Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lattiapenkki on tuohon kohtaan oivallisen tehokas apuliike. Eli droppaat penkkipainoista 20% pois ja teet sillä lattiapenkkiä. Stoppaa alhaalla ja pidä paineet.Penkkikyssäriä vaihteeksi: Mulla on "kuollut kohta" punnertamisessa, eli rinnalle harvoin tanko jää ja loppuojennuskin onnistuu, mikäli tangon sinne asti saan, mutta mystinen kohta on suunnilleen siinä kun työ siirtyy ojentajille. Siinä tulee lähes aina liikkeeseen selvä pysähdys ja helposti hajoaa tekniikka, kun joutuu siitä runttaamaan tankoa liikkeelle. Eli olisko hyvää vinkkiä tuohon tautiin, pitäiskö tehdä vaan koko liikerataa ja odottaa, että tuokin kohta vahvistuu?
Lattiapenkki on tuohon kohtaan oivallisen tehokas apuliike. Eli droppaat penkkipainoista 20% pois ja teet sillä lattiapenkkiä. Stoppaa alhaalla ja pidä paineet.
6-10 toistoa.Mimmosta sarjaa lattiapenkkiä tehdään?
Eläimet ovat itselläkin lähellä sydäntä, etenkin koirat. Mutta maksan niin perkeleesti veroja jo nyt, että ei viittis enää antaa ilmatteeksi mitään lisää.Heitän tähän väliin:
Itse tuen taloudellisesti kodittomia koiria/eläimiä pelastavaa järjestöä. Etsin tarkasti järjestön joka tekee viimeisen päälle rehtiä duunia ja hoitaa asiansa kunnialla. Olen mukana myös monissa heidän tapahtumissaan.
Saatana että tulee hyvä mieli kun tekee tämmöistä. Se riittää itselle "palkaksi". Minua henkilökohtaisesti ei hetkauta ihmisten kärsimys juurikaan mutta eläimet ovat olleet aina jokseenkin tärkeä juttu.
Onpas hyvin piirretty! Jotenkin vaikea käsittää kuinka joku on noinkin lahjakas taiteen puolella. Itse kun juuri ja juuri osaan piirtää tikku-ukon.
Tuli tuosta mieleen jokin nuori jannu somessa kun piirtelee vaikka ja mitä kuvia taidokkaasti. Nimi ei nyt tule mieleen mutta muistelen että kyseisestä kaverista täälläkin puhuttiin joskus. Taisi olla myös bodareita piirroksien kohteina ja siis suomalaisia myös.
No on kyllä aika hienoja kuvia.Instagramista löytyy nimellä akkehemmi. Hänen oikea nimensä on Akke Saari.