Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olen noudattanut sun 2*6 systeemiä ja homma on pelittänyt, mutta aattelin ens viikolla ottaa kevyen viikon kun jo vähän tuntuu siltä. Kannattaako silloin kevyellä viikolla jättää penkki vallan väliin ja punnertaa esim. koneilla pitkiä sarjoja?
Ota pelkästään supistavia, eli pumppailet pelkästään.

Meinaatteko ottaa Peterin kanssa tuota Amino Rush treeniboosteria kokeiluun esim wlogiin ?
Pitää ottaa toki testiin jos sopii systeemiin.

salkku-mutiainen

Ei nyt varsinaisesti liity kommenttiisi mitenkään, mutta kerronpa klassisen tarinan johon moni voi varmasti samaistua.

Ensimmäisessä työhaastattelussani kun haastattelija kysyi että mihin sähköpostiosoitteeseen lähetetään sitten tieto, että saitko työpaikan. Mun sähköpostiosoite oli sama minkä olin luonut jo aikapäiviä sitten nuoruudessani ja osoite oli tarkalleen mother_fuck3r@suomi24.fi. :D

En sit tiedä annoinko yhtään sen fiksumpaa kuvaa haastattelijalle itsestäni kun sanoin että "ei ole sähköpostiosoitetta" (c'moon oltiin melkeen jo 2010-luvulla) sen sijaan että olisin heittänyt sille motherfuckerit tiskiin.

Mutta ei kait siinä, poistun taas takavasemmalle. Jatketaan harjoituksia.

Eksyin tässä lukemaan tämän ketjun alkupäätä ja kyllä oli naurussa pidättelemistä:D. On kyllä varsin koomisia asioita ja Suomi 24:än kateellisia nillityksiä mitä sä Mike oot joutunut kestämään:confused:.
Oletteko jo muuten sopinet milloin treenaatte Pommin kanssa, meinaatteko ikuistaa tämän tapahtuman ihan nauhalle?

Meinaako Mike hommata nuo uudet Otomix Combat Shoesit ?

ac7981a60bbf1def5782ec1b9a91c3fa.webp

Back
Ylös Bottom