLA iso tilaus! Mikäli siis ikinä vain aikaa ja jaksamista sellaiselle riittää :)
Uppaa kuuleppas just.

Screen Shot 2016-03-15 at 02.13.45.webp

Voin pitää kyllä penakoulun about 4 kaveria kerrallaan rahaa vastaan. Siinä voi tarkemmin sitten katsoa jokaisen kanssa yksilöllisen tekniikan ja heikot kohdat ja rakentaa sitten penkkiä tukevan ohjelman.

Uppaa kuuleppas just.

katso liitettä 134788

Voin pitää kyllä penakoulun about 4 kaveria kerrallaan rahaa vastaan. Siinä voi tarkemmin sitten katsoa jokaisen kanssa yksilöllisen tekniikan ja heikot kohdat ja rakentaa sitten penkkiä tukevan ohjelman.

Ehdottomasti! Itse olen ainakin kiinnostunut. Sen verran paljon nimenomaan vain oikeastaan sun vinkeillä, Mike, hiottu penkkiä tähänkin asti. Nyt on kuitenkin seinä noussut pystyyn ja jotain ravistelua kaipais. Ja niin paljon myös oot tuottanut ilmaista materiaalia tässä vuosien varrella että en edes kuvittele sun ilmaiseksi tulevan porukkaa paikan päälle opastamaan :)

Back
Ylös Bottom