Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
95kg paikkeilla aamupaino nyt.Missä Mikellä keikkuu aamupaino tällä hetkellä?
Olisiko antaa vinopenkkiin jotain kikkaa, millä saisi parannettua rintalihasten aktivaatiota? Pienemmillä painoilla mulla onnistuu hyvin se että mä ajattelen tiukasti tuovani nyrkit yhteen työntövaiheessa, mutta isommilla painoilla alkaa tuntuma kadota.
En mä nyt ainakaan pelaamaan lähde. Kattoo nyt pääseekö muuten paikalle. Saatana ku Kohonen laittoi videon, jossa veivas kiekkoa ku ammattilainen ja mä siis en todellakaan pysy edes pystyssä luistimilla.Onkos Peter lähdössä sinun mukaan tuonne Nummelaan katselemaan lätkähaastetta 25.3 ?
Niin siis eikös esim. D800:ssa ole sonyn kenno? Vai muistanko nyt ihan väärin?Mike, puhuit että et koskisi muihin kuin Canon tai Nikon valmistajiin niin oletko tutustunut Sonyn A7r II:seen? Ja eikös Nikon ainakin tee yhteistyötä Sonyn kanssa? Ja olikohan myös Iphonessa Sonyn kenno. Näyttää vain siltä, että monet ovat siirtymässä Sonyn leiriin peilittömän perässä..
Mike, puhuit että et koskisi muihin kuin Canon tai Nikon valmistajiin niin oletko tutustunut Sonyn A7r II:seen? Ja eikös Nikon ainakin tee yhteistyötä Sonyn kanssa? Ja olikohan myös Iphonessa Sonyn kenno. Näyttää vain siltä, että monet ovat siirtymässä Sonyn leiriin peilittömän perässä..
Toi sonyn a7 sarja on perkeleen hyvä vanhojen linssien adaptoimiseen ja manuaalilinsseillä kuvaamiseen. Mut mä en kyl nää yhtään syytä miks ammattilaisen kannattais vaihtaa peilittömään. Varsinaisia etuja siinä ei ole studiokuvaamiseen ollenkaan ja miinuksia sitten taas niin perkeleesti. Sekä yhteensopivien salamalaitteiden että linssien valikoima on todella kapea(verrattuna juuri nikoniin tai canoniin). Omaan makuun sopivan linssin saattaa joutua adaptoimaan joka taas vaikuttaa automatiikan toimintaan. Akkukesto on aivan onneton ja kun hommaa akkukahvan niin käytännössä heittää samalla mäkeen sen ainoan edun eli helpon kuljetettavuuden. Autofokus on hitaampi, liikkuvaa kohdetta kuvattaessa autofokus on epätarkempi ja pitkien valotusaikojen prosessointi kestää pidempään. Etsimessä on ärsyttävä lagi ja todella hämärässä kuvan rajaaminen on täysin mahdotonta etsimen tai ruudunkaan kautta.
Mun henk. koht kokemus nyt on Canon 5D Mark II vs Sony a7 mut samoja asioita noissa on vaikka ottais molemmista pykälää uudemmat mallit.
Ero dynamiikassa on ihan mieletön. Ja sen nyt näkee ihan selvästi miten paljon enemmän sävyjä bitit lisää tuo.Mike, näetkö eron 14bit vs. 16bit välillä? Vertailin tuossa 12bit vs. 14bit, eikä niissä juuri eroja ollut.
Ero dynamiikassa on ihan mieletön. Ja sen nyt näkee ihan selvästi miten paljon enemmän sävyjä bitit lisää tuo.

Uppaa kuuleppas just.Onko seuraava Wlog-Podcast tulossa kenties milloin? Vesi kielellä meikä jo odottelee :D Ja toistetaan tässä nyt sen verran vielä itseään, että Miken penkkikoululle olisi TODELLA iso tilaus! Mikäli siis ikinä vain aikaa ja jaksamista sellaiselle riittää![]()
Uppaa kuuleppas just.
katso liitettä 134788
Voin pitää kyllä penakoulun about 4 kaveria kerrallaan rahaa vastaan. Siinä voi tarkemmin sitten katsoa jokaisen kanssa yksilöllisen tekniikan ja heikot kohdat ja rakentaa sitten penkkiä tukevan ohjelman.